Lokakuun löpinöitä!

Voihan halloween! ..mä erehdyin eilen kavereiden tupareitten jatkoille baariin piipahtamaan ja voi jessus mikä kokemus! ..joko sain tosi pahoja mulkasuja kokoajan / supatteluja ja osotteluja tai sitte pari heppua tuli ihan estottomasti ihailemaan ja silittelemään mahaa.. niin ahdistavaa! [8|] Saatika kun ukko läks käymään tupakilla ja länttäs siiderinsä mulle pideltäväks.. ehkä lievästi hävetti seistä siinä väkijoukon keskellä ison mahan kanssa siiderit käsissä [:D] Oltiin kai korkeintaan tunti ja lähettiin sit kotia.. tuli kyllä itku heti kun päästiin autoon, jotenkin tuli niin kurja olo tosta reissusta, vaikka toisaalta oli kyllä ihan kiva nähdä yöelämääkin välillä.. mutta ei kyllä tullu yhtään ikävä bilettämään - ei niin yhtään! Oli jalatkin niin turvoksissa kotona etten omiksi meinannu tunnistaa.. (korkkarithan oli siis ihan pakko tunkea jalkaan) hyvä et housut lähti jaloista ees pois - ymmärs mieskii kotona miksen halunnu tanssimaan tän mahan ja näiden jalkojen kanssa! [:D]

Tääl on muutkin ollu ilmeisesti hormooniensa kanssa aika herkillä ja sama pätee tännekin! ..jopa big brotheria katsellessa meinasin yks ilta itkeä, kun kattelin niiden juopporiitoja! ..ja tänään sain ihan hirmusen itkukohtauksen, kun yks tv-sarja loppu vähän haikeesti. Mä niin nostan hattua tolle ukolle, joka jaksaa lohduttaa ja halata jokasen typerän itkukohtauksen ohi [:D] ?

..ja pyydän anteeks nyt taas omanapasta kirjottelua. Oon kyllä lukenu tein kaikkien kuulumiset, mutten kyllä enää muista yhtään että kenelle piti kommentoida ja mitä.. joten "tsemitsemii" vaan kaikille tasapuolisesti!! [:D][:D]
 
Mun läppäri jäi viikoks vanhempieni luokse ja saan sen vasta huomenna aamusta. Oon yrittäny miehen töiden välissä päästä käymään täällä, mut oon ihan jäljessä kaikkien kuulumisissa :D Ehdottomasti parhaat naurut kyllä kirvoitti toi Tarusen "ei mulla mitään supistele" esitys uimahallissa. ;) Mä oon pari kertaa saanu kivuliaampia suppareita ja en oo halunnu kertoo muuta kuin miehelleni, koska kaikki alkaa muutenkin jo hysteerisesti odottaa et "joko joko". Äitikin on ihan täpinöissä jokakerta kun soitan sille!

Pakkasin muuten sairaalakassin TÄNÄÄN vihdoin. Ei siinä mennytkään sitten kuin viikkokaudet. Täytin sen esitietolomakkeen, jossa kysyttiin toiveita synnytykseen ja osastoaikaan (K-SKS) enkä tiennyt mitä toiveita mulla vois olla. Onko teillä muilla toiveita, jota ootte kirjannu ylös?

Mulla muuten oikea jalka ihan sairaan kipeeksi tulee nukkuessa.. jomottaa.

Muoks. Pakko lisätä, et katottiin Toy Story 3 ja itkin lopussa, kun se Andy luovutti ne lelut sille tytölle. Nauroin vaan päälle, et oon mä kans seonnu kun piirretyille itken [:D]
 
Hei en mäkään osaa mitään toiveita siihen lappuun kirjata. Aattelin, et jospa siihen laittais, et mahdollisimman paljon käytännön ohjeita ja tukea tarvittaessa? Monessa sairaalassa ei kuulemma tommosia lappusia edes ole, mutta... Hmph. Voisin täyttää sen itseasiassa itekin nyt. Ja pakata sen hemmetin laukun. [:D]
 
