Lokakuun lätinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
( . ) ( . ) = Tissilöistä [:D] Ei mullakaan tuu siis selkeesti maitoa, vaan sellasta aivan veden väristä hintsun tahmeaa eritettä.. Sitä sitten tuleekin sen verran, et on petivaatteet ja yöpaidan rintamus ihan koppurassa.. Ei paljoo auta liivinsuojat. kun on niin isot meijerit, et kun käännän kylkeä niin nänni siirtyy paikasta a, paikkaan b.. ja liivinsuojus on taas jossain tissinsivussa.. Teippasin tossa pari viikkoa sit liivinsuojat ihoteipillä tisseihin kii yöks [:D] , mut ei ihan toiminut.. oon saanut ihoteipistä aiemminkin iho-oireita ja vieläkin näkyy teipin kuva "arpena" ihossa.. [8|] Eikä ne edes pysynyt paikoillaan..
Saa nähdä miten sit kun maito oikeesti nousee [X(] Täytyy vissiin vuorata sänky jollain..

On vissiin enemmänkin kuin normaalia, et tissilöistä ei raskausaikana tuu mitään.. Mun tutut on kauhistellu, et kuin jo nyt voi tulla kun yleensä vasta synntyksen jälkeen alkaa jotain tapahtumaan.. mut ei se toki epänormaaliakaan oo et jo jotain tisseistä tulee..

Kuppikoko on muuttunut E:stä G tai H kuppiin.. [&:] Rupeaa jo vähän ärsyttämään kun ei tahdo löytää liivejä mistään.. Täytyy kohta mennä kyseleen vissiin jostain agrimarketista utaresuojia...? [:D]

Monilla rinnat kutistuu imetyksen loputtua ja mua ei kyllä yhtään haittais vaikka kutistuis enemmänkin.. oon jotenkin niin väsynyt kanniskelemaan näitä punnuksia ja pitämään huonosti istuvia vaatteita ja olemaan miesten tuijotuksen ja varsinkin humalaisten RAIVOSTUTTAVIEN kommenttien kohteena! Minkäs mä sille voin, et on tissiä [:@] ÄRRRRRR!

Tulipahan pienesti avauduttuakin taasen.. Eiköhän tää riitä tisseistä tällä kertaa?! [:D]

rötkis muakin ottaa kupoliin välissä tissi-kommentit, vaikka mulla vaan reipas D. Puheudun mieluusti peittävään ennemmin kuin avokauluksiin, en jaksa kommentointia. Ja hei, sun pitää ostaa sellanen lateksi lakana[:D][:D][:D] ei mee koppuraan, mut toki voi tulla kohtuu liukkaaks jos kauheesti siihen nesteitä pääsee, tommosia myydään noissa erotiikkaliikkeissä, kutsuilla joskus siis nähnyt. Anteeksi jos ei uponnut mun vitsi, näin iltasella väsyneenä tulee ihan tyhmiä juttuja [:D][:D]

huh, no onneks näköjään näitä asioita on muillakin (siis napaongelmaa ja maito-ongelmaakin) [:D] Meilläki mies melko huvittunu mun napaongelmasta, kiva leikkikalu yleensä suihkureissuilla. [:D]

Kyllä ne potkut sieltä vielä tulee jenni, maltat vaan ootella [:)] Itellä alkaa kohta jo tympimään välillä, kun yöllä heräilee kun sankari alottaa jumppatuokiot. Ei kovin mukavaa kun kuudelta muutenkin herätys, niin vaikea nukahtaa yöllä uudestaan jos herää. No, pakko tottua. [&:] [:)]

Huomenta kanssasisaret.

Omaa napaa heti aamusta. Mullahan oli eilen se rakenneuä. Hoitaja sanoi toisen munuaisaltaan olevan hiukan toista isompi (molemmat normaalimitoissa kuitenkin) ja suolessa nestettä ja näistä aikoi lääkäriä jututtaa tarviiko tutkia lisää. Ksyin tuota suolihommaa eilen,niin sanoi vain että voi olla ongelmaa ulostulemisessa ja siksi sitä on siellä. Munuaisista en ees kysyny kun sanoi niiden olevan kuitenkin normaalimitoissa..

