Lokakuun loppurutistus!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Rinkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, yritystä on... [:D][:D]
Naapurin kaa käytiin vähä pyörimässä kylillä, 3,5 tuntia siinä meni. Käytiin isossa kirpparitapahtumassa, sit vielä teellä ja lopuks kaupoilla. Kirpparilla oli yli 60 pöytää, mut en oikeen löytäny mitään, mikä ois iskeny. Suurin osa oli lastenvaatteita, mut yhden ainoan potkarin ostin ja pari lelua...ja ne makso vaan 40 senttiä!! [;)] Jotenki nirsoilin taas. Ja toisaalta, ku ei silleen tiiä, mitä sit oikeesti tarvii...

Toissayönä alkanu häpyliitoskipu on nyt vähän vähentyny (  voi ei!!! ), et pystyy jo käveleen aika normaalisti. Mut silti kyl jomotteli ihan kivasti alapäätä+selkää ja mahaa. Missä ne supparit, kunnolliset, viipyy!!!??? [:@][:'(]

Noo, pitäs vaan malttaa mielensä, et tulee, sit ku tulee.. Mut ku ois nii hienoo päästä kymppikerhoon [:D][:)]

Jatkan huilailua sohvalla, ystäväni pitsan kanssa [:D][:D]

Jihuulla ainakin yritys piisaa..melko lista hommia!mulla vauva möyrii aikalailla ja muutamia teräviä kipuja alapäässä oon tuntunut...mä oon jotenkin laiskalla tuulella että en oo tehny kymppikerhon hyväks oikein mitään,katoin sinkkuelämää elokuvan jo neljättä kertaa[:)]
Ja aloin kutoo jämälangoista villahousuja pojalle,tulee vissiin melkonen taideteos,kun kaikki jämät yhistän,luonnonvalkosta,vaaleansinistä ja beigeä,saa päästää oikeen luovuuden valloilleen kun suunnittelee miten raidottaa[:D]
anoppi muuten sanoi että myös rentoutuminen voi käynnistää synnytyksen [:D]eli josko tää on nyt mun taktiikkaa tänään..
saapa nähdä pääseekö kukaan 10kerhoon,innolla ootan kuulumisii[:D]

Heips!!
Tänään ollu koko päivän jotenki tosi outo olo, ihan kun olis tulos kipeeks tai jotain. Eilen ja tänään tullu kierreltyä kaupoilla ja niin paljon jaloilla et tuntuu ettei illal pystys kävelee ollenkaan[:(] Kauhee paine lantiossa ja alapäässä ja välil saa istua vessassa kun tuntuu et koht lorahtaa jotain housuun ja hetken kun istuskelee ni välillä lorahtelee ja muutaman kerran ollu limaklimppejä pöntössä, josko se kohta lähtis[;)]
Alkaa olee aikamoinen kyllästyminen tähän olotilaan, kun käveleminen niin vaivalloista reilujen turvotusten ja särkyjen takia... Anteeksi taas valitusvirsi!!

Ruskan voittoista loppumetrien odotusta kaikille ja kärsivällisyyttä!![:D]

Mamma+Masuasukki 39+0
Alalvatsassa ollu kauheita kramppeja, samoin alaselässä ja kipeitä suppareita tullu päivittäin..

tarut - Onnea matkaan!! [:)] yleensä vuorokauden kuluessa alkaa supparit vesien menosta. Mulla meni viimeksi aamulla kuuden aikaan vedet ja supparit alkoi illalla joskus 22 jälkeen, poika syntyi 00.28. 

No niiiin, kaks lenkkiä tehty tänään hurjalla vauhdilla. Kolotuksista huolimatta kauheeta vauhtia eteenpäin. Haravoitu on. Sauna on lämpeemässä. Akupainanta pisteitä etsitty. Piikkimatto vielä ja ehkä isännännän kanssa pitää harjoittaa rakkauttakin. [:D] Jos ei näillä tule, niin sitten ei oikeesti milläään! Täytyy vielä katsoa löytyiskö jotain tulista ruokaa illaksi - ananaksen lisäksi.
Luovutan täysin, jos mitään ei tapahdu. Sitten se on niin, että toi vauva jää tuonne ja joudutaan käynnistykseen ihan sairaalassa. Hope not..

