Lokakuun lätinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kylläpäs säikähdin rötkis kun aloitit terveisiä synnäriltä! Onneksi kuitenkin kaikki on hyvin vaavilla! Kyllä on omituista että ettet saanut pitempää saikkua, varsinkin kun teet noin raskasta työtä! Mun hommat on sentään kevyttä seisoma/istumatyötä, silti perjantaina kun seisoin ja kävelin 4 tuntia töissä, jalat ja selkä sitten särki koko illan. Että en voisi kuvitellakaan tekeväni noin raskasta hommaa kuin sä! Käy tk:ssa jos et jaksa/pysty, eiköhän ne sulle sit saikkua kirjoittais?

Mutta erilaisia me ollaan, mulle yksi vanhempi nainen sanoi että oli aikoinaan talonmiehenä vielä paria päivää ennen laskettua aikaa jynssännyt käsin kerrostalon portaita ja kolannut lumia pihasta. Mä en varmaan pystyisi siihen enää nytkään [:)]

EDIT:
Ainiin!!! Huomenna 4D-ultraan [:)]

tipis : Kyllähän ne tk:ssa varmaan saikkua kirjottavat.. Tai työterveydessä.. Aattelin nyt kuitenkin käydä kokeilemassa mille tuntuu.. Mulla kestää jalat työpäivän ihan hyvin.. Ja selkäkin työpäivän ajan, mut auta armias kun tulee ilta ja pääsen syrjälleen [:(] en meinaa päästä ylös mistään ja kävely/kääntyminen yms liikkeet tekee pirun kipeetä... Ja se väsymys sit varmaan altistaa kans supistuksille [8|] On se jännä et työpäivän jaksaa, mut loppupäivä ja ilta menee ihan koomassa.. Noh, niinku sanoin niin käyn kokeilemassa ja sit suosiolla nostan kädet ylös ja luovutan jos yhtään sille tuntuu.. Eipähän sit tuu pomolta sanomista etten oo yrittänyt [&:] Onneks tosiaan vauva voi hyvin [:)] Se aina supistusten jälkeen kovasti potkii merkiksi äitylille, et kaikki on kunnossa <3 EDIT: On se kauheeta, et joutuu aatteleen mitä pomo aattelee [>:] , mut näin pätkätyöläisenä ei oo varaa "polttaa siltoja takanaan" jos haluaa vielä mammaloman jälkeen töitä samasta työpaikasta, tai saman kunnan muista paikoista [&o]

Tipsi: juu, ja ennen vanhaan hiihdettiin aina 20 km kouluun, ylämäkeen molempiin suuntiin [:D] oikeesti, en anna paljon arvoa tuollaisiin kommentteihin [:)].

Meillä tuo fysioterapeutti kertoi noista jalkasäryistä, ja miksi myös jalat suurenee yhdellä numerolla. Se johtuu siitä että kun nivelet löystyy, niin ne löystyy kaikkialla, myös jaloissa. Tämä johtaa siihen että luontainen jalkaholvi painuu alas. Ja "uusi" jalkapohja ei oikein kestä tätä uutta tilannetta ja extra painoa. Minulla oli koko illan eilen jalat kipeinä kun olin ensin säätänyt kotona 3 h ja sitten oltiin miehen kanssa shoppailemassa 3 h.

[:)] IHANAA SUNNUNTAITA KAIKILLE [:)]

MAD: Ikävää,että jäit kiinni sokerirasituksessa [&:]
Toivottavasti sulle auttaa tuo ruokavalio,etkä joudu jossakin vaiheessa insuliineille!
Tervetuloa muuten tuonne raskausdiabetes-keskusteluun mukaan jutustelemaan [:)]

TIPSI: Ihanaa mahtavaa 4D-ULTRA käyntiä huomiselle [:)]

JA KAIKILLE MUILLEKIN MOI MOI [:)]

(.) Aamusta kävin jälleen vähän talikoimassa kakkalaatia navetalla [:D]..
Siivekkäiden karsinat tuli siivottua sekä tuon meidän uuden sonnipojan.
Sonnipoika ei ihan vielä pääse ulos tutustumaan uusiin "tyttöystäviinsä",vaan joutuupi vielä vähän aikaa tutustua sisätiloissa "talon tapoihin" [;)][:D]
Ihana ilma ulkona tänään,kun ei tuullutkaan yhtään.

