Lokakuun lätinät

Olen niin onnellinen ja helpottunut kun saatiin sovittua asiat työnantajan kanssa äitiyslomaan liittyvistä asioista. Nyt saa keskittyä rauhassa odottamaan tuota äippäloman alkua [:)].. Voi että helpotti.

Kiitos Jenni74 sinullekin vastauksestasi kyselyihini. + Meni oikein kaikki kohdat :).

Tänään matkaamme isukin ja vatsa asukin kanssa Kööpenhaminaan katsomaan isoveljeäni. Viikonloppureissu kyseessä. Lentäminen ei pelota kun tuntuu että kaikki on hyvin. Täytyy vain katsoa mitä syö ja missä [;)].
 
Tähtiys: kiitos palautteesta, kiva tietää että oma "osaaminen" osui noin hyvin nappiin. Osaatko vastatat tuohon lomien pitoon? Eli voiko vanhempainvapaa päättää kesälomaan ja sitten lähteä hoitovapaalle?
 
Meillä tämä on vielä täyttä hepreaa, kun on vielä tämä isyyskuukausi joka pitää sovittaa jonnekin väliin :)
 
Meillä on tänään rakenneultra!!!! JIHAA!!! Saadaan nähdä bundlen ja uudet ultrakuvat! Pitää vaan muistaa terottaa kätilölle ettemme halua tietää sukupuolta [:)] Jänskättää! Ja tänä yönä tuli selvä eka lapsiuni. Näin unta että mun piti synnyttää. Kaikki oli valmiina ja synnytys oli hiljalleen alkanut. Ja sitten tein niinku sanotaan että nuku jos pystyt. Ja kun heräsin niin lapsi oli rinnuksilla jo! Mä olin ihan että hei! Ei tämä näin pitänyt mennä! Se oli vaan puljahtanut esiin. Huh huh. [:D]
 
Palaan myöhemmin ultrauutisilla ja ensi viikolla ultrakuvilla.
 
 
Huh, huh...reissulta palattu ja tänne heti kirjottamaan [:)] Täällä ollaan taas oltu aktiivisia ja juttua tullu viikossa sivutolkulla [:D]

Maidosta eli (.)(.):stä tulevasta nesteestä...multa tulee kans! Ei onneksi paljon, mutta tuntuu aika oudolta [:)] Tuleeko teitä ihan päivittäin? Onko nännit tai rinnat sitä ennen erinäköiset?

Liiveistä: Ite käytän kaarituellisia enkä osaa olla ilman [:(] Tissit on kasvanut, mutten vielä ole hakenut uusia...sama ongelma, kun muillakin...ei löydy oikeeta kokoo [:@]

(.)

Reissu meni hyvin. Ihanan lämmintä ja hassua palata tänne syksyiseen Suomeen [:)] Viikossa on lehdet kellastunut ja tippunu puista. Lennot vähän jännitti ja varmaan siitä johtuen vähän nipistelikin koneessa...täytyy kysyä neuvolassa ens kerralla. Jalat oli kyllä ihan mahdottomat lentojen ja bussi- ja taksimatkojen jälkeen. Muutenkin pitkiä kävelyjä ei jaksanut tehdä enää samalla innolla kun ennen. Yritin ottaa ehkä liikaakin irti, kun ei tiedä, koska seuraavan kerran pääsee ulkomaille Käyn vielä hehkuttamassa hehkutusketjuun ja muuallekin, mutta aivan mahtavaa, kun vaaveli päätti ensimmäistä kertaa ilmoittaa itestään ihan kunnolla ja heitti kuperkeikan ja mahassa muljahti oikein kunnolla Matkalta tuli hankittua vaaville kaikkea ihanaa, enkä itelle ostanut kuin korvikset...niin ne prioriteetit muuttuu [:)]

Niin ja tänään viikkoja kasassa tasan 2 ja 0 !!!
 