Tarut, tsempit sinne! Olisinpa sun asemassa nyt. *kade*

Psst...Raaka papaijahan voi aiheutaa kohdun supistuksia. (Ananaksesta en ollut koskaan kuullut, itse syön sitä herkkuna aika usein.)

En määkää tienny aiemmi et tuore ananas vaikuttais jotenki synnytyksee.
Mutta taas jälkkäriks sitä syön.
Ensin sattu sormiin ku pilkoin sitä. Ja nyt kirvelee suuta ja kieltä ja kaikkea. Eli oli aikas tuju yksilö mitä mutustan. Auttais vaan vaaviin.
Alkaa ympärillä olevat ihmiset hermoilemaan niin paljon että saiskin jo tulla [:D][:D]

Tiiti, olen siis tulossa Taysiin, en Vammalaan.

Samovaari, näin olis kiva jos osuttais kaikki samaan aikaan synnyttämään. Oltais vaikka vastaanotossa yhtäaikaa[:D] Toive ajattelua.

Täällä tosiaan tänään tehty vaikka ja mitä, aamulla heräsin vasta puoli kymmenen ja oikein pelästyin kun olin käynyt yöllä oman muistin mukaan vain kerran vessassa.
Päivällä saa sitten käydä 5xtunnissa.

Oltiin 2,5h hevosia hoitelemassa ja tytär ratsastamassa.
Kun kotiuduttiin laitoin ruokaa ja kävin pienellä 30min. lenkillä.
Nukuin päiväunet ja sitten siivoilin.
Tänään sain kaikki tutit ja pullot keitettyä ja taas illalla tein vispipuuroa.
Just tulin päivän toiselta lenkiltä.

Sauna on päällä ja sen jälkeen isännän kanssa jotain kivaa tiedossa. Vielä ei mitään ihmeitä tiedossa, mutta möykky "kaivaa" tietään ulos...ei siis tunnu ihan kivalta varmaan käsillään kaivelee alakertaa niin että sattuu. Tuntuu kuin joku raapis ja repis tuolla kohdun suulla[;)]

Sitä piikkimattoa pitää tänään kanssa koittaa. Nyt muutamana iltana olen siinä n.10min. maannut kun lavat ihan jumissa. En oikein ole uskaltanut kauempaa maata ja vain yläkropan alla ollut. Jos tänään laittais vaikka ihan peffalle asti sen.

Ilmoitelkaa ihmeessä mitä kymppikerhoon kuuluu ja palaillaan sitten huomenna asialle.

Ihanaa kamalaa loppuodotusta kaikille, kyllä ne sieltä syntyvät ennemmin tai myöhemmin[:D]

Tsuba

Papaijaa käytetään Aasiassa keskeyttämään ei-toivottuja raskauksia eli papaija saattaa aiheuttaa keskenmenon. On kuulemma niin vahvaa, että kun pistää lihaa siihen päälle niin se liha kypsyy parissa päivässä.. Minen uskaltaisi edes maistaa!

Tässä kuvausta meidän yrityksestä...
Eilen aloitin käymällä kävelyllä ja kyykkimällä ovenkahvoissa roikkuen. Illalla akupainantaa ja suuseksiä.
Tänään perinteistä seksiä. Tai no, sellaista x-asentoa ettei maha ois litistynyt. Lisää kyykkimistä. Pyöräiltiin avomiehen kanssa uimahalliin. Vesijuoksua, uimista, venyttelyä ja vesihierontaa. Kävin myös kolme kertaa kylmäaltaassa ja olin saunassa niin kauan kuin pystyin. Kylmäaltaan jälkeen alkoi supistella! Jee.
Äsken join pienen lasillisen viiniä ja söin kulhollisen tuoretta ananasta. Nännejä oon hieronut ja seuraavaksi piikkimatolle köllöttämään.

Oon alusta asti epäillyt, että viikolle 42 menee. Nyt kun 40 viikkoa tuli täyteen, on alkanut ilmaantua kaikkea kremppaa. Siksipä aloitettiin häätöyritykset. Eipä tässä mitään häviäkkään. Mieskin on tyytyväinen ja mukana menossa. Tuli jopa uimahalliin, vaikka saa ihonsa punaiseksi kloorista.

