Loppuraskaus olot ja tilat!

Mulla illalla aika napakoita supistuksia mutta tulee ja menee miten sattuu...
tuskinpa tästä tarvii mihinkään valmistautua lähtemään. Esikoinen ois kyllä yökylässä että sinänsä! Alapäässä ihan siis sisällä siellä jossain melko kovan tuntuinen polte:confused: outo tunne..
 
Täällä varmaan on pikkuisen syntymäpäivä, lopultakin :Heartred

Lisää vuotoa nyt ja supistukset tihentyneet sekä voimistuneet. Välillä näytti, että laantuu taas kaikki, mutta vähän ennen puolta yötä touhuun tuli lisää pontta.
Supistukset ovat nyt 6-10 min välein. Tuntuvat alavartalossa molemmin puolin.
Yritetään kotona olla vielä jonkin aikaa.
Vaikka sattuu, niin olen todella iloinen.. tätä hetkeä on odotettu!
 
Onnea rabsu!!:)
Täällä meni kaikki muut olot taas ohi, paitsi se polte tuolla jalkovälissä. :sad001 Eli oottelu jatkuu! Oon varmaan kohta ainoa täällä yksin olojeni kanssa! Ja käynnistys lähenee päivä päivältä, toki vasta helmikuun puolella reippaasti mutta en halua sinne enkä haluaisi pitkälti yliaikaiseksi:sad001
 
Jess tsemppiä Rabsu!
Täälläkin tuntuu et tapahtuu, heräsin kuudelta suppareihin ja vessaan kun veti mahan ihan tyhjäksi, tuli paljon limavuotoa ja supistukset välillä 3-6 min.
On jännittävää, nyt ei tunnu siltä et nää aikois lientyä tai loppua!
 
Synnärillä ollaan täällä lähestulkoon jo minäkin. Koko yön on supistellut ja aloin ennen viittä vuotaa verta. Soitin sitten Taysiin ja sieltä yritettiin hyssytellä, mutta en halunnut jäädä kotiin pohtimaan ja kuulostelemaan, että kaikki on varmasti kunnossa. Nyt supistuksia tulee varsin tiuhaan....eiköhän pikkuinen synny tänään!:Heartred
 
Täälläkin olo et vois hyvin tyttö tulla melko piankin, synnärille soitettu ja kehottivat vielä pari tuntia oleen kotona jos pystyy särkylääkkeen kanssa... Tietäähän sen ku ensisynnyttäjä:rolleyes:
Mut olo alkaa olla melkoisen tukala ja jos viel tunninkin tässä pärjäilee ni hyvä, sit kättärille sanoivat mitä hyvänsä!
 
Siis kääk...pitääkö sitä varata jotain särkylääkettä kotona kärvistelyä varten? Meil ei oo mitään varmaan lääkekaapissa ellei tytön Pronaxenia ja Buranaa lasketa. Niitä saa vedellä koko pullot ☺
 
Niin ne sano:grin tai siis panadolia käski ottaa, en sit jotenkin osannut alkaa vänkää et ne on mulle (ja varmaan monelle muullekin) kipuihin yhtä hyödyllisiä ku karkit...
 
Joo se on se perusvastaus aina synnäriltä, ota Panadol ja mee kuumaan suihkuun. :P Kumpikin kivunlievitys olis mun synnytyssupistuksille ollut yhtä tyhjän kanssa, alkuun pärjäsi hyvin pysymällä liikkeessä (kävely tai jumppapallon päällä pomputtelu) ja mun kipukynnyksellä onkin sit paras olla jo synnärillä siinä vaiheessa, kun liikkeessä pysyminen ei enää auta...

Tsemppiä kaikille, joilla on loppurutistus menossa!
 
Tsemppiä kaikille!!!
Nyt vasta iskee itselle huono olo kun kaikilla tapahtuu, meillä ei :sad001 no, niin mä alusta asti sanoin että tää ei ilman käynnistystä tuu ja siltä
Näyttää.. Huoh. Oon niin pettynyt itseeni ja omaan kroppaani. :sad001
 
Onnea matkaan synnyttäville!

Voi Charmant :sorry::Heartred Varmasti todella turhauttavaa. Paljon sulla oli nyt viikkoja?
 
Onhan tää hiukan turhauttavaa jo:sad001
Keskiviikkona oli laskettu aika että 40+2, yliaikaiskontrolli menee vasta helmikuun jonnekin 8.päivään että sen saa varata ja pelko käynnistyksestä alkaa viedä jo ihan järkyn voiton:sad001 Huoh. Mut kyllä se totta on että ei se sieltä tuu rehkimällä eikä rentoutumalla, nopeuttaa sitä ei näköjään voi!
Nimim. Kaikki kokeiltu...:shifty:
 
Täällä kateuden piikki pistää aina ku lukee kuinka jollaki supistaa tai limatulppaa irtoo. Ku ei oo mitään tuntemuksia ei supista, ei sukkapuikkoile, ei vuotoa...
Mitään tammikuun vaivaa tuu saamaan. Oon vaan kiukkunen ja väsyny tähän mahaan
40+2
 
Se on kauheeta kun oot onnellinen muiden puolesta mutta samalla täysin kiukkunen siitä että oma kroppa ei tajua tehdä asian eteen mitään. Mulla kipuja ja tuntemuksia mutta ne ei näköjään tee mitään asialle. Huoh:sad001:sad001
 
Tsemppiä Rabsu, Minnie ja Jensan! :) mullakin tänään la. Sanoin miehellekin, et tänään on La, niin hän ei edes ollut tiennyt :hilarious: kuulemma kun oon puhunut niin usein loppukuusta, niin hän oli ajatellut päivän olevan 30. päivä. Mut eipä oo kyllä mitään normaalista poikkeavia oloja. Viestien määrästä sen vaan huomaa, et muut ainakin muistaa tänään olevan la. Mulla ei sinänsä ongelmia ole odottaa tai harmita se, mutta ärsyyntynnyn nopeasti viesteistä ja uteluista. Haluan vaan olla rauhassa oman perheen kanssa nyt, sellainen olo mulla on. Luultavasti se jatkuu vieläpä synnytyksen jälkeenkin jonkin aikaa. Olen tällaisen muutoksen edessä vetäytyvää sorttia, en halua keskustella vaan olla rauhassa.
 
Takaisin
Top