[:)] SE ON LOKAKUU NYT TYTÖT [:)]


...Heti aluksi jälleen pahoittelut [&o]..textiä tullut niin paljon,etten taaskaan millään kykene kirjoittamaan,kuin omia tyhmiä juttujani *nolona hän* [&o]


SUKRIS: Sinä muistaakseni olit syyskuisissa kysellyt rasvauksesta ( muistankohan oikein ?).
Minä siis olen raskauden alusta lähtien rasvannut ihoani apteekista saatavalla CERIDAL-öljyllä.Olen sitä siis joka raskaudessa Esikoista lukuunottamatta käyttänyt.
On hajusteeton ja sopii hyvin myös herkkäihoisille [:)]
Minä en kaipaa mitään erityisiä tuoksuja iholleni suihkussa käynnin jälkeen,joten tuo öljy sopii minulle hyvin [;)]
Ja se on muuten hyvin myös ehkäissyt raskausarvet;jos on [;)].Sitähän nyt ei voi tietää,että olisiko niitä arpia ollut tulematta myöskin ilman rasvausta [:D]?


RINTALIIVEISTÄ: Olikohan näistäkin jotain puhetta [:D]?
Mutta minä itse olen siis joka raskaudessa ihan loppuun asti käyttänyt kaarituellisia rintaliivejä eikä mitään ongelmia ole ikinä ollut [:)] *koputtaa hän päätään*
Imetyksen aikana olen sitten käyttänyt aina kunnon imetysliivejä ja niissähän ei ole sitten kaaritukea.Ei ainakaan niissä ole ollut,mitä minä olen käyttänyt.


JENNI74: Hirveesti tsemppiä ultraan [:)][:)][:)]
Tulehan kertomaan sitten kuulumiset!!


TÄHTIYS: Aivan huippee matkaa teille Köpikseen [:)][:)][:)]


TIPSI: Mitenkä olet nyt voinut ?
Oletko nyt tuntenut vauvan liikkeitä/potkuja?


MIMMU87: KIITOS MURU puoliväli onnitteluista
Kylpyläreissu meni lasten puolesta tosi hienosti ja onnistuneesti eli lapset nauttivat täpöillä,mikä oli reissun tarkoituskin [:)][:)]
Mutta tämä vanha ja raihnainen äiti kyllä väsyi [:D]
Tuo Pääkaupunki tapaaminen kuulosti hyvältä [:)]



( . ) Eli likoomassa käytiin nopsaati [:D]
Reissu oli onnistunut eli pääsimme päätavoitteeseen eli että lapset saavat mielensä mukaan polskuutella ja uiskennella [:)].
Mutta kyllä siis minä olin reissun jälkeen hyvinkin väsynyt [8|][:D].
Kyllä niinkuin menoa ja melskettä riitti neljän alle 6-vuotiaaan ipanan kanssa [:D].
Kyllä siis kotona on paljon helpompaa [;)]
Mutta pääasia oli tosiaan tuo lasten ilo [:)][:)][:)]
Minun raihnainen ja vanha kroppa nyt aina välillä tykkää väsyä..se nyt kuuluu tähän ikään eli lähenevää eläkeikään [;)][:D]

Jeps,tuo mun kakkapolvenikin sitten yhtäkkiä kipeytyi ja löysin siitä kovan patin.On tuossa polvilumpion alla ihan sääriluun vieressä.
Tuo on toi viiteen kertaan leikattu polvi eli sama kakka raaja [:@]
Kävin pikaisesti näyttämässä tuota pattia lekurissa,niin ei hän osannut sanoa oikein mitään siitä.Ehkä kyseessä on leikkausten jäljiltä tullut rustouma ( tuota polvea on leikattu 5 kertaa;2 isoa leikkausta sekä 3 tähystysleikkausta ) tai sitten se on jotain muuta.
Ainut keino on selvittää asia röntgentutkimuksella.Mutta kun olen raskaana,niin se ei käy.
No,en ota siitä mitään paineita.Pääsen kumminkin liikkumaan..joten nou hätä [;)]
Olen tottunut niin tohon koipeen,että rutiinilla mennään jo [:D]

Mutta sitten oikeesti ketutuksen aihetta [:@]
Tänään tuli Taysin ä-polilta lippuja ja lappuja.Joudunkin sitten Taysin ä-polille jatkojuttuihin tuon raskausdiabeteksen takia.Eli en pääsekään nyt omaan sairaalaan rakenneultraan.Joudun perumaan sen kauan odottamani ultra-ajan.
Mulle tuli nyt sitten aika Taysin ä-polille vasta 15.10 eli silloin vasta ultrataan [&:]
Siellä on siis kätilön käynti sekä gynen käynti.
Kivaa odotusta ja muutenkin ketuttaa,koska olisin mieluummin halunnut oman sairaalan ultrattavaksi.


