Oon noita teijän olotiloja seuraillu, mut tää aamu oli kyllä itellä kamala.. En uskaltanu edes hampaita pestä, kun olo oli niin kuvottava aamulla.. Aamupäivästä onneks vähän rauhottu ja pystyin syömään aamupalan töissä. Mut mullakin kyllä vaihtelee hirveästi, eilen ei ollu aamulla ollenkaan huono olo, mut illalla sitten sitäkin pahempi. Toivottavasti ei ihan koko raskautta kestäis..
Mä varailin varhaisultran ja se ois viikon päästä, jolloin viikkoja kasassa tasan 7. Jännittää kyllä tosi paljon, ja neuvolaan soitin melkein heti plussauksen jälkeen. Sinne sain ajan 5.3 ja sanoi, että sieltä tekee sitten lähetteen ultraan. Mulla kans syksyltä yks varhainen keskenmeno, joten haluan käydä tarkistuttamassa että kaikki olisi masussa kunnossa. Vaikka eihän sille mitään mahda, jos ei ole.
Töissä jouduin kertomaan jo viime viikon alussa omalle tiimille raskaudesta, koska tuolloin alkoivat jo huonot olot vaivata. Lisäksi omista kavereistani yksi tietää ja miehen sisko arvasi viime viikolla. Mies itse on kertonut isälleen, mutta kovasti yritetään hillitä itsemme vielä ainakin tuon viikon ajan.
Mulla väsymys on jo vähän hellittänyt, mutta öitä nukun vähän levottomasti ja ennen ei tarvinnut yöllä herätä vessaan, niin nyt kyllä joka yö kerran täytyy käydä. Lisäks rinnat on olleet tosi kipeät ja kävinkin jo ostamassa isompia rintaliivejä ja yöksi urheiluliivit edes vähän tukemaan. mitään ihmeellisiä mielitekoja mulla ei ole tullut, mutta saa nyt nähdä ilmaantuuko niitä jossain vaiheessa.. :)
Mä en kovin aktiivisesti kirjottele, mutta joka päivä käyn teidän muiden kuulumisia lukemassa. Mietin tuota fb ryhmää hiukan myöhemmin, kunhan nyt näkis että kaikki kunnossa.
Vointeja kaikille!