Eilen tein sen hirvipaistin ja kyllä oli hyvvää [8D][8D]
Tänään syötiin sitten rääppeitä [;)]

Vointi ihan hyvä [:)]..Mutta ei parane liikaa kehuskella hyvällä voinnilla,ettei käy vanhanaikaisesti [;)]
Mulla ei ole muuten nyt tässä raskaudessa supistellut kipeesti;muutakuin silloin ihan alussa [:)].Yleensä kyllä noita kipeitäkin suppareita on tullut ainakin töiden jälkeen.
No,ei parane valittaa.Sitten pitää valittaa,jos ei niitä tule vieläkään joskus tuossa rv38 jälkeen [;)][:D]

VOIKAAHAN KAIKKI OIKEIN HYVIN [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 23+5

Rötkis: Huh, ihanaa että teillä on kaikki hyvin!! Ihan säiköhdin minäkin, kun luin ekan rivin..Ymmärrän tuon tilanteen, että pitää pomolle "näyttää", mutta kunhan et vie sitä liian pitkälle, omia voimiasi kuuntele kuitenkin, niin kuin tietenkin teetkin!

Tipsi: Oma isoäitini juuri minulle sanoi, että "elät nyt ihan samalla tavalla kuin ennenkin, makaamaan ei saa jäädä, on sitä ennenkin naiset raskaana eläneet!" Sinänsä hassu kommentti, kun samassa puhelussa kyseli vointiani ja sanoi että rauhassa vaan. No, höperyyden piikkiin menee, en ota kovin tosissani.. Ihana hän on kun soittelee nykyään säännöllisesti ja kyselee vointiani. ( Itse on 83 v.) [:)]

Jenni74: Kenkiin voi hankkia erikoispohjalliset (vissiin esim. Instru), joista voi olla apua kipuun ja myös ehkäistä jalan kasvua/leviämistä. Itsellä aivan hirvittävä kipeät jalat hyvinkin helposti jos olen seissyt/kävellyt pidempään. Teen välillä "elävän mallin" hommia ja siinä pitää 5 tuntia seistä liikkumatta 20 minuuttia kerrallaan. Alkaa käydä voimille...
Mutta oma rahnapussini ei nyt anna myöten yksienkään pohjallisten ostoa, hmph. Mutta vinkkinä muille! [;)]

(.) Rahat ja vakuutukset ja luottotiedot kaik menneet...Ei voi muuta kuin elää tämän todellisuuden kanssa ja toimia tulevaisuudessa toisin. Toisaalta olen tervehtynyt tosi pahoista tilanteista, jotka osittain ovat olleet vaikuttamassa näihinkin opngelmiin, joten ei ole muuta tietä kuin eteen- ja ylöspäin ja siitä olen onnellinen!!!! [:D] Olen niin paljon raha-asioista stressannut, etten enää oikein jaksa. Maailmassa on niin paljon tärkeämpiäkin asioita kuin lompakon paksuus. Välillä korpeaa, kunnes muistaa että perhe, rakkaus ja onni ja ystävät eivät ole kaupan eikä niitä rahalla saa.

Onnea ja iloa kaikkien sunnuntaihin!! Ulkona synkkä, sateinen syys, mutta niin se kuuluu tähän aikaan vuodesta ollakin! [:D][:D]
Voikaa hyvin, levätkää, liikkukaa, syökää, mikä ikinä parhaalta itselle tuntuu!

Hei pitkästä aikaa!

Vakuutuksista:
Me kyllä aiotaan sellainen hankkia, nyt pitäisi vaan kipin kapin kilpailuttaa ja pohtia, että mikä olisi paras. Torstaina on neuvola, josta pitäisi saada tuo raskaustodistus. Mennee ensi viikonloppu Kelan sivuilla seikkaillessa - ja vakuutusten. Oi voi, mulla on lyhyt pinna noiden "paperiasioiden" suhteen. Onneksi mies on tarkka ja kärsivällinen...

Suppareista:
Voimia kaikille kipeistä suppareista kärsiville! Voin kuvitella, että esim. osastonhoitajan työ on tuskaa tässä tilassa. Saikkua vaan.

(.) Mulla ei vielä ole kovin kipeitä suppareita ollut, mutta huomaa kyllä, että fyysistä rasitusta sietää paljon huonommin kuin normaalisti. Meillä oli niitä ulkomaan eläviä vieraina ja oli tähän tilaan nähden kovin intensiivinen viikko (korkeasaarta, uimahallia, sienimettää, tallinnaa...) Olenkin tässä loppuviikon vaan lööbaillut ja ottanut takaisin. Ja noissa kävelyhommissa kyllä tuli supistuksia vähän väliä.

