Hmm.. tuosta Fb-ryhmästä. Katsoin äsken ryhmän jäsenet (tarkoituksena oli liittyä siihen, ja liityinkin, mutta poistin siitä heti itseni), ja siellä oli monen kaverini kaveri:/ Hmm.. nyt en tiedä viitsinkö liittyä, sillä tämä oli esikoistanikin odottaessa mulle sellainen henkireikä että. Tarkoitan siis vaun foorumia.
Tosiaan henkireikä.. Mun on pakko saada purkaa tämä jonnekin. Olen polttanut tupakkaa monen monta vuotta. Kun aloin odottaa esikoistani, lopetin tupakan polton siihen paikkaan. Alotin uudelleen esikoisen ollessa kolme kuukautta. Oon aina ollut todella jyrkkä raskausajan tupakointia kohtaan - se on ollut ehdoton EI! Nyt.. toista odottaessani mun on tosi vaikeeta lopettaa. Oon polttanut tämän raskauden aikana yhteensä ehkä jo neljä tupakkaa (plussasin siis puolitoista viikkoa sitten), ja näistä tupakoista kaksi tänään. Mulla on tosi paha olla asian suhteen, sillä raskaaksi tulo ei ole ollut itsestäänselvyys, ja tottakai muutenkin.. Mulla on tosi paha olla, koska ylitin sen rajan, mitä olen itse aina ennen paheksunut. Tosi paha olla. Äsken vedin loput tupakkani vessanpöntöstä alas. Nyt jo mietin, jos ei ultrassa sykikään sydän, että voin vaan itseäni siitä syyttää, enkä varmasti voi kertoa toiselle puoliskolleni, mitä oon mennyt tekemään. Ei helvetti.
Sitten mun piti jo eilen tulla tänne kertomaan, mutta mulla oli niin paljon ohjelmaa, etten kerennyt. Varasin siis tossa aiemmin varhaisultra-ajan Femedaan, mutta toissapäivänä sain yhtäkkiä jostain sen verran rohkeutta, että löysin itseni soittamasta Jorviin, ja kysyin pääsisinkö pelkkien epäsäännöllisten kuukautisien ja stressaamisen takia kunnalliselle ultraan. Sanoivat Jorvissa, ettei onnistu. Sitten soitin neuvolaan ja selitin tilanteen, kuinka ei ole ollut menkkoja vuodesta 2007, kun vasta pari hassua kertaa viime marraskuusta, ja ressi on aika mieletön koko ajan siitä onko kaikki hyvin. Neukkutäti laittoi mulle lähetteen kunnalliseen, ja pääsen sinne jo seuraavan viikon tiistaina viikoilla 6+4. Peruin samalta istumalta ajan Femedasta.
Mähän oon vaan niin varma, ettei mun sisällä ole mitään (ainakaan enää, kun poltin nuo tupakit:( ). Tiedän,.... kuulostaa ulkopuolisesta tosi tyhmältä, mutta hei mä oon raskaana;) Ehkä;)