Loppuraskaus olot ja tilat!

Toi on kyl niiin haastava tilanne kokonaisuudessaan teillä. Just eilen illalla itseasias olit mun mielessä, ku mul oli joku homma kesken ja vauva tarvis huomiota. Isä otti lapsen ja hois homman. Sit vaan sä kävit mielessä et miten sä jaksat, ku joudut kaiken hoitamaan yksin ja sit viel kaikkee ylimäärästä stressiä lisäks.. Hirveesti jaksamista sinne vauva arkeen :)

:)
Mä jaksan kyllä.. Tuo poika on parasta mitä ikinä tapahtunut :Heartred :)
Ton typerän osuuden kun sais pois.
Ei varmaankaan mee pois kun ajan kanssa, kun aletaan heittelee poikaa ees taas. Mitä toivon ettei ihan heti oo tapahtumassa. En vaan jaksa tota isää.
 
Eilen jo ajattelin että nytköhän alkais tapahtua, kun olin niin väsynyt ja huonovointinen ja päikkärien jälkeen tuli jopa ensimmäistä kertaa joitain vähän kipeitäkin suppareita ja meni maha sekaisin, mutta siinä se sitten olikin. Ohi meni kaikki tuntemukset ja edelleen yhdessä paketissa ollaan.... Mies vaikuttaa olevan vielä malttamattomampi vauvan syntymän suhteen kuin minä, kyselee mitä käynnistyskeinoja vielä voisi kokeilla ja niitä on sitte testailtu :D Mutta ei tehoa ei.
 
Olin nettipimennossa tähän päivään. Vauva tosiaan syntyi perjantaina ja vasta tänään tultiin kotiin, kun pojan sokerit laski niin niitä seurattiin vielä. Synnytys oli alkamassa, mutta veden vähyyden ja vuodon takia käynnistettiin myös cytotecilla. Kirjoittelen joku päivä enemmän sopivan otsikon alle.

TsempIt kaikille odottaville!
 
Takaisin
Top