IHANAA VOINTIA TEILLE KAIKILLE [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 20+3
 
Ultrasta juuri tulleena voin ilokseni kertoa että:

Meille tulee.... VAUVA [:D]

Heh - eli mehän olimme päättäneet olla selvittämättä sukupuolta - ja edelleen ollaan ihan kuutamolla sen suhteen vaikka 30 min filmattiin pienokaista.

Lisää ultrauutisissa.

Iisi: kiva että reissu meni hyvin. Itselläkin oli jalat ihan p****na sen Italian reissun jälkeen. Jonka jälkeen ostin tukisukat [:'(] ja Weledan venodorn öljyä.

Yönsäde: toi polvijuttu ei kuullosta kivalta. Toivottavasti vaan joku näistä oudoista raskausoireista.

Huomenna lastentarvike kirppikseen!
 
Iltoja!
 
JEE! Rakenneultra takana, pitkään oli odotettu ja jännitetty.. Kaikki hyvin, kerron lisää tuolla ultrakuulumisissa. [:)] 
 
Käytiin sitten minun pakottamana ([;)]) katsomassa ikeassa pinnasänkyjä ja muita vauvan tarvikkeita. Emme mitään ostaneet, tarkoituksena oli vain nähdä hintoja ja tarjontaa. [:)] Taitaa meillä mennä vielä jonkin aikaa ennen ku tarvikkeita ruvetaan hankkimaan. Vaatteita varmaan tulee nyt osteteltua kun rakenne takana päin. [:)]
 
Meilleki tuli tänään ensimmäinen vauva lehti, olin kokonaan unohtanut tilanneeni lehden , joten oli todella mukava yllätys! [:D] 
 
Yönsäde: Voi pee polvea!!!!! Mutta sä oot semmonen supermamma (kateellisena, kun musta ei kyllä ikinä saa leivottua sellaista)!

Jenni ja mmj: Onnea ultrista!

(.) Niin se lenssuprkl tännekin iski! Paljon olis tekemistä, mutta mites teet kun nokka vuotaa, pää on kipee ja kurkku täynnä limaa! [:@]
 
[:)] HYVÄÄ SUNNUNTAITA MURUT [:)]



JENNI74: Tännekin vielä SUPERHYPER ULTRA-ONNITTELUT [:)][:)][:)]
Niin ja onnittelut VAUVASTA [;)][:D]..Vauvat ovat ihania [:)]
Jeps..osasin kyllä pelätäkin,että tuo kakkapolvi pahenee tuosta raskauden edetessä ja näin ikäväkyllä kävi.Mutta hyvin sen kanssa pärjään [;)]..tottunut jo olen vuosien jälkeen sen oikkuiluun [:D]



IISI: Heh..KIITOS ..Tosin supermammasta olen kaukana [;)]
Voihan lenssu mitä meni tekemään [:'(]..
Paljon parenemisia lähetän sinulle [:)][:)][:)]
Ei ole todellakaan kivaa sairastaa;varsinkin kun on raskaana.
Ai niin..ja ihanaa oli kuulla,että reissu oli mennyt hyvin [:)]



MMJ: Tännekin vielä SUPERHYVÄT ULTRA-ONNITTELUT [:)][:)][:)]
Ja onnittelut Prinsessasta [:)]..Tytöt ja Pojat ovat niin ihania [;)][:D]



(.) Eilen oli Poitsulla peliturnaus Jyväskylässä asti.Turnauksessa+matkoissa meni koko päivä.
Tänään käytiin haudoilla ( minun isäni ja miehen isän+mummon ja papan ).
Vietiin kukat ja kanervia eli laitettiin haudat vähän kuin talvikuntoon [:)]

Vointi ok [:)]
Huomenna soitan Taysin ä-polille ja kysyn,että ultraako siellä toi gyne myöskin tuon munuaisen ja maksan?Kun ne piti ultrata rakenneultran yhteydessä täällä meidän omassa sairaalassa.
Veikkaan,ettei Taysissa ehkä tällainen käy [:-]..sitten kyllä suutun ja kerron kaikki mitä mielessäni liikkuu [:@][;)]


IHANAA VOINTIA TEILLE KAIKILLE [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 20+5
 
Lokakuuhan se on, mukavaa viikon alkua, ihanat ilmat (ainakin Hgissä)!!

Jenni74: Ihanaa, ajatella, vauva!! [;)][;)] Onnea! Kiva että kaikki on hyvin!