Tsemppiä kymppikerhoon yrittäville!![:)] Ite en viitsi yrittää on vielä niin pitkä matka laskettuun. Ja sit kun pitää mennä sektiolla tämä synnytys läpi niin viikonloppu ei paras mahdollinen päivä siihen. Tsemppiä kaikille yritäjille!! Pidän täällä peukkuja teidän puolesta[:)][:)].

Huomenta kaikille...täälä on valvottu koko yö melkein...kivuliaita supistuksia tullut 6-10 min välein läpi yön ja jatkuvat yhä...joten toiveissa on että pian päästään matkaan kohti oulua[:)]Oikein mukavaa sunnuntaipäivää[:D]

Huomenta kaikille!!

Taitaa meidän osalta jäädä kymppikerho haaveeks, ei minkäänlaisia tuntemuksia et poitsu lähtis yksiöstään[:(]. Ehkä pitää vaan laittaa kärsivällinen odotusvaihde päälle ja ajatella, et se on pojan parhaaksi mitä pidempään masussa nautiskelee ja pättää tulla sit itse ulos kun on sen aika. Voihan se olla et tätä loppuodotuksen "lystiä" kestää viel sen 3. vko:a, eihän täs mitään jos ei olis oleminen näin vaivalloista...[:(]

Ei kai muuta kun kiskottava lentosukat jalkaan ja vaatteet niskaan ja lähdettävä esikoisen kanssa ulos nautiskelemaan ihanasta syksyaamusta[:)]

Tsemppiä ja jaksamisia kaikille loppumetreillä kärvistelijöille!!![:D]

Mamma+masuasukki 39+1

Chaos...niiiin kateellinen [:D]

Ite heräsin jo seiskalta, ku ukko heräs. Yleensä jatkan unia, mut nyt en saanu enää unta. Siivosinpa sit tossa puoltoista tuntia... *epätoivoinen* Mitähän sit keksis...meniskö haravoimaan muutamaa lehteä pihaan..heh!!

Ei nimittäin hyvälle näytä kymppiin pääsy... [:@]

Täällä odotellaan niitä säännöllisiä kipeitä menkkoja. Satunnaisia supisteluja joo on, mutta ei mitään selkeää ja eteenpäin vievää. Mä alan hajota henkisesti. En osaa enää olla joko joko joko -asenteella, en kestä tekstiviestejä joissa kysellään, että joko saa onnitella.. Kyllä mä prkle sitten kerron, kun tämän ulos saan. S***na! Vaikeinta on odottaa koko ajan, että tuleeko se lähtö, kuulostella ja kun toivoo niin kovaa. En enää jaksa! Kärsivällisyys on loppuunkulutettu. Oon itkenyt vähän väliä koko aamun. Potin räjäytti rakas koirani, joka meni vääntämään paskat naapurin tontille ja jouduin vielä kauan karjumaan, että tuli takas kotiin. Sitten olikin KAIKKI tunteet pinnassa. Eikä tietty auttanut, että oon herännyt viideltä aamulla pikkupikkusuppareihin, joiden kasvamista jäin odottelemaan (paskat, nehän loppui). Onneksi sain pienet päikkärit, jonka jälkeen petyin uudestaan, kun mies oli lähtenyt puutöihin. Se ei tajunnut, että ei voi jättää mua tällaisena yksin kotiin! Eli sitten itkettiin sitä. Oikeesti jos olisin aina tällainen, niin mut sais kiireesti viedä lataamaan akkuja huolellisesti pehmustettuun huoneeseen. Ja on se kumma, jos tällaiset tunnekuohut ei tuota vauvaa säikäytä ulos. Tässä alkaa olla kaikki äidinrakkaudellisettunteet vähän hakusessa. ULOS SIELTÄ![:@][:@][:(][:(]

Huomenna olis neuvola. En jaksa enää mennä!

