Taruselle; Heh, vaikka tässä ollaan jo toisella kierroksella, meinaa itseltäkin unohtua kaikki jutut miten mikäkin hoidetaan [:D]. Muistaakseni lypsetty maito on todella lämmintä, joten mä aina jäähdytin sitä pöydällä hetken, ennen kun laitoin jääkaappiin odottamaan käyttöä. Sitä en kyllä muista, kauan se säilyy. Meillä kun oli korvike käytössä enemmän kuin lypsetty maito (ei vain herunut paljoa).
Mulla on kanssa noihin kipuihin jännä suhde. Nyt kun en vielä tiedä, joutuuko tässä sektioon, niin suren jo sitä, että en saa kokea sitä synnytyshelvettiä uudestaan ja viimeistä kertaa. Miehellekin piti illalla sanoa, että mä en sitten tänään halua kuulla hänen suustaan yhtään kommenttia sektiosta, vaan halua surra rauhassa sitä, että en pääse kokemaan sitä tunnetta, että synnytys alkaa... ja loppuu jossain vaiheessa. Heh, hän vähän pyöritteli silmiä [:D], mutta ymmärsi. Kai sitä on jotain masokistisia taipumuksia, kun haluaa uudestaan kokea sen kaiken.
Mitä noihin harkkarisuppareihin tulee, niin ne vissiin on yleisempiä toisissa ja kolmansissa raskauksissa kuin ensimmäisessä. Mulla oli esikoisesta laskettuaika 15.7, enkä tuntenut yhtään harkkasupistusta koko raskausaikana. Esikoinen tuli sitten 28.7 eli kaksi viikkoa meni yliaikaiseksi. Muutenkaan mulla ei ollut mitään tuntemuksia raskausvaivoista ym. Nyt sitä toivois, että nytkin vois enempi nauttia siitä hyvästä olotilasta, kuin tästä tukalasta vaivojen täyttämästä ajasta.