Lokakuun loppurutistus!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Rinkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle soiteltiin tänään sairaalasta, että yliaikaiskontrolli olis sitten perjantaina aamulla. Jotenkin tuli hyvä mieli. Säästyy turha neuvolakäynti ja katsotaan ihan kunnolla, mikä on tilanne. Voiskohan ne jo käynnistellä sitä perjantaina..? Ainakin varmaan saa varautua kovakouraiseen käsittelyyn. Toivon mukaan tietty pääsen jo ennemmin sairaalaan...

Mulla on jotenkin epäonnistunut olo, kun tämä on mennyt lasketusta ajasta niin paljon yli... Miksi ihmeessä...?! Ainakin oon jo voinut todeta, että mitkään poppakonstit ei auta. Ei kolme ässää. Ei riehuminen, ei lepääminen, ei jumppailu. Tänäänkin aamusta haravoittin apinan raivolla tunnin ajan lehtiä. Tuloksena selkäkipu. Ei muuta.

Lokakuisia on tullut hurjan ajoissa ja nyt sitten osa lokavauvoista näyttää viihtyvän liiankin hyvin masuissa...

Ja mullahan on vielä laskettuunkin hyvän matkaa (29.10), mut kun henkisesti valmistautuu siihen, että tämä syntyis ennenaikaisena niinkuin muutkin lapset, niin koen olevani 'yliaikainen'. Ja kaikki merkit vielä viittasi aikaisuuteen: supistukset, kohdunsuun pehmeneminen, laskeutuminen viikolla 33 jne. Ei vaan jotenkin osannut ajatella että tässä käy näin... Ja pahimmillaan mä odottelen vielä neljä viikkoa! Ajatus on ihan kamala...
Tsemppiä zil, sun odotus sentään päättyy pian [;)]

Mulla sitten poistui kaikki "vaivat" aamulla [;)]

Ei sitten ollut Tiitin ja Samovaarin kanssa treffejä [:)]

Jos nyt kuitenkin ennen pe satutte tulemaan Taysiin niin tulkaahan poikkeen oon 2A:lla ja huoneessa 1[;)]

Kaikka meni siis hyvin ja pikanopeesti...laitan tarkemman tarinan tonne synnytystarinoihin.

Jaksakaa naiset kestää mahojanne, palkinto on sitäkin ihanampi [:D]

Tsuba

zilille tsemppiä perjantaihin asti, voi vauva ehtiä sitä ennen vielä maailmaankin, kenties! Muillekin yliaikaisille mukavia odotuspäiviä, ei tässä enää kauan mene.. [;)]

Mulle kun lääkärit ja kaikki sano että suurella todennäköisyydellä vaavi syntyy ennen laskettua, mutta kuinkas se sitten lopulta kävikään. [;)]
Mä tänään miehelle sanoinkin että aika todennäköistä että siinä viikon sisään meilläkin on se vaavi.
Mun äiti sano eilen miehelle, että sen pitää hoitaa mut sitte ajoissa sairaalaan kun alkaa kipeeltä näyttää, koska muuten se syntyy kotiin.
Mä oon vähä turhan jääräpää ollu aiemminki.
Pari kertaa oon meinannu kuolla kuihtumiseen kun en oo suostunu lähtee kotoa sairaalaan.
Sanon vaan aina että kyllä mää pärjään ei tartte.
Mies nyt pitää huolta musta sitte [:D]

Ärsyttää toi Face, ku ei näy uudet viestit. Välillä jopa näky, nyt taas monta kertaa yritin, ni ei... [:'(]

Nyt mä en tee enää mitään rasittavaa. On sen verran alaosasto kipee, et tietää eilen hinkanneensa kylppärin lattilaattojen saumat ja tänää saunan!! Auts!!!!! Mietin tänään saunaa jynssätessä, et jos en ois viimesilläni raskaana, en todellakaan tekis tätä nyt...heh!!! [:D]

Kattelin äske peilistä mahaa...tuntuu, et se tipahtaa ihan kohta...lattialle. Aika alaalla jotenki näkys olevan. Neuvolatäti muute eilen kysy, et tuleeko sit ikävä mahaa. Mä vaan, et enpä nyt tiiä. Ja et ei tuo nyt nii kauheesti haitannu oo...ihan hyvin on pystyny olemaan.