Mulla oli toissa yönä kohtalaisella kivulla 9 min välein suppareita. Viime yö, EI MITÄÄ. En mä nyt mitenkää yrittänykkää tälle päivälle sitä pönnätä pihalle, mutta tuntuu vaan että tulee takapakkia koko ajan asioissa.
Ja just tuo kun ihmiset on ympärillä ihan hermona. Itteä ei jännitä vauvan tulo, loppuu vaan kärsivällisyys kantaa tätä näiden kipujen kanssa ja kuunnella sitä ihmisten kyselyjä että eikö vieläkään.

Joo itku on vähän turhan herkässä koko ajan tässä talossa[:(]

Moikka moi,

eipa taallakaan paasty suomalaisen kirjallisuuden paivana synnyttamaan, naillatietoa ainakaan :O
no, luonto hoitaa..

Tarulla ja Chaoksella on jannat paikat! onnea synnytykseen molemmille!

Ma kavin eilen kirppiksella ja vohvelikahvilla eli pienella kavelylenkilla, neuloin sukkia ja soin fajitaksia miehen kanssa, oli niin ratti vasynyt olo perjaintai yon valvomisen jaljilta (ei vaan tullut uni silmaan koko yona) etta ei sita sen kummempia jaksanut touhottaa. ei sita seksia edes huvittanut alkaa kun illalla alkoi sitten tuntua kamalan flunssaiselta olo yhtakkia. supistuksia ja limaista vuotoa pitkin paivaa muttei mitaan maailmaa liikuttavaa. nukuin pitkaan tanaan, kello on taalla jo melkein yksi iltapaivalla ja herasin tuossa 12 aikaan. kurkku on kipeana ja paata sarkee, aika vetamaton olo. joten jos se lapsi nyt ei tanaan tule niin ei haittaa.. huomenna on neuvola taas ja 40 viikoo taynna!

mun puolesta lapsi saisi tulla millon haluaa, mutta aiti ja isa ovat lentamassa tanne islantiin 20pv (sain tarjouksesta halvat lennot kesalla ja ajoitettiin opettajavanhempieni syyslomalle, ettei tarvitse ottaa palkatonta toista kun eivat kylve rahassa mun vanhukset), ja olishan se kiva saada se lastenlapsi ulos masusta ennen tuota visiittia. no.. eikohan se sielta tule..

ikava kun Zililla ja Ronkulilla on ollut pahaa mielta tanaan, ei huolita tytot, kylla se sielta tulee vakisinkin! onhan se arsyttavaa kun jengi kokoajan kyselee etta joko joko, mutta sit toisaalta, kai ne on kaikki innoissaan odottamassa meidan kauniita taydellisia vauvoja saapuvaksi ;) yrittavat tukea ja olla hengessa mukana!

hyvaa mielta ja iloista syyspaivaa sinne suomeen kaikille, taallakin paistaa aurinko!! uskaltaisikohan sita lahtea flunssaisena hieman saunomaan tanaan kun perjantaina ei kaytykaan..??

Maaru[:)]

Heissan, tää kuuluu taas sarjaamme oudot alapääkysymykset mitä en kehtaa muualla kysyä, mut tuleeks teille muille kakkahätä kun supistelee? Kun oon eilisestä asti suppaillut sellasii puol kivuliata supistuksia, mut niihin liittyy aina kova kakkahätä. Tosin toi hätä menee aina ohi supistuksen myötä. Eikä mitään siis tuu jos pöntölle menee...

sormustin, en o kylla huomannut kakkahataa juuri, muuten kuin etta on ollut muuten suoli paljon aktiivisempi nyt kuin pari viikkoa sitten ja maha loysalla.. mutta ei tuo varmasti epatavallista ole, siina vissiin sekin on kun vauvan paa on hyvin parkissa lantionpohjassa niin siina on toisella puolella virtsarakko ja toisella puolella perasuoli jotka joutuvat puristuksiin, supistusten aikana enempikin. taalla ainakin suosivat peraruiskeen antamista ennen synnytysta laitoksella, jos ei muuten ole tullut kakattua kun vauva mahtuu paremmin tulemaan jos suoli on tyhja ja eipa se vissiin ole epatavallista etta turahtaa kakat synnytyksen yhteydessa jos siella suolessa kovasti jotain on.. :)

mitas te muut mietitte tasta? :D

Takaisin