No nytpä se sitten soittikin heti aamusta, arvasin heti että lähete tulee kun sen hoitajan piti rimpautella vasta iltapäivällä.. Nyt se sano,että molemmat munuaisaltaat on isot joten niitä seurataan ja samoiten sitä nestettä suolistossa. En tiedä mihin jäi se,että ne eilen oli normaalimitoissa [&:]  [:(] Nyt sitten vaan odotellaan lähetettä oyssiin perinnöllisyyspuolelle ja tänäänhän oon menossa oyssiin äippäpolille paineiden takia.

Onko muilla ollut ongelmia jaloissa, lähinnä se että särkee välillä kuin flunssassa (ja ei oo flunssa)? Heräsin taas viime yönä siihen, että on pakko nousta ylös ku särkee niin kovin. Ja muutenkin oli todella ahdistava olo koko kropassa. Oisko jotai häikkää verenkierron kans? Luin jostain, että selällään ei kannattais nukkua, painaa isoja suonia selän puolella.

Kohta varmaan joutuu nukkumaan seisaaltaan, ku vatsallaan ei voi olla (ja nukuin ennen raskautta aina vatsallaan [8|] ) ja jos selälläänkään ei sais nukkua. Mulla tulee korvanlehdet kipeeksi kyljellään nukkuessa, hmph...varmaan pitää teippaa korviin jotku pehmusteet...

jaloista: minullahan turpos jalat aivan sairaallollisesti meidän Milanon reissun aikana. Piti ostaa uudet, numeroa isommat kengät. Kait se kävelyn määrä silloin oli se suurin ongelma, masu kun ei silloin vielä ollut niin suuri. Ostin sitten oikeat tukisukat Instrumentariumista. Maksoi maltaita, mutta ovat oikeasti hyvät. Ostin muutama myös Prismasta (=puolet hinnasta), mutta ei tunnu yhtään niin hyviltä. Kaverilta sain myös vinkin käyttää Weledan Venadoron öljyä jalkoihin. On muuten hyvä tuote. Senkun sivelee jalkoihin aamulla niin tuntuu jo paremmalta. Ja se imeytyy tosi nopeasti. Saat sitä luontaistuotekaupasta, n. 20 eur.

Nyt on alkanut taas turpomaan jalat, ja kihelmöi vaikka käytänkin tukisukkia. Kohta pitää varmaan hankkia se tukivyö, koska se vissiin nostaa sitä masua joka painaa niitä isoja suonia - josta taas sitten turpominen ja kihelmöinti saattaa johtua.

huomenia kaikille!!!

hilpalle voimia, hyvä kuitenkin että tutkitaan. kerro sitten mitä oli.

mulla eilen kamala paine alapäässä ja supisteli illalla lenkin jälkeen. olikohan niillä petipuuhilla vaikutusta asiaan??? en kestä jos joutuu johonkin seksilakkoon tai vuodelepoon. mulla ku riskinä kait kohdunkaulankanavan ja suun heikkous. jep jep.
lonkat on nykyään koko ajan kipeet, öisin on kyllä niin vaikeeta saada nukutuksi. kait tää on sitten sitä kropan valmistumista tuleviin yövalvomisiin.

olisin jo aika valmis jämään kotiin, mut sielläkin tuntuu olevan vähän yksinäistä ja tylsää...pitää varmaan hommaa joku elokuvakanavakortti [;)]

rötkis: Vähänkö repeilin tolle utaresuojalle [:D] [:D] [:D] Ei, mut ihan tosissaan, mä näin yks yö unen, että synnytyksen jälkeen mulle kasvoi lehmän utareet

( . ): Apuva! Eilen, kun menin nukkumaan vihlasi kovaa alavatsalla, joka sitten siirtyi nopeesti ylös ja hävisi. Tämän jälkeen ei enää mitään. Onko kellään ollut vastaavia?

w.astis : Vitsi upposi [:D] Voiskin kokeilla niitä lateksilakanoita [:D][:D]
Mä käytän kans ennemmin peittäviä vaatteitä, koska en tahdo pukeutumisellani ite provosoida yhtään enempää..
iisi : [:D] haha.. jopas oli uni sulla! Ihmisen mieli on niin kummallinen.. Et miten niinkin outoja unia voi tulla [8|] [:D]?