Maha otti myös tässä kasvuspurtin ja on muutaman yön kestänyt, että löydän hyviä nukkuma-asentoja. Nyt on monta tyynyä pelissä ja viime yönä makoisat unet [:)]

Mua jänskättää tosi paljon tuo sokeriasia. Pianhan mäkin joudun testiin...vaikka hyvähän se on, että tutkitaan. En vaan tajua, että miten mun heikko mieleni toimii. Olen taas syönyt tosi paljon makeaa ja muutenkin hiilareita hirveesti, vaikka aina päätän, että nyt rupean noudattamaan hyvää ja terveellistä raskausruokavaliota. [8|]Se olisi hyväksi mulle ja lapselle. - Mutta ei, kun ihan kiusallaan huomaa taas vetävänsä karkkia ja pullaa (vaan tämän keran...). Oikeen kerjään verta nenästäni! Joku raskausajan ruokavalion tsemppikerho olisi kyllä paikallaan.

Töissä on myös vaativampi syksy kuin vuosiin, ja jotenkin olen ottanut vaan tavoitteeksi selvitä, vaikka liikuntaan ei riitä paljon aikaa eikä energiaa ja ruokavalio on mitä on. Mutta ei sen nyt noinkaan pitäisi mennä. Tämä lapsi on mun kohdussa vaan tämän kerran ja mun pitäisi nyt antaa hänelle ja itselleni parasta; parasta ruokaa, aikaa, hyvää liikuntaa, hapekasta ilmaa, meditaatiota, musiikillisia elämyksiä. Tämä riittämätön äiti -kompleksi alkaa mulla jo nyt! Kunhan saisin siitä lomasta ennen äitiysloman alkua pidettyä kiinni. Jos lapsi ei synny liian aikaisin, niin ensi vuoden puolella on sitten melkein pari kuukauttaa aikaa panostaa...

Nimen miettiminen on ihanaa [:)] - mutta myös yllättävän hankalaa. Nyt meillä on uusi nimisuosikki, mutta entii varmaan vaihtua moneen kertaan vielä...[;)]

Anteeksi valitusryöppy. IHANAA, ETTÄ ON SUNNUNTAI JA TAAS UUSI VIIKKO KOLAHTANUT MITTARIIN[:)][:)][:)]

Positiivista mieltä teille!

Heipä hei!

En oo taas hetkeen saanu aikaseksi kirjottella tänne. Laiskuutta kai [8|].

rötkis: Huh kun pelästyin minäkin viestisi alkua. Onneksi mikään ei ollu kuitenkaan vialla! Aika erikoista tuollainen saikkumäärä [:-]. Lääkärit on joskus erikoisia! Se on kyl tosi tympeetä, että joutuu ajattelemaan mitä pomo miettii mistäkin. Pitäis pystyä hyvällä mielellän jäämään saikulle, jos siltä tuntuu. Meillä on nyt ihan ok meininki töissä, vaikka mäkin sijaisena oon. Pomo on ymmärtäväinen ja on sanonut, että heti pitää jäädä saikulle, jos ei kroppa kestä. Ja uskon, että äitiysloman jälkeen pääsen tuonne myös takaisin, jos vain haluan. Työilmapiiri on ollu yhden ihmisen takia viime aikoina sellanen, että odotan, että sieltä pääsis pois [:@]. Mutta jääthän sitten heti saikulle, jos tuntuu pahalta! Ketään ei tartte loputtomuuksiin miellyttää varsinkaan oman ja lapsen terveyden kustannuksella.

Kela: Mullakin yks kaveri oli jääny oottelemaan ja sitten runsaan kuukauden päästä tajunnu, että missäköhän äitiyspakkaus viipyy. Sitten kun soitti niin olivat hävittäneet paperit johonkin eikä mistään löytynyt tietoa, että tää kaveri ois koskaan lähettänykkään mitään sinne. Sen piti sitten uudestaan lähettää paperit ja sai pakkauksen sit joku kuukausi ennen pojan syntymää [:-]. Toinen kaveri taasen oli saanu äitiyspakkauksen muutama päivä sen jälkeen kun netissä oli näkynyt, että asia on käsitelty.

