Lokakuun kuulumisia

Oon tossa nähtävästi täällä foorumillakin sit eroavainen, mä kun niiin toivoisin kaksosia. Kuitenkin mulla on kaks kättä millä niitä kannella, tuplaonni ja niillä sit aina toisistansa samanikäiset kaverit koko ajan messissä (plus muuten oon säästänyt aivan turhan paljon kaikkea vauva ja pikkulapsikamaa). Monesti täällä jo siitä maininnut että itselläni nyt 2½v kaksoset kotona ja oon sitä aina hehkuttanut että on se kiva ku niitä kaks kerralla tuli. Koen että enemmän hyviä kuin hunoja puolia tuplissa.
Itellä seuraavan viikon lopussa eka neuvola ja sitä seuraaval viikol vasta eka ultra, en malttais odottaa ku niin haluisin itse nähdä taas tupla määrän pikkuisia :Heartred (tulee vaan hieman sellanen olo näistä mun toiveista että mahdanko olla hieman ahneen puoleinen :confused5 (kyl mul siis yksikin kelpaa, olishan se autonkin kannalta käytännöllisempää:blob3 ))


p.s.pidettiin tänään yllärisynttärit meiän äipälle ja huomasin kakkua syödessä että mulle on tullu nyt tän raskauden aikana jonkinmoinen suhteellisuudentaju herkkujen syömisten kanssa :talk017 ennen oon aina syönyt itteni huonovointiseks asti väkipakolla täytekakkujen suhteen :P
 
Täällä kans poika heräs klo.04.50 onneks menin aikasin nukkuun. Toivon todellakin et esikoinen siirtää rytmiä vähän pidemmällä kesään mennessä. Se hyvä puoli näissä aikasissa herätyksissä on et meidän 4v nukkuu edelleen päikkäreitä. Tosin tänään se ei mua auta kun meen iltaan.
 
Mullakin on alkanu rinnat aristamaa. Ja oon yrittämy miettii mikä auttais siihen xD nyt oon laittanu pumpulii rintsikoihin kun rintaliivin osa ärsyttää nännejä nii ne pumpilit siel on auttanu xD
 
Tänää on neuvola ja saikkua pitää pyytää kans et sais lääkärin ajan... Väsymys rantautunut oikeen urakalla tännekin. Hyvä et kasiin jaksaa valvoo. Kauheeta miten aamullakin väsyttää pitkien hyvien yöunien jälkeen.

Ja eiks nyt tai eilen ois se menkkojen ajankohta et ois veristä vuoto jos ois ollakseen??? Vai pitääkö sekin laskee pitkien kieltojen mukaan??

Mira 8+1
 
Täällä kans könyää toi 1,5v esikko mahan päällä ja ei tee hyvää :sad001 muutenki jotain kasvukipuja tms alamahassa.Ei nää kyl minuu huoleta.Tuttuja kipuja.

itekki on kahen vaiheella ton saikun kans.En saa yöllä nukutuksi ja väsyneenä sit on huono olokin.mut kattoo nyt.
 
Nyt sit hoitajan kirjoittamalla sairaslomalla pari päivää ja torstaina lääkäriin. Josko tää menis kun tän viikon huilailee mut ihmeen hankalaa kyllä noita aikoja on saada....
 
Onko jollain muulla ollut "rasituskipuja"? Esim. jos kävelee reippaammin tai siivoaa. Loppuu kun menee maate.
 
Mäkin näyttäisin olevan "joulukuunmammat 2015". En kyllä ajatellut ihan niin pitkälle asti pantata :grin
 
Ei oo ainakaan mulla ollut rasituskipuja, siivominen kyllä jotenkin kummasti on alkanut ramasta nykyään enemmän varsinkin sillon kun mieskin on hollilla ja sekin voisi ne asiat tehdä :rolleyes:
 
Miks mie en oo minkään kuun mamma? Pitääkö olla salaisessa ryhmässä?

Mulla vähän tuntuu lenkkeillessä mut loppuu heti kun rasituskin. Eikä oo oikeestaan kipua, lähinnä tuntuu sillai että kroppa laittaa hidastelee.
 
KKoo,meneppäs siitä kesäkuiset odottajat 2015 tai jotain sinne päin :grin sitten sieltä löytyy melko ylhäältä näin pääset salaiseen ryhmään :wink
 
Voi eiiii... Äiti oli ollut siskolla kyläilemässä ja miettinyt että olenkohan mä raskaana :D siskolta tuli vaan viesti äsken että oli ollut pokassa pitelemistä.. Pitääkö mun nyt kertoa? Se vaan viimeks otti niin rankasti sen km niin olisin halunnut pitää salassa vielä monta viikkoa :/
 
Totaaaa, miks täällä on monta joulukuun 2015 salaiseen ryhmään kuuluvaa :grin:grin
Tulee pitkä raskaus! :D
 
Mulla oli ihan kesäkuunmamma. :)

Tänään ostettu ekan mamma farkut ja voi elämä miten ihana on olla ku ei kiristä mahan kohalta. :) alku päivä oli ihan tuskaa ja farkkujen vyötärö oli käännettynä mahan alle. Nyt voi istua ilman maha tuskaa. :)
 
En kuulu mihinkään joulukuun salaryhmään :grin Laitoin just kyselyä että mistähän moinen titteli on tullu
 
Takaisin
Top