Yönsäde: Voi hitsi, ikävä polvi. Voi kun sen sais komennettua hyväksi. [:@] Toivotaan että tekevät ultrat mukisematta! Kyllä on kumma, jos ei ihmistä palvella.

Iisi: Voi himppu, hus pois flunssa! Lepoa ja kuumaa juomaa!

(.)
Neuvolakuulumisiin laitoin päivän uutiset. Ihan ok reissu, sokerirasitukseen joutuminen ja tuo liike-merkintä (yksi plussa=vähän) jäi vaivaamaan. Kaipa sitä silti ihan itse tietää parhaiten, kun tyttö kyllä pomppii ja potkii joka päivä ihan hurjana. Mistä lienee perinyt moiset liikunnalliset ominaisuudet? [;)][;)] Vanhemmat viihtyisivät oikein hyvin sohvalla. [:D] (Maman ajoittaisia liikuntapuuskia lukuunottamatta). Toki sydänäänten kuuleminen nosti taas hymyn huulille.

Eilen sai veljen tyttö kauniin nimen Helmi Mirjami. Vauva nauroi koko kahvittelujen ajan, mitä nyt nälkä jä väsy iskivät jossain vaiheessa. [:)] Ihana pieni rimpsessa.

Ja kas vain, viime yönä en nukkunut..Kurkussa kaktus, limaa valui koko ajan ja piti niellä, joka siis tietenkin sitten sattui. [:'(] Ja lonkkia kolotti. Tyynyjä 2 pään alla, yksi polvien välissä ja yksi kyljen alla. [;)] Voevoe. Olin jo ehtinyt mielessäni huoahtaa, etten saanut tautia. Jotenkin kakka-olo nyt. Ehkäpä lepäilen. Huomenna opintoihin taas.

Ihanaa, mukavaa ja mahdollisimman hyvinvoivaa viikkoa kaikille sulotar-odottajille!! Pitäkää hyvää huolta itsestänne!!
 
[:)] JIPPII JIPPII [:)]



MAIZA: KIITOS
Tarvii katella netistä,jos siellä olisi vaihtopolvia saatavilla [;)][:D]

ONNITTELUT veljen tytölle hienosta nimestä [:)][:)][:)]
Kaunis nimi on tosiaankin!!

No voihan räkä sentäs,että sinunkin nyt piti räkätauti saada [:'(]
Pikaista paranemista sinulle [:)][:)][:)]



(.) Eli tosiaan olen HÄPPI [:D]..turhaan eilen pelkäsin,etten pysty Taysin kanssa sopimaan asioista [;)]
Eli soitin tänään Taysin ä-polille ja heille sopi hyvin,että menen tuonne omaan sairaalaan silloin 11.10. rakenneultraan ja että siellä se ylilääkäri samalla myös ultraa tuon munuaisen ja maksan,mikä on jo sovittu [:)]!
Sitten menen kumminkin vielä 15.10. Taysin ä-polille tuon raskausdiabeteksen takia.
Siellä siis käyn kätilön luona ja sisätautilääkärin luona,missä katsotaan,että aloitetaanko insuliinit.Sitten lopuksi käyn vielä gynen luona ja gyne vielä vissiinkin ultraa vauvan taas.
No,kyllä mulle sopii,että pääsee Miniä katsomaan useamminkin ultraan

Huomenna mennään miehen kanssa ihan kahden kaupunkiin vaateostoksille.Eli ostan itselleni mammavaatteita sinne kirjan julkaisutilaisuuteen ja sitten samalla käydään syömässä [8D].
Minun äiti tulee tänne huomenna vähäksi aikaa avuksi ja näinollen me päästään miehen kanssa kahden käymään kaupungissa [:)].
Pientä herkkua joillekin..mutta meille suurta herkkua [;)][:D]


IHANAA VOINTIA RAKKAILLE PALSTAYSTÄVILLE [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 20+6
 
Heippa helmimammakamut [:)]

Tänään on sitten täällä tasan puoliväli, ajatella että olen ollut raskaana jo viisi kuukautta.. Hassua että välillä aika tuntuu matelevan, mutta silti se kiitää eteenpäin [:D]

En ole oikein jaksanut kirjoitella, on ollut vähän masennuksen tuntua ilmassa. Kaiken kukkuraksi mun leikattu (hermopinne) jalka on alkanut kenkkuilemaan, aamuisin on hirmu vaikeaa edes astua sille, mutta onneksi se päivän mittaan "käytössä" vetreytyy.

