Loppuraskaus olot ja tilat!

Mä kehottaisin ottamaan synnärille yhteyttä. Ainaki tekevät testin onko vai ei. Kovasti kuulostais että on.. Vetistä valkovuotoakaan tuski niin paljon tulee että side märäksi asti kastuu. Itellä poksauksen yhteydessä tuli enin tulva ja sen jälkeen liikkues ja supistusten ohella holahteli äippäpakkaukses tullu libresse ihan läpimäräks. :rolleyes:
 
Soitin synnärille ja pyysivät käymään siellä! Odotan että mies tulee kotiin ja saan esikoisen vietyä hoitoon niin ajellaan näytille!
Nyt ei ole tullut mutta vissiin haluavat varmistaa että mikä tilanne on! :nailbiting:
 
Voisko nämä harjoitussupistukset joko loppua tai muuttua synnytys supistuksiks. Ollu jo neljä päivää melkein koko päivän
 
No me päästiin kotiin. Siellä ei tullut mitään vuotoa, ja edellisestä oli sen verran aikaa että nyt odotellaan tuleeko lisää ja alkaako supistelut tms.
Eli odotus jatkuu. Huoh...:shifty:
 
En mäkää usko et tää voi loppuun asti mennä yhtä kivuttomasti mut alku on ainaki näköjää lepposa :)
 
Supistaa supistaa...
Vaan ei muuta tapahdu. Argh!!!!!:mad:
Koko maha on yks kivikova pallo ja alavatsaa polttelee mut ei. Turhautuminen.:confused:
 
Eilen oli laskettu aika.
Eihän tuo sinällään vielä ole yliajalla juurikaan mutta käynnistys on niin karmea kokemus että en tosiaan halua siihen uudestaan. Ja sektio on tosi hankala saada vain pyynnöstä:sad001
Mulla myös tullut tosi paljon painoa ja olo ihan kamala raskauden aikana, henkinen puoli on niin väsynyt etten juuri jaksaisi enää edes yrittää hymyillä:bored:
 
Mulla kans alkaa huumori loppua tähän oloon... Aivan jäätäviä suppareita kolmatta vuorokautta mut ei puhettakaan mistään säännöllisestä rytmistä. Joutuu menee aina kippuraan ku iskee suppari ja ne kestää valehtelematta sen yli viis min ennenku laukee lihakset. Sit onneks onki lepotaukoa mut ois kiva jos jotain konkreettista tapahtuisi.
Verilimaa tulee VIELÄKI pöksyihin, voi iletys.
Ja nyt ois viikot 40+2 vasta, neuvolaan lähtö kuuntelee sitä "kylläpä vauva viihtyy masussa" -läppää:bored:
 
Mulla myös alkoi eilen tulla sellaista kellertävää/rusehtavaa vuotoa...alkaisko kohdunsuu aukeamaan?!?:) Toisaalta kolmena aamuna peräkkäin on tullut hulahduksia, jotka olleet kirkasta, lienee vain valkovuotoa. Sais jo alkaa tapahtumaan! Toisaalta alan olla levoton, kun tulee tuollaisia hulahduksia ja väriä vuotoon, että onhan kaikki varmasti hyvin....esikoista kun odotan, eikä aiempia kokemuksia ole. Pikkuinen kyllä liikuskelee ihan mukavasti, että siinä mielessä vaikuttaisi olevan ok.
 
Mä kuulin et ois ihan normaalia et alkaa tulla joko ruskeeta tai vähän veristä limaa...:) kuulemma se väri tulee kohdunsuulta joka ärtyy suppareista.
 
Takaisin
Top