Lokakuun lahja 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja lucci
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä se ryhmä pitäis löytyä. Ja mä en tiedä noista kuvista ja kommenteista, et miten ne näkyy suljetussa. Salatussa ne ei ainakaan pompi kenenkään kavereiden seinille.

Mun käsitys on se, että suljetussa ryhmässä ainoastaan jäsenet näkevät julkaisut. Eli yksityisyysasetuksista riippumatta ryhmän ulkopuoliset eivät näe ryhmässä julkaistuja juttuja. :)

Mulla se löytyy kyllä haussa, mutta löytyiskö sen takia, että olen jo jäsen...? En ihmettelis vaikka tuo näkyis fb:ssä vasta esim. huomenna. Siellä kun tuppaa välillä junnaamaan aika pahasti...

En löytänyt minäkää haussa mut tuo linkki auttoi asiaa :) Liitynpä minäki siis mukaan, 5/11 ryhmään en lähtenyt  ja sinnehän ne keskustelut siirty ja tämä vau palsta jäi aika tyhjäksi.. 

Eilen menin valittelemaan että missä se väsymys on ja seltähän se sitten tuli.. Päivä meni onneksi ihan hyvin töissä, jaksettiin jopa hoitolasten kans eväsretkelle mennä :) mutta sitten kotiin tullessa iski ihan armoton väsymys ja miesraukka sai sen heti niskoihinsa.. 

Kuulostaapa Barbamama niin ihanalta tuo sun hevonen, hauska miten ne eläimetkin vaistoaa raskauden ja jotku jopa osoittaa sen. Toisin tuo meidän hölmö piski :)

Ihanaa! Pekonia ja nakkia iltapalaks. Ja paprika. Nyt on Keltaiseen kirahviin tämäkin pyytänyt päästä. Sauna odottaa kylpijöitä ja heti sen jälkeen peti nukkujaa!

Kaikkiko siirtyy fb:n puolelle... Mä kun tykkäisin pysyä naamattomana. Tai siis olenhan mä fb:ssä, mutta näissä asioissa haluaisin olla "tuntematon".  Noh, katsotaan kuinka palstalle käy. 

Mukavaa ja stressitöntä odotusta kaikille! Itsellä ei oloja edelleenkään juuri ole ja pientä tuhrua aamulla taas bongasin. Mutta ihan hyvillä mielillä täällä ollaan :)

- Minimii 5+2 (?) -

Hmm.. tuosta Fb-ryhmästä. Katsoin äsken ryhmän jäsenet (tarkoituksena oli liittyä siihen, ja liityinkin, mutta poistin siitä heti itseni), ja siellä oli monen kaverini kaveri:/ Hmm.. nyt en tiedä viitsinkö liittyä, sillä tämä oli esikoistanikin odottaessa mulle sellainen henkireikä että. Tarkoitan siis vaun foorumia.

Tosiaan henkireikä.. Mun on pakko saada purkaa tämä jonnekin. Olen polttanut tupakkaa monen monta vuotta. Kun aloin odottaa esikoistani, lopetin tupakan polton siihen paikkaan. Alotin uudelleen esikoisen ollessa kolme kuukautta. Oon aina ollut todella jyrkkä raskausajan tupakointia kohtaan - se on ollut ehdoton EI! Nyt.. toista odottaessani mun on tosi vaikeeta lopettaa. Oon polttanut tämän raskauden aikana yhteensä ehkä jo neljä tupakkaa (plussasin siis puolitoista viikkoa sitten), ja näistä tupakoista kaksi tänään. Mulla on tosi paha olla asian suhteen, sillä raskaaksi tulo ei ole ollut itsestäänselvyys, ja tottakai muutenkin.. Mulla on tosi paha olla, koska ylitin sen rajan, mitä olen itse aina ennen paheksunut. Tosi paha olla. Äsken vedin loput tupakkani vessanpöntöstä alas. Nyt jo mietin, jos ei ultrassa sykikään sydän, että voin vaan itseäni siitä syyttää, enkä varmasti voi kertoa toiselle puoliskolleni, mitä oon mennyt tekemään. Ei helvetti.

Sitten mun piti jo eilen tulla tänne kertomaan, mutta mulla oli niin paljon ohjelmaa, etten kerennyt. Varasin siis tossa aiemmin varhaisultra-ajan Femedaan, mutta toissapäivänä sain yhtäkkiä jostain sen verran rohkeutta, että löysin itseni soittamasta Jorviin, ja kysyin pääsisinkö pelkkien epäsäännöllisten kuukautisien ja stressaamisen takia kunnalliselle ultraan. Sanoivat Jorvissa, ettei onnistu. Sitten soitin neuvolaan ja selitin tilanteen, kuinka ei ole ollut menkkoja vuodesta 2007, kun vasta pari hassua kertaa viime marraskuusta, ja ressi on aika mieletön koko ajan siitä onko kaikki hyvin. Neukkutäti laittoi mulle lähetteen kunnalliseen, ja pääsen sinne jo seuraavan viikon tiistaina viikoilla 6+4. Peruin samalta istumalta ajan Femedasta.

Mähän oon vaan niin varma, ettei mun sisällä ole mitään (ainakaan enää, kun poltin nuo tupakit:( ). Tiedän,.... kuulostaa ulkopuolisesta tosi tyhmältä, mutta hei mä oon raskaana;) Ehkä;)

Harmi jos kaikki keskustelut siirtyy fb:hen.. joka tapauksessa, vinkiksi niille, jotka ei halua fb ryhmään, kaksplussalla on myös ryhmä Lokakuun onnenmurut, josta löytyy kohtalotovereita ;)

Ruskavauva 7+5

Kaikki ketä on pyytänyt jäseniksi, on hyväksytty! Paitsi yhtä ihmistä en pystynyt jostain syystä lisäämään, laitoin viestin fb:ssä. Ja Sofiaana: luin viestisi vasta nyt, en ole ollut koko iltaa koneella... =)

Ansku92...Olinkohan minä se jota et pysty lisäämään? :O Lähetin sulle just viestin täältä Vaun:n kautta! Mä oon lähettäny pyynnön mutta se ryhmä ei oo avautunu mulle. Enkä oo kyl saanu mitään viestiäkään kasvopuukkiin. :O

Hei!

Hyvä idea tuo facebook ryhmä, laitoinki just pyynnön sinne :) 

Ja en minäkään täältä palsalta mihinkään lähde, mukava tännekkin on kirjotella :) 

Tämä aamu meni huomattavasti paremmin kuin eilinen. Heti kun pääsin sängystä ylös tein pari voileipää ja popsin ne, sit ei pahoinvointi kerenny niin pahasti yllättää.. :)

Barbamama: Kuulostaa ihanalta tuo sinun heppaharrastus! Itse en ole ratsastanut moneen vuoteen, varmaan joskus 12 vuotiaana viimeks, sillon ratsastinkin aika paljon mutta se harrastus sitten jäi.. :)

Ja meillä ei kyllä mitään eläinlaumaa ole, vaikka maalla asutaanki, vaikka kyllähän täällä tilaa olisi :) Yksi kissa löytyy tällä hetkellä, ennen oli kyllä 2. :) 

Takaisin