Lokakuun lahja 2012

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja lucci
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea kaikille lokakuun lahjaa odottaville:) Jos sitä uskaltaisi ilmoittautua tänne kun 13 viikkoa on onnellisesti takana! Laskettu aika on 17.10 ja varhais ultra, sekä NT ultra takana. Sydämenlyönnit oli upea kuulla, toi ihan tipan silmään kun niin vahvasti kuuluivat! Kasvojen profiili oli jo näkyvissä, eikä nytten malttaisi enään odottaa seuraavaa ultraa, että näkisi taas vilauksen pikkuisesta. Aika paljon myös jännittää ja mietityttää monet asiat, kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä. Yritän olla päästämättä ajatuksia liian valloilleen, ettei säikähdä kaikkia kipuja ja särkyjä:)
 
Tervetuloa joukkoon! Meillä keskustelut siirtyneet nyt huhtikuun omaan viestiketjuun. Eli sinne kannattaa siirtyä, löytyy samalta listalta kuin tämäkin viestiketju. :)
 
Hei!

Täällä myös lokakuisen lahjan saaja. :) Nyt on 14+5 pikkunen <3 Odotetaan Innolla syntyväksi 11.10.12! Esikoisemme. Itse olen 28-v. Turkulainen.
 
heippa!
vaikken tänne ryhmään kuulukkaan, nii kiinostas tuo meemi : n tilanne :) montako lapsosta sieltä nyt on tulossa ?? kun lueskelin täältä että kolme oisi, mutta päteekö vielä ja onko kakki mennyt hyvin??=)
 
Täältä ilmottautuu yks joka on lokakuun odottaja. Laskettu aika on 30.10 ja nyt viikkoja on 17+6 ja kovasti massus myllertää :)
 
tervetuloa mukaan :) jupistaan tällä hetkellä lähinnä toss kesäkuun hölinät keskutelussa :)
 
Juuh,varhaisultra on esim. täällä forssassa ilmainen ja jos neuvolakäynnillä ei saada täyttä varmuutta kuinka pitkällä raskaus on niin yleensä laittavat ultraan ajan että varmistaa mitkä viikot kyseessä... esim mulla oli nyt tän raskauden alussa "valemenkat" suht pitkään taustal joten en vaivautunu tekee testejä ku ei ollu oireita ja vaikuttivat normi menkoilta... sit vaan yks päivä tuli tunne et nyt on pakko tehä testi niin plussaa näytti ja soitto neuvolaa... sielt sit vaan tilasivat ajan et varmistuu viikot ja viikkoi oliki jo kertyny reippaat 9
 
Takaisin
Top