Auh, ku tuo vaavi "pyörii" tuol... Tulee vaan ihan tänne ulos pyöriin..eikä siel ahtaassa oo!! [:D][:D]

Saatiinko vaan yks kymppikerhoon...eli Jemppi. Onnittelut!! Seuraava tähtäys ois sit 20.10.2010 [;)] Jaksaako oottaa...no menishän se tähän samaan konkurssiin...

moikka kaikki :)

Jopas nyt oli taas tullut useampi uusi vauva syntyneiden listalle! :) ihanata :)
Samovaari, hyva etten loukannut ja kiitos vaan haalarikommentista :) neuloin viela tumput ja sukat samoista langoista ja toisetkin villasukat paksummasta villasta ja miehelle sukat ja tanaan tein pehmolelukissan.. taitaa olla hieman kotosalla tylsaa kun pitaa istua perseellaan suurimman osan paivaa, ettei neuvolan tati suutu ja paineet ja turvotus lahe kintaasta ;)
huomenna miehen veljen vaimoa kaynnistellaan espanjassa ja meilla on tietty tavoitteena paasta samalle paivalle. on tassa kaikenlaisia tuntemuksia ollut ja supistuksia ja painontunnetta enempi taas nivusissa, mutta kattotaas sitte kuinka kay..ne on sita miehen vaimoa siella pelotellut isolla lapsella (circa 4kg) ja etta alkaa olla rajoilla etta kuinka tulee perinteisella tylilla, ihmeellista paskanjauhantaa espanjassa!! kyllahan nelikiloisen viela puskee ihan hienosti, ei ole mikaan mini tytto tama miehen vaimokaan ja ihan on synnyttajan lanteet, eri kulttuuri vaan. ne tykkaa siella aina heratella kauhuskenaariota tuntuis..

mulla on aika sama setti ku Annie74lla, vessasta sankyyn palatessa aina alkaa supistaa :) mikahan siina on? no..

ja niista kiloista, taallakin se 20kg tullut alusta lisaa painoa, kovasti on turvotusta mutta on varmasti kylla kokoakin vahan tullut lisaa, eikohan se sitten jumpata pois ;)

tyttokaverit tuli tanaan kaymaan lounaalla meilla, oli kiva nahda tyttojakin valilla kun ei olla hetkeen nahty. flunssa helpottaa, nyt enaa oikeestaan rakainen olo. mies alkaa olla aika karsimaton ja anoppi soitti tanaan suukkoja lahetellen etta voi kun nyt jompi kumpi poikien vaimoista alkaisi vihdoin poikia!! haha :) jannat paikat. Aiti sanoi vaan etta kylla se sielta tulee kun on tullakseen :) aika rauhallinen siihen nahden etta taa on aidin ja isan ensimmainen lapsenlapsi :)

joo-o, no jos ne sai ne kaivosmiehet ylos siella chilessa niin eikohan me lapset pyorayteta sen kunniaksi, joku ainakin!

ainiin, miehen nuorimman pojan aiti sai juuri keskenmenon pari paivaa sitten ja poika on nyt ollut meilla siita lahtien "extraa" etta aidillaan on aikaa toipua. kamala juttu, jotenkin sieppaa viela enempi kun itse on tassa tilassa.. surullista.. mies yritti lohdutella etta kylla se siita etta ei meillakaan ekalla natsannut vaan pari keskenmenoa tassakin perheessa koettu. voi voi..

no, jalat ylos ja taidan jatkaa vauvan syntyman meditointia ;) kaikille hyvaa mielta ja oloa!!

halein
maaru[:)]

Herranjestas Maaru kun sä jaksat kutoa,mulla ottaa se aika tavalla hartioihin eli vähä kerrassaan teen...
Kyllä nyt harmittaa kun jäi tärskyt Tsuban kaa väliin,mutta josko sitten Tiitin kaa[;)]
Annie74,mulla on la 20.10 eli siihen tähdätty,mut viikonloppukin jo kävis!
Zil,tsemppiä perjantaihin!
Nyt vaan suppareita kehiin ja poksahdusrikkaita hetkiä kaikille...tule tule vaavi vaan,täällä ootetaan[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
aijoo pätkiihän tuo Fb ja pahasti[&:]

Kylläpä on harvinaisen kivuton keho mulla. Säryt ja liike kivut ovat jotenki kummasti yhtäkkiä vähentyneet.
Onneksi.
Toivottavasti yökin menisi hyvin. Kun kerran tästä pallosta tissien alla ei pääse nyt eroon niin täytyy vain painua sen viekkuu sänkyy ja nauttia viimeisistä hetkistä miehen kanssa ilman huutavaa kakkakonetta.