Täällä olla mitään lappusia ainakaan vielä saatu sairaalasta.. mut jos saatais ni toiveisiin laittaisin ainakin sen, että väliliha leikattais vaan ja ainoastaan siinä tapauksessa, että se oikeesti on pakollista vauvan/mun terveydelle.. mut että se kynnys leikata sitä pidettäis niin korkeella kun vaan mahd. Muuta ei oikein tuu mieleen.. tai ehkä osasto aikaan sen verta, et tahdon tehdä ja yrittää ja oppia itsekseni mahdollisimman paljon.. ja et pyydän kyllä apua sitten kun sitä tarvitsen, mutten haluis kyllä et siinä olis kokoajan joku hoitsu kertomassa että mitä pitää tehä ja miten.

Mä oon saanu sairaalakassin pakattua melko valmiiks.. tai ladottua tavarat hoitopöydälle, tarvis kai johonkin laukkuunkin asti ne saada jossain vaiheessa. Lista niistä tavaroista joita ei vielä voinu pakata (esim. tää läppäri) on sitte kassin vieressä, ni mies voi sitte vielä lapata ne nopeesti mukaan, kun lähtö tulee, jossen ite niitä pysty/muista ottaa mukaan. Ainut mikä mulla tuottaa ongelmaa on niinkin tyhmä asia kun alushousut! [:D] eikai ne niissä sairaalanpöksyissäkään anna kotiin lähteä, joten omat pitäis kai olla mukana? .. ja mä kun vihaan alushousuja, eikä mun kaapista löydy kun muutamat sellaset shortsimalliset, jotka on tosi epämukavat päällä.. normaalisti kun käytän pelkästään stringejä. Tarvii varmaan yrittää jostain shoppailla jotkut mukavat pökät johon sais sitte ne jumbositeet tungettua.. yh, ahdistaa jo valmiiks [:D]

ps. toi samanen kohta toy storyssa sai Säde munkin padot aukeemaan! [:D]
 
Mun neuvolantäti sanoi että toiveita synnytystä koskien kannattaa kirjata neuvolakorttiin. Siinä on oma kohta toiveille. Itse ajattelin siihen kirjoittaa että pyydän kyllä itse sitten epiduraalin kun koen että sen tarvitsen, enkä halua että sitä mulle tuputetaan. Ja myös ajattelin kirjoittaa että toivon ettei välilihaa leikata, mutta synnytysvalmennuksessa sanottiinkin ettei nykyään välilihan leikkausta kovin helpolla tehdä vaan annetaan mielummin revetä itsestään, koska repeämä paranee nopeammin.
 
iines* nauti ihmeessä, jos et ole saanu kivuliaita suppareita, kyllä ne viel sielt tulee. Osalla saattaa tulla vasta sitte ku vauva syntyy, mutta takuulla saat niitäkin kokea [:D]
Vatsaan auttaa mulla ainakin porkkanat. Syön hirmu määrät porkkanoita aina välillä ja ei kyl ole kertaakaan raskaudenaikana ollu ongelmia. Kannattaa kokeilla, jos ei toimi niin ainakin ne on terveellisiä.

satu' minä tääl naureskelen, ku kuvittelen, et miten ihmeessä saa ne jättisiteet pysymään stringeissä [:D] Varmaan aika hehkee olo sitten ku vuotaa vaan ja kaikkee... Ite kun kuvittelen, että olen heti ihan totaalisen freesinä [:D] Pitäs varmaan alata miettii, et jos sitä ei oiskaa... No paljo kivee aatella, et näyttää sit hirmu seksikkäältä ja on muutenkin ihana olo, kun vatta ei enää kiristä. Tosin noita potkuja tulee kyllä ikävä, vaikka välillä sattuuki ihan yli kovaa [:)]
 
Mulle tuli tarunen nyt ihan kauhee mielikuva noita jättisiteistä ja stringeistä.. semmonen kauhee vaippa tungettuna puoliks persvakoon [:D][:D] muahhah. Ehkä niitä normi pikkareita kestää enemmin sen jälkivuodon ajan [:D]
 
Takaisin
Top