(.) : Kylläpäs on ollut lantiokin paremmassa kunnossa, kun oon ollut vapaalla kaks päivää [:)] Saas nähdä miten käy rouvan tänään kun on iltavuoro.. Veikkaan ens yöksi kipuja [>:]
Mut nyt kotihommien pariin ja sit töihin [:'(] Ei innostais kyllä nyt yhtään [:)]

Heippa hei taas kaikille!!

Hilppa86: voimia sinne, toivotaan parasta ja pidetään peukkuja![&o] Onneksi tiedän että Oyssissa on kyllä Suomen parasta hoitoa, mitä minä tiedän, sieltä päin kun olen kotosin!!

Rakenneuä:ssä käyty ja kaikki oli hyvin tai siis niinkuin pitääkin! Tämä tuleva äippä on niin onnellinen!! <3 ja toki iskäkin on [;)]

Poitsua ne siellä veikkailivat ja vehkeet olivat sen mukaiset![;)]
IHANAA!!

Kädet nyt taas hieman paremmat, su-ma kivut oli kauheat, laitoin yöksi voltaren emulgeliä kumpaankin ranteeseen, aamulla oli taas aivan hyvät, hieman tietenkin ovat jäykät, mutta särky loppui. Siis tuota geeliä ei sais käyttää raskaana ollessani, mutta soitin tädilleni, joka on proviisori, niin hän sanoi, että laita vain silloin kun kipu on kauhea. Joten tein päätöksen, että käytän sitä kun on pakko. Ei noita kipuja oikeasti jaksa. Enää ei olisi kuin 2 vk töitä ja sitten helpottaa, jes!! [:)][:D][:)][:D]
HÄPI, HÄPI!!

Marras-joulukuu menee sitten vain koulussa, ja sellainen on meikäläiselle melkein lomaa [;)]

Uä:n jälkeen uskalsin laittaa fb:ssäkin jo vihjailevaa viestiä, että vauva on tulossa, saas nähä kuinka hämmästynyttä porukka on [;)]

Oma napa nyt riittää, näkemiin ja kuulemiin!! [:)]

Voikaa hyvin!!!

Mä oon sun tissikohtalotoveri[;)] Maitoa ei tuu, mutta oon kanssa toooosi kyllästynyt kantelemaan näitä kannuja. Toivottavasti menee imetyksen jälkeen ihan lättänöiksi. Ei kyllä haittaisi niin yhtään.

Hyvä liivikauppa on Helsingissä Fredrikinkadun Funky Lady. Tosin vähän tyyris. Mutta palvelu on tosi ammattitaitoista ja kokoja löytyy.

T:Seamantha [;)]

Heippa mammat!

Mä oon kyllä nyt niin laiskistunut, en jaksa kirjoitella tänne vaikka kommenttia löytyisi. Joka päivä käyn kuitenkin lukemassa juttujanne, ihanat kun jaksatte kirjoitella Nyt vapaapäivänä jos jaksaisi jonkun pätkän kirjoitella [:)]

hilppa86, jaksamista sinne! Toivon että kaikki menee kuitenkin hyvin! Hyvä että tutkitaan huolella!

Tisseistä: mulla ei mitään nesteitä ole tullut, mutta iltaisin on välillä tooosi kipeät (survon yleensä kaulahuivin päät rintsikoihin ja meen peiton alle, vähän ajan päästä helpottaa..)

Navasta: mun napa näyttää aika samalta kuin ennen, on ehkä vaan vähän levinny [:D] Jos se on niin syvä tai jotain [;)] Kai nää tissi ja napajututkin on niin yksilöllisiä..

Ootteko pesseet jo vauvan vaatteita? Millä pesuaineella? Huuhteluainetta? Meillä ei ole vielä lipastoja joten en siihen hommaan pääse mutta mietin vain.. Ja sitten se silittäminen. Ei tod oo mun lempipuuhaa, mutta ainakin nyt aluksi silitän nätisti kaikki [;)] Ei kai se pakollista kuitenkaan ole..? Joo-o, ihme kysymyksiä, olen just herännyt eikä järki kulje..

