Lokakuun kuulumisia

Täällä päivä mennyt taas huimaukset kans seurustellessa. Oon mä sentään saanu pyykkiä laiteltua ja konehommat tehtyä mutta pääosin aika mennee sohvalla maatessa. Mutta arvatkaapa mitä mulla on nyt uunissa??? MAAILMAN PARASTA PANNARIA!!!! :) ja mies tullee kohta kaupasta ja tuo tullessa jätskiä :) päästään herkuttelee ja vaikka vähä muutenki jos jaksai helliä tuota ukkokultaa :Heartred horminomyrsky ku meinaa alkaa itkettää ku aattelee kui ihana mies on :D :dance011
 
Tää on ollu kyllä hyvä että täällä on saanu juttu seuraa ja purkaa näitä tunteita. :) välillä on niin epätoivonen olo ku esikon aikaan ei osannut pelätä mitään ja ei mitään pelko tuntemuksia oikeen ollut ennen kun kuulin että kavereita on kaks. Mut jospa taas maanantain jälkeen tää pelko/ahistus helpottas hetkeksi. Ja saapahan samalla lääkäriltä kysellä kaikkee mitä mieleen on tullut. :)

ihana mieski laitto tänään mulle iltapalaa niin mä saan luvan kanssa vaan rönöttää sohvalla. :Heartred

Huomenna aamulla ennen kukon pierua ylös ja töihin. Hyvä syy kieltäytyä juopottelu reissuista kun toteaa että oon aina töissä ja kyllä kun tätä tulevaa listaa kahtoo niin mä en ookkaan muualla kuin töissä. No meneepähän aika nopiampaa. :)
 
Mä meinaan oksentaa joka kerta, kun vaihdan esikoisen kakkavaippaa tai olen lähelläkään vaipparoskista. :eek: Esikoinen (1v 4kk) vaan nauraa, kun äiti yökkii vessanpöntön ääressä. :grin

Me nyt sitten laitettiin meidän asunto myyntiin ja jätettiin tarjous uudesta vähän isommasta asunnosta. Toivottavasti päästäisiin pian uuteen kotiin. Olisi hyvä, jos tuo esikoinen oppisi nukkumaan omassa huoneessa ennen kuin tämä toinen vauva syntyy.

En niin tarkasti ehtinyt kaikkien viestejä lukemaan, mutta ihanaa viikonloppua teille kaikille ja tsemppiä! :Heartpink
 
  • Tykkään
Reaktiot: Bnt
Hyvä jos teil on siel sit ainakin jollakulla hauskaa kun sua Nennah yököttää :D
 
Ihana aamu, vaikka oksettaa niin, että sängystä ei voi nousta. Viime päivinä on ollut suuri huoli siitä, että onko mahassa enää mitään elollista. Olen dopplerilla yrittänyt kuunnella jo varmaan pari viikkoa ääniä ja alkuviikosta löysin jotain kaikuja, mutta oma sykkeeni peitti ne varsin tehokkaasti. Tänään aamulla sain ainakin yhden kaverin sykkeen kuuluviin!! ♥♡♥ Kuului ihan muutaman sekunnin pätkissä, mutta sain jopa tallennettua yhden pätkän. Miestä oli pakko herättää sen verran, että sai kuunneltua pätkän. Totesi vain, että "tuplahöyryjuna" ja nukahti uudestaan hymy kasvoilla. :D ihana..

Tänään neuvolan mukaan 8+3.
 
Huomenta! puuuuh ku on etova olo,yööök,tätä on ollut nyt jonki aikaa. Esikoiselle (8v) totesin aamulla että nyt on äipällä taas niin yökkisolo,poitsu tuumas että köllöttele viel sängys :happy119 aikansa päästä joksivat pikkiveljensä kans ovelle,että äitiii keitin kahvit ja otin pikkuveljeltä(2,5v) kakkavaipan pois ja pesin pyllyn ja laitoin uuden vaipan! :Heartbigred ihana apulainen! mies on työhommissa,niin onnes on nuo poijat äitin lähellä. mut tää kuvotus olo on niiiin ällöö,joinaki päivinä on pitäny oksentaa,se kyl helpottaa. Torstaina kävin neuvolas ja ku on niin ihana neuvolatäti nii laitto tiistaiks ultraan ajan,ku sanoin että mietin niin paljon että onkohan siel masus ees mittään. normisti ultra ois vasta monen vkon päästä. nyt siis viikot 7+6. Aika mennee niin hittaasti ku on raskaana :grin
 
Nyt saanut muutaman päivän sulatella omia uutisia! Mä myös tiedän tuon pelko tunteen kkm.sta, ensimmäinen raskaus meni kesken rv20, jonka jälkeen en esikoistani odotellessa osannut oikein rauhoittua asian tiimoilta. Nyt mun suurimmat huolet ovat, että onhan kiinnittynyt oikeaan paikkaan -viimeksi jäi munatorveen ja aiheutti aikamoiset tuskat sekä leikkauksen ja mulle tod.näk. Tuleva pahoinvointi joka kestää puoleen väliin raskautta ja aiheuttaa päivittäistä oksentelua. Yritä siinä sitten pysyä kahden energiapakkauksen perässä päivät. Uhhuh! Mutta yritetään ajatella positiivisesti, jos tämä olisi se kerta kun ei moista tapahdukaan.
Mä omien kokemuksieni myötä kuitenkin toivon kaikille, että mahdollisten pahoinvointien sallimissa rajoissa -Nauttikaa ihanista pikkukyytiläisistä masuissanne. Liika murehtiminen ei auta ja raskauden kulku on asia mihin me äidit, terveitä elämäntapoja lukuunottamatta, emme juurikaan voi vaikuttaa!
 
mammaliini81 luin just tuolta yleistä keskustelua osiosta että pyytävät ilmoittamaan jos oon vääriä bannereita ilmestynyt.
 
Tästä ketjusta on tullut hiljainen. Onko porukka hävinnyt salaiseen ryhmään vai tainnuksissa alkuraskaudesta? :)
 
Hahh hahhh hahh!!!! Vitsi mä oon ihan pihalla ku käytän yötä puhelimen kautta!!! Kiitos
Muoks.siis tätä eikä yötä :)
 
Muokattu viimeksi:
  • Tykkään
Reaktiot: Bnt
Takaisin
Top