Loppuraskaus olot ja tilat!

Näitä lukiessa alkaa sittenkin se synnytys kammottaa:nailbiting::nailbiting:
Mutta onnea vauvoista kaikille!!

Mulla jäi ainaki synnytyksestä loppujen lopuks ihan tosi hyvä fiilis, vaiks sillon ekat 1.30h meniki kärvistellessä ja miehellekki sanoin ettei enää ikinä hankita lapsia :D mut nyt oon jo toista mieltä, heh :)
 
Mulla on ensimmäisestä niin pahat traumat, ja pelkään oksentamista ihan hullun tavalla ja :nailbiting: sen takia tässä alkaa vähän jännittää... toisaalta haluan päästä mahasta eroon mutta toisaalta alkaa kyllä jännittää niin että sektio kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta taas:grin
Huhhuh...
 
Jotenkin lohduttavaa lukea jonkun muunkin pelkäävän synnytystä! Mua pelottaa se kaikkine kipuineen, ja kuten, Charmant, aiemminkin totesin, mäkin kammoan oksentamista. Nyt harmittaa ihan hirveästi, etten pysynyt alkuperäisessä suunnitelmassani ja vaatinut sektiota....
 
Jotenkin lohduttavaa lukea jonkun muunkin pelkäävän synnytystä! Mua pelottaa se kaikkine kipuineen, ja kuten, Charmant, aiemminkin totesin, mäkin kammoan oksentamista. Nyt harmittaa ihan hirveästi, etten pysynyt alkuperäisessä suunnitelmassani ja vaatinut sektiota....

Sama homma!
Olin meinaan päättänyt että en aio synnyttää alateitse, kunnes päädyin siihen että yrittäisin kuitenkin. Nyt alkaa pelko pääsemään päälle ja en enää tiedä olenko sittenkään siihen valmis! :shifty:
Mä pelkään juu ihan kamalasti oksentamista, mulla on kesto reseptillä pahoinvointilääkkeet, että saan otettua jos vähänkin tekee pahaa! Tää on karmeeta:sad001 ja mitä kauemmin tässä joutuu odottamaan, sitä enemmän pelko hiipii...
 
Voimia teille joilla synnykseen tai muuhun liittyvää pelkoa!
Mua ei oo kyl koko aikana stressannu synnytys, pikemminkin sit se et onhan vauvalla kaikki hyvin kun sen saa syliin... Ahdistavaa vaan odotella ku ehtii ajatella kaikkea karmaisevaa.:sad001
 
Mä oksensin moneenki kertaan synnytyksen aikana. Kamalaa, mut minkäs teen ku kivut on nii kovat. Miehelle kans manasin ennen istukan syntymää, ettei sit ikinä enää! :arghh: Jos oisin voinu supistuksiltani liikkua ni mieli teki lyyä sitä :hilarious: Mutta niin ihana mytty on vieres tuhisemas että tää kyllä kadotti ne lyömishalut.
 
Ei apua!
Taidan sittenkin torstaina alkaa manaamaan neuvolassa pyyntöä siihen sektioon... se oli loppupeleissä sen epäonnistuneen käynnistyksen ja synnytyksen paras osuus. Täysin kivuton toimenpide ja paranin nopeasti.
Toi synnytys kuulostaa entistä kamalammalta ajatuksena jo:nailbiting:
Mä kestäisin vielä kivut mut en sitä oksentamista. Yäk.
 
Kyllä mäkin oksensin kolmesti vatsan tyhjäksi synnytyksen aikana. Se nyt oli ihan pikkujuttu supistelujen rinnalla. Vauvalle on parasta syntyä alateitse, ellei siihen ole fysiologista estettä. Loppupeleissä siis ihan sen arvoista kärsiä muutama tunti pikku kullan eteen.
 
:wtf: 8-12h kylppärin lattialla joskus vatsataudissa kärvistelleenä ja oksentaneena valitsisin ehdottomasti synnytyksen kaikkine supistuskipuineen, vaikka kestäis sen saman ajan kuten esikoisesta ja oksentaisin taas mm. ammeeseen ja sänkyyn...se oksennus ei oo yhtään samanlainen kuin jossain vatsataudissa ainakaan mulla. Kyökkäsin vaan...
 
Se on vaan eri asia siinä kohtaa kun se on niin vahva se pelko että se aiheuttaa paniikkikohtauksen eli aiheuttaa sen että menen toimintakyvyttömäksi. Kyllä se on mahdollista.
Ja ei, en ole sairastanut kuin yhden järkyttävän kovan vatsataudin elämässäni enkä oksenna muutenkaan koskaan, joten en halua sitä synnytyksessäkään tehdä, koska todennäköisesti se aiheuttaa minulle lisää ongelmia synnyttämiseen. :nailbiting:
Pitänee puhua asiasta neuvolassa. Tällä hetkellä olen helpottunut ettei synnytys ole käynnistynyt. Pelko alkaa olemaan melko suuri.
 
Tsemppiä Charmant! Mun kohdalla meni niin etten kyl tajunnu liiemmin ajatuksia luoda sille oksentelulle edes. Olin vain pahoinvoiva ja kätilö huomasi kysyä tarviinko pussia. Kai mä osasin vastata että joo, ku niitä pusseja aina puhtaisiin alkoi vaihtua. :rolleyes:
 
Täällä löytyy kans yks joka pelkää synnytystä,sen tuottamaa kipua ja oksentelua. Sinänsä aika hassua koska tää kolmas synnytys ja kahdessa aiemmasta ei mitään tälläsiä tuntemuksia ole ollut. Nyt vasta n.kuukaus sitte alkanu pelko ja aina vaan lisääntyy ja välillä jopa vaikuttaa yöuniin,pelko myös siitä miten alkaa synnytys ja missä.. oon vaan yrittäny ajatella että se menee omalla painolla sitten kun alkaa ja ite siitä alku shokista selviää kun se jollain tapaa alkaa. Eniten pelottaa veden holahdus jostain syystä..
 
Toisaalta olisin ihan valmis tästä olosta eroon, mut kyl tällä hetkellä eniten on läsnä se pelko ja sen takia oon onnellinen etten oo joutunu synnyttää:sour:
Tällä hetkellä pelkään eniten sitä et tää lähtis tästä käyntiin:shifty: Huoh.. onpa ihanaa aikaa ihmisen elämässä..
 
Hmm.
Nyt en oo ihan varma että tihkuuko multa nyt jotain lapsivettä vai mitä täällä tapahtuu kun jotain lirahtelee housuihin niin että kastuu alushousut ja tulee läpi ihan päällihousuihinkin vaikka on pikkuhousun suoja. Kyllähän valkovuoto voi olla vetistä, mutta tää on ihan kun pissais housuun pienissä liruissa:confused:
Öööm, kivaa!
 
Vois olla lapsivettä, tarkkaile tilannetta ja ota tarvittaessa synnäriin yhteyttä :)
 
Ku Eiks valkovuoto nyt löysänäkin ole sellasta että
Jättää jonkinlaisen jäljen... tää on aivan nestemäistä ja ei minkään väristä. Onneks on vaaleat alkkarit:grin:grin
Ja anteeks tästä erite tiedotteesta mutta pakko jakaa tää kun en oikeen tiedä mitä lie:grin
 
Jospa se sitten on lapsivettä :)
 
Takaisin
Top