Lokakuun kuulumisia

Elaffy hienoo et tuhru loppu!!

Tuutikki paranemisia!!

Onpas täällä monia kaksosuutisia!!!

Sissi ihania uutisia!!

Eilen oli niin jäätävän huono olo et jäin tänää kotiin huilaamaan. Ei nyt hyväkään olo oo mut ei niin hirvee... Neuvola täälläkin ma aamusta!!
 
Moonflower, kennelyskää tuo varmaan on. Sitä on nyt ollut paljon liikkeellä. Muita koiria ei olla tavattu, mutta töistä olen sen kaiketi voinut kotiin tuoda, vaikka huolehdin hygieniasta, enkä koskee köhäisiä koiria, jos ei ole pakko. Onneksi oireet ovat olleet todella lieviä. Eikä tuohon mitään hoitoa ole. Yskänlääkettä saa tarvittaessa, mutta kun on viruksen aiheuttama, ei muuta hoitoa juuri ole..
 
Öö tyhmä kysymys mut mistä te ootte hakenu sitä saikkua? Neuvolasta? Työterveydessä? Siis lähinnä ajattelin et jos ei pysty töissä käymään... Ois tarkoitus vielä yrittää ainakin huomenna ja ehkä sit tiistaina...
 
Työterveydestä minä ainakin oon hakenut. Mira, muista kuunnella omaa kehoa ja tee sen mukaan ratkaisut. Eli älä turhaan "väkisin" käy töissä. Ei kukaan pidä sua huonompana ihmisenä tai työntekijänä jos olet huonon olon vuoksi pois töistä!
 
Komppaan Mira Timanttia! Kyllä kandee aina kuunnella itseään. Sä kannat kehossa uutta elämää. Eli ei kyl oo mikään "pikku juttu".
 
Minä sain äippäpolilta kun kävin siellä mut muuten työterveys tai neuvola. Onneks on ollu saikkua kun tää paha olo ollut jotain aivan sietämätöntä ja työkyky ajoittain ihan nollassa.
 
Päivystyksessä käyty gynellä puhkasemassa häpyhuuleen tullut todella kipeä patti ja samalla kurkattiin kohtuun. Siellä se pieni läpätti. :) :Heartred Ei ihan vastannut kooltaan viikkoja 7, mutta gyne sanoi ettei voi varmaksi sanoa olevan vähän pienempi mitä viikkojen suhteen pitäis olla. Mutta kaikki ok.

Ihanaa, tietää että siellä on jotain. Ja läpätys näkyi. :Heartred
 
Joku täällä pohtikin aikaisemmin tota lasten "pomppimista" mahan päällä... Itsekin asiaa vähän pohtinut, kun toi 1v3kk usein tykkää könytä mun mahan päältä. Ajattelin, että toistaseksi ok, onhan vauveli vielä niin pieni ja lantioluiden suojassa. Mutta tajusin just äsken, että pitäis varmaan ruveta itselleen muistuttamaan, ettei antais enää esikoisen könyillä miten vaan. Äsken olin jotenkin ajatuksissani ja tyyppi ihan pokkana käveli mun mahan päältä (istuin sohvalla). Ei mitenkään edes sattunut minuun ja kohtuhan on paksu lihas suojaamaan maha-asukkia, mutta ei kai ihan kaikkea kannata testata. En voi olettaa lapsen vielä ymmärtävän asiaa, pitäis vaan alkaa itse huolehtimaan, että pysäyttäys tyypin könyämisyritykset.
 
Tänään viikkoja kasassa 6 ja mietityttää tosi paljon kun oireet on niin erilaisia kun ekasta..? Siis todella todella vähäisiä tuntemuksia tisseissä ja esikoisesta kipeät rinnat oli selkein oire... :sad001 Onko muita joilla ei mitään tuntemuksia rintavarustuksessa?? Mietin et voiko vaikuttaa sekin et tissit kuihtu ensimmäisen jälkeen tollasiksi nahkakukkaroiksi, et ehkä niissä ei vaan oo tuntoa enää?? :smiley-bounce022 Noh, koska oon nyt pohtinut asiaa pari päivää jo, niin tein sit aamulla digin ja se kyllä näytti 3+, eli jotain tapahtuu.. mut mitä...?? :eek::confused: eli en oo yhtään viisaampi tai rauhallisempi kun eilen (ainoastaan 15€ köyhempi!). hmmm..

