Moikka tytot,
kaikilla tuntuis olevan hermot kireella taalla :O
Joo, mun niin kovin saannollisen epasaannolliset supistukset vaimenivat paivan myota, blaah :) ajattelin jo etta josko tama olisi tasmallinen lapsi ja tulisi laskettuna aikana
kaytiin tanaan neuvolassa ja paineet olivat koholla, kuten Ronkulilla, samoissa lukemissa (c. 140/90), ollut jo joitain viikkoja, talla viikolla mennaan seurantaan jos ei muutu. mulla on ollut nyt flussaakin ja se on vahan viela nipistanyt noista nukkumisista, poskiontelot on niin kivuliaat ja kurkkuun sattuu etta on ikava makoilla.. no eikohan se tasta :)
neuvolan tati antoi taas akupunktiota ja huomio myos etta vaikka vauva on ollut kiinnittynyt jo pidemman aikaan nyt nayttaisi laskeutuneen viela hieman alemmaksi. puhuttiin etta jos ensi maanantaihin mennessa ei alkaa tulemaan niin sitten kaynnistetaan aika pian. vauva ei ole pienimmasta paasta, ei ole hyvaa kokoarviota, mutta olisko tuo nelikiloinen jo. siina saa hieman venytella piparia.. haha
akupunktio tuntui tosi kovasti talla kertaa ja sanoi neuvolan tati etta siitakin jo huomaa etta olen paljon herkemmalla nyt kuin viime viikolla, toivotaan etta tama tarkoittaisi etta vauva tulisi pian. nainhan se on vissiin etta suurin osa vauvoista syntyvat kaksi paivaa lasketun ajan jalkeen, prosentuaalisesti siis. kattellaan..
vaikka kovasti jannittaa ja olis kiva saada taa show on the road, kuten sanotaan, niin olen koittanut pysytella rauhallisena ja keksia tekemista. josko sita vaikka koittais elokuviin tanaan vaikkei toi leffassa istuminen kuulostakkaan kaikista mukavimmalta, asennon puolesta siis.
Samovaari, kylla muakin vituttais jos joku mua alkas kieltamaan, mina henkilokohtaisesti haistattaisin appivanhempien mielipiteilla pitkat (vaikka hyvaa tarkoittavatkin) ja tekisin niinkuin itseani huvittaa. eihan tama raskaana oleminen nyt kuitenkaan sairaus ole tai vamma, liikuntakyvyttomiakaan ei ihan olla vaikka vahan menee lyllertamisen puolella ;) haleja sinne kuitennii, ehka sun mies vois sanoo vanhemmilleen etta relaksoituisivat vahan, etta ahdistaa muutenkin nama viimeiset viikot :)
no, kaikille hyvaa mielta ja karsivallisyytta ja SUPISTUKSIA!! :)
halein
maaru[:)]