Tilasin tänään vaunutkin, jee, hankintoihin siitä kirjoittelinkin.

Pikkuinen piti lauantaina koko päivän melkoisia pippaloita masussa, lähes jatkuvasti tuntui muljahdusta tai potkua. Eilen ja tänään on ollut taas hiljaisempaa, mutta jotain tuntunut kuitenkin. Ihanaa

Ylihuomenna mennään rakenneultraan, ai että kun jännittää!

Mukavaa ja syksyisen aurinkoista viikkoa!
 
Heippa taasen mammat! [:)]
 
Onnittelut kaikille ultrauutisista! <3 [:)]
 
Yönsäde:
Hyi tuommoista kakkapolvea!! [:'(] [:@] Toivottavasti ei pahemmaksi ylly!
Kiva, että teillä ollu mukava päivä kylpylässä, vaikka mamma onki vähä reissussa rähjääntynyt. [:D]
 
Omaa:
Liikkeet yhä edelleen vähemmällä kuin muutama viikko sitten. Kovasti tsemppaan itteeni joka päivä olemaan huolestumatta. [8|] [:)] Ihana kun yks päivä lauloin Myttyselle, niin se oli aina hiljaa kun lauloin, mutta kun laulu loppui, niin toinen alko potkimaan. <3 Eikun uutta laulua kehiin, ja taas loppu potkiminen. [:D] Uusia masukuvia on otettu, pitää huomenna vaikka laittaa kun oon kotikoneella. [:)] Huomenna vaihtuu viikkokin taas! <3 Työmotivaatio ihan nollilla, yhtään ei huvittas olla töissä. [:'(]
 
Rupesin semmosta miettimään tässä vähän turhan aikaseen, että kun menee neuvolalääkärille, niin pitääkö sillon antaa pissinäyte?
 
 
 
Yönsäde: Semmonen nopee kysymys, että Treella keskusäitysneuvolassa (Satamakadulla) mennäänkö rakenneultraan rakko täynnä vai tyhjänä? En mitään erityistä ohjeistusta saanut, mutta muistan seinällä nähneeni lapun, jossa sanottiin tyhjänä ultraukseen...

Ja tosi kiva, että onnistui ultrauksesta sopiminen!

Maiza: Todellakin! Toivon, että tää olis semmonen pikaflunssa, lauantaina alkoi ja nyt jo niiskututtaa [:)] Ja jaksamisia sinne kaktuksen, liman ja kolotuksien kanssa

Ihanaa, että teidän tytöllä on saman ikäinen serkku! Varmaan on paljon seuraa toisilleen!

Tipsi: Bongailin vaunut! Tosi hienot! Noista liikkeistä: mua ihmetytti, kun kaikkialta luin kuplimisesta ja hipaisuista, niin mulla ainakin tuntuu nimenomaan muljahduksia [:)] Ne on aika erikoisen tuntuisia, mutta aah, niin ihania [:D]

mimmu: Teillä on Myttysen kanssa jo ihan selvää kanssakäymistä!

Oma napa meni jo "jurputukseen" [;)]
 
(.) : Suoraan omaan napaan.. Eli rakenneultra oli eilen ja kaikki oli mallillaan, siitä lisää ultrauutisissa [:)] .. Voi elämä miten voi olla ihminen onnellinen ???.. Vaikka kyllä jurputus-asioitakin olis: Esim mua ei ole kutsuttu työpaikan virkistysiltaan, eikä pikkujouluihin [:@] He kaiketi ajattelevat ettei raskaana oleville ole siellä mitään ohjelmaa.. Nooh.. Toisaalta, tuskin mä sinne olisin menossakaan, kun meiltä on sinne pitopaikkaan n.45km suuntaansa, niin et menis vaan ajeluks sitten.. Mut täytyy periaatteesta vähän jupista [:D]
Miehen työmaan pikkujouluihin kyllä meen ihan vissiin, mikälisikäli ilmoittavat päivämäärän tälläkertaa hintsun aiemmin kuin viimevuonna (silloin ilmoittivat viikkoa ennen [:@]) ..
 
rötkis: Voi pee, kun on törkeetä toimintaa [:@] Senhän pitäis olla sun valintas, että menetkö vai et! Syrjintää tuommoinen!!! Puhisen täällä nyt sunkin puolesta...