Yöt kaikille <3[:)]

Nyt mua alkaa taas ärsyttää ihan simona.. Pelkään, et mult tihkuu lapsivesi, kun tulee sellast ihan vetitä, väritöntä vuotoa. Ei mitenkään paljon, mut eilen lorahti pikkareist ja paksuista sukkiksista läpi. Nyt vaan tuntuu et jotain valuu, mut ei sielt paljoo tuu.

Noh, mähän seurailisin asiaa kotona MUTTA kun mulla on toi streptokokki, ni tulehdusriski on tosi korkee jos on reikä kalvoissa. Synnärille ei nappaa soittaa eikä mennä, ku ne on niin nihkeit siel ja luulee varmaan et oon ihan vainoharhanen ku ravaan siel jatkuvasti. Täytynee siis odotella neuvolan puhelinaikaa, ja toivoo et neuvolatädil olis niit ph-testejä millä voi todeta et onko lapsivettä vai vaan runsasta, kirkasta valkovuotoo...

Ärsyttävää....

Mitäs muitten mammojen päivään? Toivottavasti vähän paremmat fiilikset muilla...

Mä olin illalla onnellinen kun oli niin harvinaisen kivuton olo.
Yöllä en oikein saanu nukuttua juuri ollenkaan kun sattu joka asennossa olla.
Sängyssä asennon vaihtaminen sattu ja sit oli hetken hyvä olla ja nukahin, näin tietysti ahistavaa unta ja sitte vartin päästä heräsin kun jo satu johkai olla siinä asennossa.
Suoraa sanottuna mua nyt vituttaa aikas lailla!!!

Täytyy vaan toivoa etten pura pahaa oloani viattomiin ihmisiin, kuten mieheen, joka on jo saanu kuulla tarpeeks [:D]

Sormustin, mulla on samaa pohdintaa. Että mikä siellä lorahtelee - erittäin runsas valkovuoto vai lapsivesi...? Rusehtavaakin vuotoa ollut ja olo on kuin olis menkat. Satunnaisia supistuksia silloin tällöin, mutta ei mitään tositoimiin viittaavaa. Mulla nyt on onneksi se kontrolli sairaalassa huomenna aamulla, niin saan vastauksia ja katsotaan koska tätä aletaan käynnistelemään.
Lisäksi alapää kutiaa... johtuuko kuivista limakalvoista vai onko tässä loppumetreillä saanut sitten vielä prkleen hiivan...!? [8|]

Mutta nyt ajattelin, mennä nintendo Wiin pariin. Sieltä joku kova treeniohjelma, Aamulla jo juoksin rappusia ylösalas. Ei tää tekemällä tuolta tule, mutta omaa mielenterveyttä tukee kun tuntuu, että tekee edes jotain muuta kuin odottaa, että koska tää meidän huutava paskatykki suvaitsee tulla. [:D] Ajankuluksi oon alkanut kutomaan myös, mutta en kyllä Maarun tahdilla tai taidoilla. Mutta onpahan tekemistä.

Lähtökohdat tähän päivään on paremmat. En herännyt aamuyöstä pohtimaan ja valvomaan, kuten varmaan edelliset 2 viikkoa. Nyt heräsin viideltä, mutta sain vielä nukuttua uudelleen ja nukuin kahdeksaan!! ah autuutta!!

