Meilläkin päiväkodissa lapset olivat keksineet kertoa koko viime talven, että meillä tulee kesävauva ja minä sujuvasti lihoin koko kevään nyt ei kyllä kerrota kellekään perheenjäsenelle. Lapsille ehkä rakenneultra jälkeen, jos sinne päästään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oletko sä kysynyt neuvolasta tuosta kohdunsuu-asiasta? Onko tää sun mones raskaus? Mietin vaan että voisko olla jotain laskeuman alkua, joka sitten provosoituu kun hormoonit hyrrää tai toiset niistä lakkaa hyrräämästä. En tiedä ymmärtääkö kukaan mun ajatuksen juoksua, mut neuvolaan soitto vois hyvällä tuurilla keventää taakkaa :).Hyvää joulua kaikille!
Mitenkä kävi, paljastuiko monella raskaus jouluna?
Reggie, miten sulla kävi? Tuliko nihkeä vastaanotto uutisesta, kuten etukäteen arvelit?
Meillä alkoi homma paljastua, kun kyselin kaikista juustoista, että onko kotimaista. Ja vaari ihmetteli, että eikö viinit kelpaa vai mistä kiikastaa Kaikki olisivat kovasti onnitelleet, mutta mä en oikein osaa suhtautua onnitteluihin, kun kaikki on niin alussa vasta.
Pahinta jännitystä aiheuttaa nyt kohdunsuun alhaalla olo. Se tuntuu olevan vaan pari senttiä emättimen suulta eli järkyttävän alhaalla Luin onneksi joltain palstalta, että muillakin on ollut niin alkuvaiheessa ja sitten kohdunsuu on noussut ylemmäs. Toivotaan, että niin käy. Välillä iskee pelko, että kohta tuolta toosasta pullahtaa ulos koko kohtu, enkä enää koskaan voi tulla raskaaksi Hitto, kun nää pelot ja kauhukuvat menee raskaushuuruissa aina ihan överiksi...
Mun on pakko kertoa tää jollekin niin kerron täällä! Mun äiti oli nähnyt viikko sitten unta että olin istunut keinutuolissa ja mun rinnan päällä oli istunut sinitiainen. Olin höpöttänyt jostain sielun linnusta ja äiti oli vaan ollut huolissaan et mitäs jos se kakkaa mun päälle. :D Googlasin puhelun jälkeen tätä asiaa ja sielulintu on ilmeisesti ihan joku juttu ja googlen mukaan ”tuo sielun vastaayntyneeseen ja vie menehtyneeltä pois”. Olin ihan että apua.
Mun on pakko kertoa tää jollekin niin kerron täällä! Mun äiti oli nähnyt viikko sitten unta että olin istunut keinutuolissa ja mun rinnan päällä oli istunut sinitiainen. Olin höpöttänyt jostain sielun linnusta ja äiti oli vaan ollut huolissaan et mitäs jos se kakkaa mun päälle. :D Googlasin puhelun jälkeen tätä asiaa ja sielulintu on ilmeisesti ihan joku juttu ja googlen mukaan ”tuo sielun vastaayntyneeseen ja vie menehtyneeltä pois”. Olin ihan että apua.
Mitä ihmettä, mulla meni ihan kylmät väreet kun luin tän. Tietääkö sun äiti siis raskaudesta?
Oletko sä kysynyt neuvolasta tuosta kohdunsuu-asiasta? Onko tää sun mones raskaus? Mietin vaan että voisko olla jotain laskeuman alkua, joka sitten provosoituu kun hormoonit hyrrää tai toiset niistä lakkaa hyrräämästä. En tiedä ymmärtääkö kukaan mun ajatuksen juoksua, mut neuvolaan soitto vois hyvällä tuurilla keventää taakkaa :).
Mä pelkäsin koko ajan eilen että mun äiti tai isä huomauttaa jotain. Aika kova turvotus, ja sitten kun mun vatsa on mallia pallo muutenkin. Mutta toistaiseksi ei kukaan muu ole sanonut kuin isomman lapsen neuvolan terkka ja hänkin vasta kun itse paljastin koko jutun .