Täällä päivä mennyt taas huimaukset kans seurustellessa. Oon mä sentään saanu pyykkiä laiteltua ja konehommat tehtyä mutta pääosin aika mennee sohvalla maatessa. Mutta arvatkaapa mitä mulla on nyt uunissa??? MAAILMAN PARASTA PANNARIA!!!! :) ja mies tullee kohta kaupasta ja tuo tullessa jätskiä :) päästään herkuttelee ja vaikka vähä muutenki jos jaksai helliä tuota ukkokultaa <3 horminomyrsky ku meinaa alkaa itkettää ku aattelee kui ihana mies on :D 

aikansa päästä joksivat pikkiveljensä kans ovelle,että äitiii keitin kahvit ja otin pikkuveljeltä(2,5v) kakkavaipan pois ja pesin pyllyn ja laitoin uuden vaipan!
ihana apulainen! mies on työhommissa,niin onnes on nuo poijat äitin lähellä. mut tää kuvotus olo on niiiin ällöö,joinaki päivinä on pitäny oksentaa,se kyl helpottaa. Torstaina kävin neuvolas ja ku on niin ihana neuvolatäti nii laitto tiistaiks ultraan ajan,ku sanoin että mietin niin paljon että onkohan siel masus ees mittään. normisti ultra ois vasta monen vkon päästä. nyt siis viikot 7+6. Aika mennee niin hittaasti ku on raskaana