Oma jaksaminen on ollu ihan jees. Töissä jaksaa olla, kun pitää huolen, ettei tee mitään äkkinäisiä eikä raskaita liikkeitä. Eilen oltiin Yön keikalla ja siellä huomasin, ettei enää jaksa seisoskella ja hytkyä samalla tavalla kuin esim. vielä kesällä. Naureskelin, että kesällä kuitenki viel käytiin festareillakin ja vaikka mitä niin nyt hyvä kun jaksoin yhen biisin ajan seistä. Ja sit kun päästiin kotiin niin jalat oli ihan tuhannen turvoksissa [:D]. Että kaipa tää raskaus tosiaan taitaa jo vaikutella vähän menoon.

Mulla oli to-pe yönä jonkilainen kohtaus. Heräsin siihen, että sydän meinas pamppailla rintakehästä läpi, pulssi oli taivaissa ja korvissa kohisi. Tuntu myös, että oli ihan järjettömän kuuma, hiki nousi pintaan. Hemmetin pelottavaa [:-]eikä oikein mitään syytä löytynyt. Perjantaina aamulla paineet oli normaalit ja ekg:ssakaan ei ollu häikkää. Se kohtaus kesti jotain 10-15 minuuttia, mutta tuntu ihan ikuisuudelta. Aiemmin to-iltana oli joogan jälkeen tosi heikko olo ja tuntu että verenpaineet oli alhaalla. Perjantai meni sit ihan koomassa kun oli ollu tollaset vaihtelut, että tosi alhaalta tosi ylös. Toivon kovasti ettei kertaakaan tuli enää uudestaan!

Perjantaina mennään neuvolaan niin saa sitten vihdoin ne kelalle laitettavat paperit, jee [:)]. On taas jotain ootettavaa sit [:)].

Kela: Viime keskiviikkona laitoin äitiysavustus- ja vanheimpainraha-anomukset menemään ja perjantaina oli jo tuo äitiysavustusosuus käsitelty ja pakkaus on tilauksessa [:)] Mukavan nopeaa toimintaa Hyvinkäällä! Tänään laitoin vielä lapsilisäanomuksen, kun viime viikolla siinä lomakkeessa oli joku virhe ja se ei lähtenyt eteen päin. Ihanaa, kun kohta pääsee hypistelemään pieniä vaatteita!!

rötkis: Jos mulle on joku lääkäri määrännyt saikkua, niin en menis töihin, vaikka pomo käskis. Ihan syvältä tommonen. Toivottavasti jaksat ok, mutta heti jos mitään tuntuu, niin ihmeessä vaan saikkua hakee. Lapsen ja oma hyvinvointi ennen kaikkea.

Omaa: Mun sijainen aloittaa ehkä vasta 13.12. ja mun äippis alkaa 15.1.... Eipä siinä olekaan kuin joulunpyhät välissä ja kavereiden puheiden mukaan saattaa joutua saikulle aiemmin univaikeuksien takia. Voinen kuvitella miten tuskasta tulee, kun pitää yrittää ehtiä opettaa kaikki pienessä ajassa. Onneks yks kaveri sanoikin hyvin "Sun tarttee ajatella, että äippikselle jäämisen jälkeen se vaan ei oo enää sun ongelma, koska sun pomot on tienneet tilanteesta jo elokuusta lähtien". Toivotaan, että aloitus olisi jostain syystä aiemmin.

Cissi84: oma äitiysloma alkaisi oikeesti 13.1, mutta minulla on muutama vapaa ottamatta vielä, ja koska en aio hengailla täällä nurkissa välipäivinä, niin aikaistan äitiysloman alkavaksi 3.1, niin silloin, mukaan lukien pitämättömät vapaat, jään töistä pois jouluksi! Oi ihanuutta! Toi sun kaveri on niin oikeassa että!! Juuri näin - älä välitä! Me olemme jo alkaneet ns. hand-overit, koska täällä meillähän ei sijaista oteta vuodeksi. Olettavat siis että tulen vuodessa takaisin. No, ehkä tulen, ehkä en. Uravaihto on myös mielessä. Riittää jo nämä stressaavat 12 vuotta B-2-B myynnissä!

Voihan vitsit, mies ihan innoissaan kun sai tuntea kunnon potkun kämmentään vasten ! :) Ja joku täällä puhu virtsarakkoon potkimisesta, tuttu tunne :D Kaipa se on kiva kun saa mamman paniikkiin että missä vessa xD

Ihanaa syksyä kaikille mammoille!

rötkis: Voi pee tuosta työstä! Mutta saitpahan aikaan täälläkin muutamia sydämentykytyksiä tuolla aloituksella [:D]

Maiza: Ihan loistavia noi mummelit!