Zil ja sormustin,mulla myös valuu jotain tuolta,aamulla aattelin että tihkuu lapsivesi mutta eipä se sitä vissiin oo runsasta valkkarii kai..nukutuks tuli vähän paremmin mut olihan sitä muutama katkos!
täällä on sateista ja harmaata ei kuitenkaan lunta viä niinku luvattiin,mulla on tänään ihana päivä kun ei oo oikein muuta kuin vessan pesu..saa ottaa rennosti.
Pätkii viäkin tuo Fb en tie mistä johtuu,oon yrittäny asetuksiakin kattella mut niiden pitäs olla kohdallaan[&:]
Tänään alko rv 40..toivottavasti pian jo jotain tapahtuisi,sitä tässä kaikki vissiin toivoo,eli joukkomeditointi vaavit ulos että nahdään tulos!!!!
[:)]

Nyt kyllä vituttaa niin ettei veri kierrä [:@]
Lunta tulee taivaan täydeltä, niin ei viitsi edes ulos mennä.
Ja meiän seinästä on uunin ja astianpesukoneen takaa tipahtanu yön aikana hirvee määrä laattoja alas! Miten voi olla mahollista?? Onneks asutaan vuokralla niin voi talkkaria soitella aina ku jotain tollasta tulee...

Carinat,meilläkin jotain laattaongelmaa kylppäris..saumojen välinen tiiviste on kadonnut muutamasta laatasta jonnekkin..outoa ..
mä siivosin äsken kylppärin niin raivolla että vessaharjakin katkes..täällä ollut synkkä ilma mutta nyt aurinko paistaa..ulkoilu vois tehdä hyvää..mutta ekaks haen pojan huoneeseen maton muistaessani..[:)]

Samovaari, täällä alkoi räntä-/vesisade, eli ei enää paista aurinko... Minäkin vaan suunnittelin ulkoilua, kun aurinko paistoi ja nyt keli ei oikein suosi enää...

Rv 40+4...eipä ihmeitä. Alaosasto kipee, ja lonkat...ei muuta [:'(]

Täällä keskisessä suomessa sateli aamulla vähän lunta, nyt ei moneen tuntiin. Aurinkokin välillä jo paisteli. Joo, olipas kauhea lumimyrsky, niinku ne eilen hehkutti. Tännekin piti tulla 17cm lunta... Renkaat vaihdettiin ja kola haettiin, mut sit ei tapahdukaan mitään [:@]

Jotenkin taas tympii!! Aamupäivällä, ku heräsin, ni heti ekana oli mielessä, että ei vieläkään.....!! Voiskohan tän koko homman vielä perua..?! [:D]

Mulla kans on välillä ollut fiilis, että voiskohan tämän perua, että onko mitään järkeä aloittaa tätä vauvashowta taas uudestaan. Eilen varsinkin kun 4-vuotiaalla oli ihmeellinen kiukutteluilta, niin tuntui että hermojen pituus ei riitä ollenkaan, ja mietin, että miksi ihmeessä tämän haluaa uudestaan.

Ei ole täälläkään mitään uusia oireita, supistelee harvakseltaan niin kuin on tehnyt viikkoja, kuukausia...

Mun pitäis varmaan aloittaa joku mielenkiintoinen projekti johon voisin keskittyä, ettei olisi tämä odottavan aika näin pitkä. Mut vaikea keksiä mitään innostavaa, jossa ei tulisi fyysiset rajoitteet vastaan...

Lueskelin noita teijän tekstejä huonosta säästä ja ihmettelin että kuinkas meillä paistaa aurinko. Ei olis varmaan kannattanut kuin napista painamalla alko tuulee ja sataa vaakasuoraan nousi aivan hirveä myrsky ja kumman näköistä kun ensin paisto vielä samaan aikaan aurinko. No, enää ei paista aurinko jäljellä vain hirmuinen syksyn myrsky. Toivottavasti ens torstaina ei olisi kova myrsky kun on purjeveneen siirto kotisatamaan. Ite en kyllä näin kömpelönä uskalla lähteä ensipurjehdukselle. Tylsää jäädä kotiin odottamaan ensi kesää...[&o]
Olen muutenkin jumittunut tänne kotiin enää en mahdu ratin väliin ja pysäkille on kaks kilsaa matkaa niin ei huvita bussillakaan ajella. Kaikki kaverit ja tutut on kävelymatkan kantamattomissa. No onneks ei ole enää kun reilu viikko.

Täällä Kuopiossa tulee lunta vaakatasossa, ihan talvi jo... Ja talvirenkaat on vasta tulossa, joten vähän jänskättää tuo autoilu.. [&:] Saa nähdä joutuuko aamulla taksin ottamaan sairaalaan. Mutta JEE! Nyytinhakuun [:)][:)] Aivan mahtavaa<3

Takaisin