Ja ultrasta!
 
Heippa vain kaikille tasapuolisesti!

Jenni74:
Juu kiitos avustasi [:D]. Työnantajanikin mielestä on parempi että pidän kesäloman siihen äitiys ja vanhempainvapaan päätteksi. Se sopii minulle loistavasti. Eli sovimme näin. Ehtii kuitenkin kertyä sitä lomaa lisääkin että sitten kun palaa hoitovapaalta töihin voi pitää ne loput. Hoitovapaan ajalta tosiaan ei kerry lomia ja silloin ei voi käyttää työterveyshoitoa (tuon äitiys ja anhempainvapaan aikana voi käyttää) Lomarahoista ei ollut aivan varmaa tietoa mutta luultavasti ne maksetaan samaan aikaan kuin muillekin, näin palkanlaskija meinasi ainakin.

ONNEA KAIKILLE IHANISTA ULTRAUUTISISTA. Kävin ne lukaisemassa ennen tätä palstaa.
Onneksi kaikilla on kaikki ollut niin hyvin tähän mennessä. [:)]


Köpiksen reissu meni hyvin ja jaksoin hyvin käppäillä. Isoveikka oli niin ihana, auttoi mm. veneestä pois (käytiin kanavaristelyllä) ja kyseli jaksamista kun käveltiin. Kristianassa meinasi tulla paha olo kun ne niin pössytteli sielä (ne asukkaat siis, ei meistä kukaan). Käytiin kansallismuseossakin ja syötiin 40 € pihvit pihviravintolassa (NAMS)! Lauantaina mulla oli iltasella selkä vähän kipee, meni levolla ohi ja taas jaksoi. Aivan ihana vaikka kallis paikka. paljon ihania leipomoita ja ihanan tuoreita ruokia.

Yönsäde: Mukavaa että sinullakin tai ainakin lapsilla oli kiva kylpyläreissu [:D] ja hyvää ostosmatkaa
 
iisi : [:D] Kiitti.. Sanos muuta! Kaikki muut sijaiset kyllä kutsuttiin ja kyseltiin mitä ruokaa sit haluaa missäkin syödä, mutta mut ohitettiin suitsait vaan.. Pentele! ÄRR!
No.. Niinkuin jo sanoinkin [:)] En mä olis sinne tainnu mennä muutenkaan, mut vähän periaatteen vuoks jurputan [:D]

(.) vähän lisää vielä.. Eilisestä asti on tissejä pakottanut niin maan pirusti.. En tiedä et rupeeko maito urakalla nouseen, mut tissiä puristamalla maitoa ihan valuu.. Ja puristelu sit kyllä helpottikin [:)] En oo kulkenut missään avonaisissa vaatteita, niin et olis kylmääkään tissilöiset saanut.. On se tää raskaana olevan roppa niin ihmeellinen [:D]

Onneks työ ootte olemassa ja antamassa vertaistukea <3
 
Rötkis:
Pitikin sinulle sanoa että on todella epäreilua ja törkeää ettei sinulta kysytty tuletko.[:@] Itse hoidan firman pikkujoulu ym. juhla järjestelyt ja kysyn AINA kaikilta, vaikka tietäisinkin ketkä eivät varmasti tule mukaan.. Tuntuu todella oudolta sivuuttaa joku oli syy mikä tahansa, olen jopa sairaslomalla olleille soitellut että tulotko jos ilmoituspäivään mennessä eivät ole töihin palanneet. Höh.
 
Hipshei!

Terveisiä ultrasta täältäkin! Kaikki oli hyvin :). Ultrakuulumisiin kirjoittelen tarkemmin minäkin.

Onnea ultrakuulumisista kaikille .

Paranemisia kaikille kökköflunssan saaneille! Tympeitä tollaset [:'(].

Rötkis: Ihme hommaa! [:@] Kyllä pitäs kysyä tuollasesta. Sinun päätöshän se on lähdetkö vai et. Ihmiset, grrrrr.

Tänne ei sen kummempaa. Mietin, että mitä sitä sitten alkais oottamaan kun rakenneultra on ohi [;)]. Ehkäpä seuraavaa neuvolaa jonka jälkeen voi sitten alkaa ootella äitiyspakkausta [:)].

Täälläkin pian puoliväli. Aika menee niin nopeesti. [:-]
 
Takaisin
Top