Meille tuli muuten maanantaina ne tilaamani Oran Jovi Air-yhdistelmät! Aivan mahtavat, tykätään kovasti! Mieskin niitä intoutui testaamaan <3 Lisäksi saatiin monta laatikollista vaatteita, sillä ehdolla että mitä ei pidetä, lahjoitetaan kirkon kirpparille. Ihana yllätys, ja vielä puolitutuilta!

Mulla tosiaan on hirmuinen väsymys päällä. Huomenna on neuvola ja täytyy mainita siellä. Lisäksi mulla on tullut pahoinvointi takaisin [:'(] Muutamana iltana on pönttöä halailtu kiihkeästi. Toivottavasti taas helpottaa jossain vaiheessa. Ja vielä.. Nyt pari päivää jomotellut alaselkää, kuinkahan rammaksi tässä vielä meinataan [8|]

Masussa herättiin juuri [:)] Eilenkin oli taas aikamoinen vipellys koko illan, sitten nukahti kun isi lähti yövuoroon [:)] Suloista! Kyllä Jenni74 ne liikkeet pian sullakin tuntuvat, ja voin kertoa etukäteen että aivan mahtavaa on [:)] Jotkut potkut tuntuvat jo päällepäin, mutta ei ole isukki vielä ehtinyt tuntemaan.

Mukavaa päivää kaikille!

Nonnih, no nyt ehdin lukea vasta viime päivien keskustelun kunnolla.

Kiitos, ihana Yönsäde (ja päivienkin) rohkaisevista kannanotoista tuohon painonkehitykseen [:)]. Eiköhän sitä vararavintoa tosiaan tule myös tarvitsemaan. Luonto tietää. Maalaisjoulut on ihan parhaita ja olispas ihanaa tulla teille joulutontuksi lapsille [;)]. Ehkäpäs äiti kuitenkin suunnittelee meille perinnejoulua, sellainen hytinä tuli nyt kun viimeeksi puhuttiin. Eläimiä meillä ei tosin enää ole muita kuin 3 hemmoteltua kattia ja 1 todella piloille lellitty villiviikari spanielikoira. Voihan noitakin vielä lisää lahjoa / ainakin rapsutuksilla [8|].

Niille, joilla on rakenneultrassa ollut jotain seurattavaa: tietenkin huolestuttaa, mutta mitä nyt olen sieltä sun täältä kuullut, niin useinmiten tilanteet tasoittuu ja kaikki on hyvin kun vauva syntyy. Ja jos jotain on, niin siihen on sitten osattu varautua ja vauva saa heti tarvitsemansa hoidon ja paranee.

(.) Meillä on tosiaan nyt vieraita, yksi kaverini ja hänen ihana 7-vuotias poika. Sain lahjaksi eri kokoisia bodyjä - meidän ekat vaatteet vauvalle. Ja voi kun tulikin fiilikset päälle. Vauvat on niin ihania [:)][:)][:)]

Nyt taasen työn touhuun!
Nauttikaahan kirpsakoista syyskeleistä!

[:)] HUOMENTA HUOMENTA [:)]

IISI: Heh..Vai on sinun uniisi tullut meidän ammut [:D]
Minähän näin silloin ihan alkuraskaudessa unta,että odotin kaksosia.Olin ä-polilla kontrollissa,kun vauvat olivat perätilassa.Siellä kätilö sitten käänsi vauvat käsin oikeaan asentoon [:D].Näinhän siis minäkin olen tehnyt,jos meillä on vasikka virheasennossa.
Eli mullakin on siis kokemusta unista,joissa olen raskaana oleva lehmä [:D][:D][:D]
Ihanaa hauskuutta vähän tähän kylmään aamuun [;)]

HILPPA: Voi ei [:(]
Toivon sydämestäni,että teidän vauvalla olisi kaikki hyvin [:)][:)][:)][:)][:)]
*SUURI VOIMAHALI*
Tulehan kertomaan sitten vauvan kuulumiset ja tietysti omatkin!!