Voi hyvät ihmiset tätä kärvistelyä..:sad001
 
Macie, itse olen tuota samaa rintavarustuksen suhteen miettinyt. Siis, että kun kudos on edellisen jäljiltä jäänyt löysemmäksi, niin nyt ei turvotus niin tunnu. Mulla ei ole rintsikat tällä kertaa jäänet pieniksi tai ei edes rinnat ole erityisen arat. Kyllä ne kuitenkin himpun verran kiinteämmän oloiset on.

Sinällään on hyvä, että digimittaritkaan ei näytä yli ton 3+. Mulla ainakin menis tolkuttomasti rahaa, kun joka viikkon olisin ostamassa ja kuitenkin vain yhden minuutin ajan olisin yhtään sen varmempi kuin testausta ennen. :wink
 
Mulla ei rinnat oo erityisen arat ja ekaa odottelen mut muuta oiretta on niin kai siellä joku on. Vielä ei olla sydäntä nähty, muutamia viikkoja vielä ultraan kun 9. Viikko alko tänää
 
että ketuttaa 9 päivän työputki ja viikon siitä huonossa työasennossa teki tehtävänsä ja nyt sit alaselkä pamahti, kävely sattuu,makaaminen sattuu kaikki sattuu apteekista paracetamolia ja voltareenia mut ei auta ei. Aikasemmin mennyt samanlailla, sirdaludi+Burana mix jeesannu nyt nukkumaton yö ja huomen lekuriin saikkua hakemaan... Kauankohan kestää parantua pelkällä levolla en tykkää........ ......
 
Just eilen ukko tuumas että hirveet Anderssonit tullu ja oon kyllä itekki sen huomannu ja en pistä pahaksi :D ei oo arkana tms.. Kasvaa vaa silmissä :D
 
VauvaHaaveissa, mulla sama tilanne esikoista odottaessa. Lämpöpakkaus ja hieronta aika hyvin autto eikä loppujen lopuksi toipuminen vienyt pidempään. Säryn kanssa oleminen vaan harmitti, kun mulla ei koskaan ole parasetamoli auttanut selkäjumeihin.
 
Täytyy pistää avokki hieronta hommiin :) Muuten ehkä kestäisikin mutta toi nukkuminen,väsyttää niin pirusti mutta missään asennossa ei oo hyvä,varovaista pyörimistä koko ajan. Eilen ja tänään tuota parasetamolia ottanut eikä juu,ainakaan viellä ole auttanut :)
 
Täälläkin mies muistelee ensimmäisen raskauden rintojen kasvua kaiholla. :D Nyt ei ole samaan tahtiin muuttuneet, ehkä vähän kiinteämmät kuitenkin.
Pauveli: täällä sama tuon 1v 2kk kanssa, eli kauanko viitsii antaa kiivetä päälle jne. Myös vaipanvaihtotilanteissa tulee välillä potkua mahaan, joten pitää alkaa ennakoimaan sitäkin. Tällä hetkellä tuo potkiminen ja muu tuntuu pahalta lähinnä siksi, että on ollut useampana iltana etovaa oloa nimenomaan ylävatsan alueella.
 
Täällä rinnat ovat mahtavat megameloonit. Mies tykkää. :D On se tietysti itsestäkin kiva, kun on vähän muotoja ja kerrankin tissit näyttävät hyvältä myös ilman tukevia liivejä. Ihan perus c-kuppi minulla on aina ollut, mutta jotenkin sellainen lörpön mallinen. Sellaiset ne taitavat taas imetyksen jälkeen olla, ehkä vähän rumemmat vielä.. :D

Huomenna aamulla ultra. Jännittää tosi paljon, kun sen jälkeen raskaus on jotenkin niin paljon todellisempi. Tai sitten siellä ei olekaan ketään..
 
Mulla on tissit ollut kipeet jo kolmisen viikkoa eikä loppua näy. :D Vähän ne on kasvanutkin. Mulla on ennestään jo niin isot ryntäät ettei heti ulkopuoliset huomas jos kasvaa. :D

Täällä eilen nousi lämpö, johtui varmaan siitä tulehtuneesta patista joka eilen sitten puhkaistiin. Tänään on koko päivän ollut huonoa oloa ja lämpöä, kunhan ei nyt oikein kuumetta nostais.
 
Takaisin
Top