Adalmis: Soititko tai kävitkö lekurilla tuosta kohtauksesta? Kuulostaa tosi pelottavalta... Mulla itellä on ollu nukahtamisvaiheessa joitakin semmoisia nopeita sisäänhengityksiä. Eli yhtäkkiä vedän vaan henkeä kovemmin. Ennen sitä ja sen jälkeen hengitys normaalia eikä ole mitään muita oireita. Eikä ole mitenkään pahentunut. Vähän samanlainen tunne, kun jos olis hikka, mutta tulee vain kerran. [8|] Tänään illalla meinaan keskittyä kunnolla, jos olis jotain oireita ja huomenaamulla soittelen neuvolaan.

(.): Vähän aikaa sitten oli napakeskustelua ja palaan nyt siihen [:)] Mun napa on nyt ruvennut muuttumaan, siis ihan radikaalisti eli siis ulostautumaan. Vielä on sisäpuolella, mutta... Varmaan, kun kohtu rupeaa siirtymään pikkuhiljaa navan yläpuolelle.

Pikkukaveri on ollut oikein aktiivinen viikonlopun torstaista asti...siis ei taas mitään kunnon rytmejä. Tuntuu koko ajan potkuttelevan [:)] Aattelin, että häiriintyi raukka, kun torstaina aamulla herättelin pikkuisen soittamalla mahalle musiikkia. Nyt sitten maksaa mamille takaisin, eikä anna nukkua illalla [:D] Eilen mies tunsi ekaa kertaa kunnolla potkun ja itekin oon kädellä tuntenut. Rupeaa olemaan sen verran ruista ranteessa jo

cissi84 : Mullahan on siis se tilanne, et osastonhoitajakin on sitä mieltä ettei mun paikka oo nyt duunissa, MUTTA lääkärin mielestä olen työkykyinen, eikä haittaa vaikka supistaa kipeesti [:@] Kävin eilen yrittämässä työntekoa ja totesin, et minä jos kuka tietää mihin mun kroppa pystyy, ja työhön se ei ainakaan pysty! En todella meinaa vaarantaa lapseni terveyttä yhden idioottilääkärin sanojen vuoksi! Onneksi sain ajan neuvolalääkärin vastaanotolle ja mä niiiiiiin toivon, et se kirjoittais mulle enempi saikkua kuin YHDEN päivän! Sen näkee sit iltapäivästä.. [&:]

rötkis rauhallisesti nyt vain, sinun ja vauvan parasta aatellen[:)]

adalmis mulle tullu ihan samanlainen kohtaus, kylläkin keskellä päivää, kirpparilla. Ihan hirveetä oli kyllä. Äitini epäili että oireet kuulostais verepaineidein nopeelta laskulta. Toivottavasti ei tule uusiks sulle tai mullekaan.

christina_ ihanaa !! meillä sai mies eilen ekaa kertaa myös pari potkua käsiinsä, itekin parit bongannut[:)]

(.) tosissaan mies tunsi eilen ekaa kertaa myös potkun, pienellä oli iso vaihde kyllä päällä koko viikonlopun. Sellasta potkimista ja möyrimistä. Antoi mielipiteensä esim mun sing starsin laulamisesta[:D][:D] Ja kun olin eilen paljussa niin sehän villiintyi kun mahahan kuitenkin "kelluu" siellä vedessä ja hän sai ihan erilailla tilaa, paljusta kun tulin pois niin oli kaveri kyllä jossain ihan ihme asennossa[:D][:D]

rötkis: Tulehan sit kertomaan, että mitä lääkäri sanoi. Toivottavasti antoi vähän pidemmän saikkuloman. Olet selvästi sen tarpeessa. Itselläkin ruumiillinen työ, mutta tähän mennessä ei onneksi ole ollut mitään ongelmia. Mutta jos jossain vaiheessa ongelmia tulee, niin pakko vaan jäädä itsekin sit pois töistä.