RÖTKIS: Mulla ei ole kutistunut tissit yhtään yhdenkään imetyksen jälkeen [:)]
Itseasiassa niistä on tullut vähän uhkeemmatkin *taputtaa taputtaa*
Se on mulle ihan huippu asia,koska mulla tosiaan on sopusuhtaiset pallukat tuossa edessä ja ne eivät ehdottomasti saa kutistua tai ruveta roikkumaan imetyksen jälkeen [;)][:D] *toi oli vähän puolileikillistä kommenttia* [;)]
Siis eihän minua nyt oikeesti haittaisi,jos vauvan ruokinnan jälkeen tissit alkaisivat roikkumaan [:)].Kumminkin naisen rinnat ovat kehittyneet ihan ja vain imetystä varten!!
Mulle on ainakin tärkeintä,että imetys onnistuu ja vauva saa elämänsä tärkeintä ravintoa omalta äidiltään [:)]
Joskus on oikein ikävää lukea kirjoituksia,joissa jotkut äidit puhuvat,etteivät imetä lastaan sen takia,ettei rinnat ala roikkumaan [:@]
Ja mulla alkaa tulemaan vasta ihan loppumetreillä ihan vähän rinnoista keltaista ensimaitoa.
Vasta synnytyksen jälkeen aukeavat maitohanat [:D]

SEA78: Suuremmoiset ultra onnittelut [:)][:)][:)]
Ihanaa,että vauvalla oli kaikki hienosti!!

Aivan mahtavaa,jos äitisi siellä suunnittelee sitä perinnejoulua [:)][:)][:)]
Ja onhan teillä jo kissoja ja koira..ihanaa [:)]
Mikäs spanieli teillä on?Meillähän on tuo Englannin sprikku täällä+rotikka [:)].

TIPSI: Vauvan vaatteista nopeesti..En tosiaankaan ole vielä kerennyt pestä vauvan vaatteita [&o][:D].Uusi vaatekaappikin on vielä kaupassa odottamassa ostajaansa [:D]
Mutta mulla on kyllä vintillä iso kasa pieniä ja pestyjä vauvanvaatteita valmiina,jotka ovat jääneet noilta meidän isommilta lapsilta.

Vauvan vaatteiden pesusta: Minä pesen aina vauvan vaatteet erikseen.Ja ne pesen siis Herkän ihon pesuaineilla ( eli ilman hajusteita ym. ).
Myöskin silitän aina vauvan vaatteet alussa.Vastasyntyneen iho kun on niin herkkä ihan vauvana.
Ja mulla on pinttynyt tapa silittää vastasyntyneen vaatteet ( viiden lapsen jälkeen ) [:D]
Mitenkäs sitä vanha koira tavoistaan pois pääsisi [;)]

Meillä lapset saavat altistusta bakteereille ja eläinpölyille eläimistä ja navetalta [;)][:D]
Ei ole kenelläkään lapsella allergioita,kun ei kämpässä ole liian hygieenista [;)]
Mutta vaatteiden huollosta pidän tosi hyvää huolta..se on tapa,joka ei lähde minnekään [:D]

(.) Pakkasta ja aurinkoa [8D]
Kävin eilen flunssasta huolimatta metsälenkillä lasten,miehen ja koirien kanssa.Katsasteltiin vähän,että näkyykö suppilovahveroita.
Ei näkynyt..höh [:-]..Kuka on meidän metsästä sienet vienyt [;)]?
Onko toi kuivuus nyt verottanut sitten suppilovahverokantaa?

NAUTTIKAAHAN TYTÖT MASUISTANNE JA IHANASTA ILMASTA [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 22+1

Vauvanvaatepesusta (Tipsi): olen pessyt about 8 pyykillistä vauvanvaatteita [:)] ja ihan normaali OMOlla (color pikkujätti). Tosin meillä on uudehko (1v) LG:n höyrypesukone jossa on vauvavaate-"moodi" eli ns. Medic Rinse, joka siis huuhtoo kolminkertaisesti pyykin. En ole laittanut mitään huuhteluainetta. Normipyykissä käytän piiiiikku luraus huuhteluainetta. Voihan sitä Sensitiveä käyttää jos on huolissaan.

