Oivoi, jos vielä joku kysyy, että JOKO, niin voi olla että istun kohta vankilassa taposta... Yhdeltä kaverilta tuli perjantaina viesti, että joko saa onnitella. Kirosin jo silloin enkä vastannut mitään. Nyt tuli uusi viesti, että joko siellä ollaan vaippojen vaihdossa. Kirosanojen määrä mun suusta oli niin valtava, että siinä herkempiä olis korvia punottanu. En nyt vastaa yhtään kenellekään. Pitäis varmaan sammuttaa koko kännykkä. Toinen vaihtoehto olisi, että vastaan vaan Ei. piste.
Tai pitäiskö vastata, emmä viitti, päätin että en jaksakaan synnyttää. Ei huvita.
Ihan varmaan hyvä vinkki olis ihmisille, että kun joku on viikon yli lasketun, niin ei kannata kysellä että JOKO. mieliala ei oikein riitä, huumori on loppu, olo on kuin ylitäyteen pumpatulla ilmapallolla, joko paikkaa särkee ja kolottaa, hormoonit jyllää... että EI KANNATA kysellä. Yleensä ne uusien ihmisten syntymät ei jää salaisuudeksi... Joka aamu on pettymys, että ei vieläkin yhdessä kasassa. Toivottavasti selviän tappamatta ketään vauvan syntymään asti. Itteenikään. Kiipeisin katolle ja hyppäisin alas, mutta eihän tämän mahan kanssa pääse edes katolle asti. [8D] On se raskaus ihanaa aikaa. [:o]
Näin se lapsi alkaa kouluttamaan vanhempiaan jo kohdussa. Ei meidän aikatauluilla, vaan hänen. Toki hänen kannattaisi nyt alkaa jo noudattamaan meidänkin toivomuksia, muuten mennään sairaalaan ja se tehdään väkisin.... Auttaisikohan juoksu... Jos lähtisin ihan täysillä juoksemaan jonnekin, missä kukaan ei näe.... :P
Onhan se niin, että kiva että ihmisiä kiinnostaa ja haluavat tietää. Mutta mä olen nyt kävelevä hormonihirviö ja välillä en tiedä olenko eniten raivoissani muille, itselleni vai vauvalle. Lisäksi unenpuute vaivaa aika reippaasti. Eiköhän tää tästä. Ehkä.
Tiiti72, mulla puolestaan tulee jotain maidontapaista ihan järkyttäviä määriä. Yöpaita oli aamulla taas ihan märkä edestä... Hui. Kuinkahan paljon sitä tulee, sitten kun on joku jota ruokkiakin. Taitaa mennä liivinsuojia reippaasti, kun taitaisin nyt jo tarvita niitä. [8|]
Samovaari, sulla on kyllä hyvät hermot. Jos joku yrittäis nyt rajoittaa mua (ihan rakkaudestakin), niin vois olla aika räjähdysherkkää. [:D] Jotenkin muutenkin ahdistaa, että yhtäkkiä sitä on "julkista omaisuutta" kun on raskaana.