Täälläkin nyt bongattu ekat liikkeet myös masun päältä. [:)] Vielä kun sattuisi mies olemaan potkujen aikaan kotona, niin voisi hänkin tuntea ne. [:)] Sitä hetkeä jo jonkin aikaa odotettu. Miehet kun jäävät niin monesta jutusta paitsi, niin potkujen tunteminen on varmasti aika iso juttu. [;)]

No niin! Lääkäri määräs saikkua 14.11 saakka, mut aiemminkin saa kuulemma mennä töihin jos sille tuntuu [8|] Juu.. Kaikki lantiovaivat varmaan häviävät kuin pieru saharaan kun viikot suurenee?! [;)]
Lääkäri tunnusteli häpyluuta ja totesi siinä olevan noin 4cm rakosen.. Kertoi että liitoskivut kyllä rauhottuvat jossain vaiheessa, siihen minä sitten lisäämään, että ei mun häpyluussa oo tuntunut lainkaan kipua saati muitakaan outoja tuntemuksia.. [:D] Ei kyllä haittaakkaan moinen seikka.. ne liitoskivut on kuulemma ihan kamalia!
SF mitta oli 24, eli tasan sama kuin Rv tänään [:D] ja vauvan liikkeet ++ ja syke 150+ ???
Tämänkin lääkärin mielestä supistukset ei haittaa, mut lantion löystymisen vuoksi saikulle kirjoitti.. Ja toisena diagnoosina saikkulapussa lukee myös ne liitoskivut [:-] [:D] Noh.. Ei kai mun tarvii kaikkea ymmärtääkkään.. ?!
Nyt sitten täytys löytää joku kiva liikuntamuoto, joka ei aiheuta kipuja.. [8|] Auttakee mummoa mäessä! [:D]

Potkuista Ihanaa [:D] Onnea kaikille järisyttävän mahtavista potkutuntemuksista [:)] Itekkin on vaan yhtä hymyä kun vauva nuijii niin, että kylkeen nousee "kuhmuja" [:D] Ja tietty tuntuu käteen ne potkut.. Meillä vauva mekastaa tosi paljon nykyään ja nyt kahtena aamuna se on herättänyt mut potkuillaan tossa seiskan maissa [:)] Ihana pieni aamuvirkku! ?

rötkis: noista liitoskivuista, niin meidän fysio sanoi yhdelle mammalle, joka myös harrasti uintia, että uinti sinäänsä on hyvää, mutta ei saa silloin uida rintauintia, tai siten että potkaiset jaloilla ulospäin. Vapaauintipotkuilla vaan, joko vapaauintia tai selkäuintia - tai sitten sellaisella kelluntalaudalla vaan potkaisee.

Ja sitten hän myös neuvoi ottamaan käyttöön ns. Si-vyö (googlaa), esim http://www.soleusproteor.fi/sivut/vartalo.htm joka tukee sitten lantiota.

Tsemppiä!!!

Meillä neiti pistää sarjatulituksen pystyyn jo 5-6 aikaan aamulla, herättelee hetken ennen herätyskelloa.. Sitten tuntuuki menevän takasin nukkumaan ja heräilevän 7-8 aikaan [:)] Hirveen kovasti jo monta viikkoa potkinu, näkee ihan selvästi ulospäinki, mies innossaan aina iltasin tuijottaa vaan mahaa. [:D] Mies tunsi vauvan ensimmäiset potkut joskus viikon 20 jälkeen jo, siitä astippa se on ollukki iltasin ihan mielipuuhaa jutella vauvalle ja tunnustella sitten mitä se siellä vastailee.  [:)]

Joo ja todettiin mulle sit raskausdiabetes. Perjantaina sairaalalla käymään.. [&o]

Jenni74 : Toi uintihomma onkin käynyt mielessä.. Vesijuoksu ja jumppa on sellasia jota täytynee kokeilla.. Huomasin viimekerralla uimahallissa ettei se rintauinti ollu tosiaan kauheen hyväks [&:] ja s-i vyöstä: mulla olikin sellanen apuvälinehuollosta lainassa, mut palautin sen jo kun se painaa massua, eikä tuonu helpotusta mulle vaikka töissä ollessa käytin [>:] Yks mitä fysioterapeutti vinkkas, on lantion teippaaminen [:D] en sit tiedä mimmosia teippauksia meinas, mut mulle tulee iho-oireita noista iho ja urheiluteipeistä, niin et taitaa sekin olla tuhoon tuomittu ajatus.. Ei oo helppoa [:D]

Rötkis: on niitä si-vöitä jotka laitetaan masun alle, ihan tarkoitettukin raskaana oleville. Niiden kait ei pitäis painaa massua...

jenni74 : Joo mä tiedän [;)] Mulla oli nimenomaan sellanen versio, joka tuli lonkkaluiden päälle, massun alle.. Mut se jostain syystä paino kuitenkin mun mahaa [8|]

Takaisin