Mutta silittää???? Miksi ihmeessä? En aio silittää, se vuori on niin iso jo että menis ikä ja terveys siinä. Vauva ehtii tulla itse vaatimaan vaatteitaan ennekun olen päässyt loppuun asti [:D]

Ah, kiitos Jenni74! Meillä taitaa olla muuten sama kone, vuoden vanha sekin. Täytyypä tutkia! Lähes kauhuissani olen kavereilla käydessäni katsonut kun jokaisella on kauhea vuori vauvan vaatteita silitettäväksi..

Huomenta-päivää! Aurinko paistaa ja melkein on lämpötilat pakkasella. Talvi tekee tuloaan [:)]

Hilppa86: tsemppiä sinne! Toivottavasti kaikki kunnossa!

Navasta: Itsellä on myös "syvä" napa, ensimmäisenä mies huomasi, että on leventynyt ja nyt ruvennut kohoamaan. Vielä ei kuitenkaan pinnassa asti ole. Itse inhoan jos napaani kosketaan ja mies taas ihmettelee että mikä siinä nyt niin kauheata on [:-]

Tisseistä: Itsellä ei ole kuppikoko noussut, samat liivit menee vieläkin päälle. Eikä eritteitäkään ole tullut kuin puristettaessa pienet tipat. 

Öisin olen huomannut, että itsellä jalat hieman levottomat ja viime yönä olin kyllä kokonaisuudessaan levoton, heräilin pitkin yötä ja millään en paikallaan meinannu pysyä. Jompikumpi käsistä ollut aamuisin puuduksissa, mutta mennyt onneksi nopeasti ohi.

Ja nyt on parina yönä ollut alavatsa kipeenä, kääntyessä kipu on pahentunu. Eilen ei päivästä ollut kipeä, mutta nyt on jatkunu tähän hetkeen asti [&:] Kipu on tosiaan pysyvää, ei jaksottaista, pahenee kun nousen kävelemään tai kumarrun/teen muita liikkeitä. Tuntuu ainoastaan oikealla puolella alavatsaa. Ja eilisen illan koko selkä oli kipeänä, nytki tuntuu hieman painetta siellä, mutta ei kipuile niinkuin tuo vatsa.. Pelottaa, että onko jotain vakavaakin? [:o]Vauvakin ollut hiljaisempi. Pari potkua silloin tällöin, öisin en tunne potkuja ollenkaa. [&o] Neuvolan soittoaika alkaa tunnin päästä, joten soittelen sinne. Ei kiva kun sattuu kävelläkin.[:(]

mmj - olen jo aiemminkin näistä repäisykivuista puhunut täällä. mutta tosiaan ovat kivuliaita ja voivat kestää, itsellä niitä tulee joka puolelle, mutta erottuvat kyllä supistuksista. mulla ku näitä asukkeja kaksi, niin mahakin kasvanut niin vauhdilla, että niitä tosiaan esiintyy ihan kamalasti. ei ole koskaan aikaisemmissa raskauksissa moisia ollut.
vauva voi tuntua liikkuvan vähemmän kun kääntyy ketarat selkärankaan päin, jolloin ei tunnu niin hyvin, vaikka liikuskeleekin.

tissiasiaa - mä tilasin just hm-imetysliivevä kokoa 80E, mulla normi c-d-kuppi. maitoa heruskelee välillä, mutta ei kyllä niin että vaatteista tulisi läpi.
toivottavasti nyt voisin kunnolla imetellä lapsukaisia, ku kakkosen kanssa oli niin hirveät jälkisupistukset että meinasin kuolla ja ykkösen kanssa tuntu että rinnat räjähtää koko ajan (5 viikon jälkeen huomasin ettei ne totu ei millään) ja lopetin koo homman [:'(]
kaksosten kanssa ku voisi päästä helpommalla ku olis valmista tavaraa tarjolla sopivan lämpöisenäkin.

Apua, kylläpäs täällä on tohinaa! Ei meinaa mukana pysyä.. [:D]

Tisukat: Kasvaa, kasvaa.. B/C-kuppi on nykyään E. Kivat kaikille, kun vasta kesällä hankin kasan D-kuppisia alennuksesta ja ovat pieniä.. [&:] Maidon tulo näkyy mulla vaan pesulla kun joudun rapsuttelemaan kuivunutta kellertävää töhkää..Ah. Kuullostaapa kivalta. Onneksi täällä saa siskojen kanssa jakaa..[:D]

Napa: Ihan muuttunut, venynyt hassun mallikseksi, miestä kans huvittaa. Mulla on aina ollut napa-syndrooma, kukaan ei saa koskea, enkä itsekään tykkää sitä räplätä. Se tuntuu jotenkin ilkeältä. Vaikea selittää. Nyt kun se venyy (ei ole vielä pullahtanut ulos), ei tunnu itsestä kivalta.

