Hemosta mullakin viimeks ollu tossa liki 4vk sitten 116 muistaakseni ja nyt huomaan ihan oireista että on laskenut lisää...Mua pyörryttää, on heikko olo, pää särkee...jne. Nyt koitan vitamiineista saada rautaa ja välissä tota rautalisää,sitä en mielelläni kun söisi kun mulla on tosi herkkä vatsa ja noista kuullut kauhutarinoita. Mutta samasta kärsitään siis myös täällä [:'(]
rokotteesta tuskin otan, aina ennen ottanut mutta jääkööt tuo normi influenssa rokote ottamatta. Sikapiikin otin jo joskus vuosi sitten, ei tartte sitä ees miettiä enää.
painosta mulle tullut nyt joku 3,5kiloa. Mutta kun lähtöpaino on niinkin hurjat kuin 90 niin ihan parempikin ettei oo enenpää tullut. Tosin saan ahistuksen tostakin... En taho lihota, mutta pakko kai se on, luojan kiitos noikin pari on tullu suoraan mahaan, eikä minnekään muualle.
joulu siis maailman parasta ikinä ! Täällä yks iha jouluhullu, joka vuosi alan sekoilla jo lokakuussa [:D] Mies saa toppuutella, nytkin menin tilaamaan jouluaiheisia keittiöpyyhkeitä, siis ihan maailman tärkeimpinä oli ostoslistalla[:D][:D] Olen niin jouluihminen, lumi, glögi, ihmiset, ruoka, lahjojen antaminen... yhdessä olo, kaikkea ihanaa[:)][:)]

(nytkin juon glögiä[:D][;)])
mimmulle hyvää lomaa[8D]
yönsäteelle ultratsempit !
maiza voimia appivanhempien kanssa, ite kauhulla oottelen mitä omat keksii... Kun on vielä ukon vanhemmat eronneet... Että tulee kahesta eri taloudesta.
adalmis kyllä muakin ärsyttäis, mulla kans näitä kavereita, että kun jotain omaa iloista uutista kertoo niin on pakko kommentoida että miten itsellä...[:'(]
chak juu, et ole ainoa valkkareista kärsivä, inhaa, mutta onneks silti niin pientä[;)]
omaa oon bongannu jo parit harkkasupparit, aika jänniä.
Sitten mulla on toi selkä, iskias menny ihan hulluks ajoittain. En saa kenkiä ite jalkaan, en meinaa päästä sänkyyn. Poru tulee kun sattuu niin paljon. Ja nivusissa sama homma, johtunee kun mulla on yliliikkuvat nivelet ja painoa liikaa, että nyt jo kipuilee noin pahasti. Onneksi oon vaan koulussa, niin saan rauhassa ottaa.
Oon myös alkanu tuntea viime viikolla kunnon potkut. Tonne alamahaan se potkuttaa pitkin päivää,
varsinkin aina kun syön niin tulee monoa pian[:D] Sitten kun olin kapakassa käymässä (ihan limsalinjalla[;)]) niin kun se baari on metallihenkinen mesta, niin siitä musasta pieni viilliintyi täysin, ihana[:D][:D]
Muuten ollu ihan ok, mitä nyt kroppa kremppaa, mutta hengissä ollaan[:)][;)]
Oottelen kovin torstain rakenneultraa, siihenkin vielä mooooonta pitkää päivää..