Heippa! Tänään on ollut touhupäivä. Siivosin talon, imuroin ja luuttusin lattiat, pesin pyykkiä ja tiskasin. Sitten töihin ja sen jälkeen harrastuksiin, puolentoista tunninmaastolenkki humman kanssa, teki hyvää. Sitten leikkasin pojan hiukset, kylvetin, syötin, ja laitoin nukkumaan. Ja nyt kun olis aika rentoutua niin on jo yö! :)
Tervetuloa joukkoon aapatus!
AS1: Minulla myös kramppaa maha, ja välillä sattuu ihan kunnolla. Tänään kaiken touhuilun jälkeen kun lepäsin sohvalla, sattui ihan kauheasti mahaan ja olin jo peloissani että olenkohan touhunnut liikaa. Mutta se meni ohi, ja kaikki hyvin taas. Ehkäpä ne on niitä kohdun kasvukipuja?
Onko muilla tullut issias särkyä alaselkään? Mulla oli esikkoa odottaessa varsinkin raskauden loppupuolella ihan tosi paha, ja nyt taas alkaa vihlomaan ja pahasti. Tämmöset siivouspäivät ja ahkera tekeminen sen laukaisee. Onneksi ratsastaminen tänään auttoi vaivaan, se korjaa selän asentoa.
Mä kaivoin kans vanhat odotuspökät esiin. Mut ne repes pyllystä! Kangas ihan haurastunut. Toiset pökät, odotusfarkut on vähä liian löysät vielä, otan käyttöön ne sitten kun masu on isompi. No, ei muuta ku täytyy lähteä housuostoksille... :)
Mielialat heittelee onnen ja raivon välillä. Olen pahoittanut miesparkani mielen, pitää mulle mykkäkoulua... :(
Uskomatonta, tunsin tänään jotain ihme kuplintaa masussa ja semmosta muljuavaa liikettä. Voiko se olla...?! Esikoisen liikkeet tunsin vasta viikolla 14. Tosin mun keho on niin kummallinen että olen tuntenut esikoisen synnytyksen jälkeen "potkuja" yli kahden vuoden ajan. Ihan kuin kohtuun olisi jäänyt siitä "muistijälki", ja se elelee siellä vieläkin kuin vauvan kanssa. Ehkä tämäkin oli sitä...
Mä en kans tajuu sitä että miten tää mun maha voi olla näin iso. Olen vasta raskausviikolla 7! Semmonen ajatus on hiipimässä mieleen että mitäs jos siellä on kaksoset...
Hyvää yötä ja kauniita unia, oman vauvan kuvia...
Terv.Barbamama&"Pörrö"