Hilpalle jaksamista ja kärsivällisyyttä! Toivotaan, että kaikki on hyvin ja tosiaan asiahan on niin, että hyvä on kun tutkitaan ja jos jotain olisikin, se tiedetään valmiiksi ja osataan heti hoitaa!!

Vauvanvaatteista: Herkän ihon hajuttomilla pesuaineilla pesen ja huuhteluaine samanlaista. Ne silitän, jotka mun mielestä sitä kaipaa. Samalla tavalla kuin omatkin vaatteet, en niitäkään kaikkia automaattisesti silitä.

Jaloista: KIPEÄT!! Olin eilen kaupungilla "töissä" eli kiertelemässä sisustusliikkeitä ja täytyipä taas havahtua siihen tosiasiaan, ettei kunto ole sama kuin ennen.. Voi jestas, milloinkohan mä tajuan?! Kolmen tunnin jälkeen olin jo aivan valmis tilaamaan taksin Helsingin keskustasta, kun en meinannut jaksaa kävellä 10 metriä bussipysäkille ja samaa matkaa kotipysäkiltä omalle ovelle. Voi jestas, että särki kantapäitä. Ja korkokengät olen siis laittanut naftaliiniin, nyyh. Sehän tästä vielä puuttuisi. Lonkkia särkee öisin ja polvia. Nilkkoja täytyy pyöritellä ja nehän naksuu kuin mikäkin soitin. Varpaat ihan pikku pulleroiset iltaisin.

Isyyspakkaus: Annan isänpäivänä. Mä haluan jo "mahan isin" huomioida, kun seuraavaa joutuu odottamaan niin pitkään..[:)] Ajatelkaas, etenkin te esikkoa odottelevat, ensi keväänä meillä on eka äitienpäivä sitten! Onhan kiva, että isit huomioidaan jo tässä vaiheessa. Itse ainakin koen sen tosi tärkeäksi. Sisältöä kasassa vasta kirja ja dödö, mutta ehtiihän tässä. Ja se viski, mitä sinne sujautan, on sitten tarkoitus säästää varpajaisiin, näin ajattelin. Jos nyt ei hätä tule..[;)] Vuodenvaihteen jälkeen mies aloittaa seurakseni täystipattomuuden.

(.) Eilen olin hammaslääkärissä ja pari reiän alkuakin oli..[:@] Hitsi vieköön, ekat sitten ihan lapsuuden. No, hormoonit ne jyllää sielläkin. Muistakaahan, naiset käydä hampaanne tarkistuttamassa. Pienen ripityksen sain, kun kerroin peseväni hampaat aamuisin vasta aamupalan jälkeen..Voi ei, just se ideahan on siinä, että kahvi ja tuoremehu maistuu hirveeltä pesun jälkeen. No, ei auta, pakko vaihtaa pesun paikkaa.
Sain yhden työn, johon päätäpahkaa tartuin vaikka deadlinekin on järkyttävä. Veljeni vähän paheksui, kun en ollut tajunnut omia oikeuksiani täysin ottaa huomioon, mutta no, oppia ikä kaikki. Siis saan työhön nähden liian vähän palkkaa. On se kai vähän tällaisen suomalaisen naisen ongelma.. Aurinko paistaa, viime yön unettomuus takana. Ei jestas, olipa aivan karmiva yö. [:(][:(] Pyörin ja pyörin ja neljältä lämmitin hunaja-maitoa ja taas pyörin. Jäi aamun luento väliin kun havahduin herätyskelloon ja luulin palohälyttimeksi. Olin niin pöllämystynyt. No, kyllä tästä noustaan! Tänään vaan päikkärit täytyy väkisinkin jättää väliin, ettei sama kauhu toistu.

Aurinkoa päiväänne!!!

Takaisin