Lokakuun kuulumisia

Tuutikki, oon kade sun tuloksesta ja viä noilla viikoilla! :D Ite tein eilen (5+6) ja tulos 2-3.. :eek:
 
mimi,mä vähän epäilen et mulla ollu ovis heti edellisten menkkoje jälkeen ku niitä haamujaki alko näkyy jo 25-26/28 :eek: tai sit on tulossa kaksoset! :grin
 
Totta :) siis mä saisin varmaa jonku paniikkikohtauksen jos mulle sanottais ensviikon ultrassa että sykkeitä on kaks! :D vois mennä hetki että sais sulateltua asiaa... :D
 
No mä varmaan pyörryn sinne oikeesti jos sanoo et kaksoset on tulossa! :grin Toki olisihan se tuplavoitto mutta mulle riittäisi ihan vain yksi terve vauva. :) Täällä kun yksi uhmaikänen (3v) testailee jo äitiä ja isää siihen malliin ni voisin olla aika kusessa kaksosten kanssa kesällä kun syntyisivät :grin
 
Täällä on kans erittäin kovapäinen 1,5v neiti.. vois tosiaan olla mielenkiintonen enskesä jos kaksoset tulis :D mä toivon että tyttö kerkeis tässä 9kk aikana edes vähän rauhottua, mutta taitaa toi uhmailu pahentua vaan :grin
 
Täällä huoli nostaa päätään.. Mies reissussa ja tulee tänään käymään kotona. Aamulla viimeks puhuttiin ja sovittiin et kahdentoista maissa tulee. No, puolisen tuntia sitten laitoin viestiä et onko tulossa. Ei vastausta. Äsken koitin soittaa -> "valitsemanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä...."

Toivottavasti ei oo tapahtunut mitää :|
 
Aivan ensimmäiseksi IHANAAA Crysade! Onnea! :Heartred
Elaffy toivotaan todella, että olisi ihan täysin harmitonta tuhrua! Oliko sulla joku ultra lähiaikoina? Symppishalit sinne.
Mira jos tuntuu ihan ylivoimaiselta niin ota vaan saikkua. Eihän raskaus ole sairautta, mutta miten pahoinvointi ja mm mahatauti eroaa? Jos ei nyt oteta huomioon ripulointia. Mahatautihan kestää sen pari pvä ja raskaus pahoinvointi viikkokausia.
Mimi ja Tuutikki kyllä täälläkin pasmat menisivät totaalisen sekasin jos tulis parikin sydänääntä kuuluviin. Meillä veli on kaksonen ja hän itse saanut kaksoset. Veljen kaksonen kuoli aikoinaan synnytyksessä.
Ja tervetullooo kaikki uudet!

Mulla on vasta 10.11 neuvolakäynti, ku ei millään saatu lapsenvahtii ku vasta tuohon. Ja mieshän on töissä 8-17 plus työmatka. Sillon on jo mulla rv 10 alkanut. Ultra-aikakin vasta 27.11 eli rv 12. Edellisissä raskauksissa antoivat vkoilla 10 et en tiedä miksi nyt vasta 12vkoilla. Olis se kivaa jo päästä jännityksestä pikkasen aikaisemmin.
 
Timantti, toi on inhottavaa, kun rupee mielikuvituskin laukkaamaan. Toivottavasti vaan akku loppu ja kohta kuuluu avaimen rapina lukossa!
 
Timantti, sun miehellä on varmasti akku loppunut ei syytä huoleen! :)

Kaksoset olis kyl aika vaativa pakkaus, varsinkin kun tuo neito on silloin vasta 1v 2kk :D Koliikki-kaksoset :Heartred Kuhan terveitä olisivat, ni eiköhän siitäkin selviäisi. Meillä miehen puolella suvussa on ollut monikkoraskauksia, mun puolella ei.
 
Tiistaina ultra ja pelkään ylikaiken et sanotaan niitä olevan kaks. :D Siinä vois hetki mennä, että sais asian sulateltua..
 
Mäkin hieman pelkään et mitä jos noita olisikin kaksi :D Olisi edes se yksi, mutta kun siitäkään ei oo varmuutta. Ja jos on kaksi niin sit jännäis vielä enemmän kun niissä kuitenkin omat riskinsä.
 
Kiitos onnitteluista ja tykkäilyistä kaikille,leijun jossain pilvissä. Aikaisempia en oo kerinnyt nimittäin näkemään vasta kun liian myöhään ja vain toisen.. Uskomaton fiilis. Toivon tätä teille kaikille!!!
 
Ihanaa kuulla noita hyviä uutisia. Kunpa itsekin pääsisi pian näkee pienokaisen :Heartred
 
Äh,täällä alkaa kuumetta nostattelee :mad: Mies oli viime vkl 39,9° kuumeessa,et taitaa olla nyt oma vuoro.. tätä kyllä ei ois enää kaivannu.. tällä hetkellä 37,3 itelle se on jo reilusti kuumetta ku oon tälläne kylmä eukko ja normi lämpö 35,5 :grin Mutta ihanaa vkl naiset,muistakaa rentoutua! :wink
 
Ei hitto, anoppi soitti tänään mun miehelle, et sen työkaveri oli nähnyt enneunen, että mä oon raskaana :D ja kun tarkoitus oli tosiaan kertoa ehkä vasta jouluna. No, kai miehen sepostus meni läpi ja anoppi usko ettei odoteta vielä toista lasta, mut aika hauska juttu :D
 
Hienoja uutisia Crysade ja _sissi! :) mulla ois maanantaina eka neuvola, enkä oo vielä täytellyt noita papereitakaan. Kaipa ne nyt viikonloppuna pitäisi täytellä.
 
Täällä tuhrut jäivät ainakin näillä näkymin vain yhteen päivään. Hyvä näin. :) ylihuomenna on ultra ja keskiviikkona neuvola. Molemmat ovat heti aamusta, joten ei tarvitse pitkään odotella.

Koiran kanssa oltiin eilen treeneissä ja meni elämänsä ensimmäistä kertaa agility-esteitä. Putkeen mentiin hirmuisella apinanraivolla ja 15 cm hypyt mentiin reilun metrin korkeudelta varmuuden vuoksi yli. Nyt on sitten yskinyt koko yön, että kipeä taitaa olla.. :sad001 täytyy ottaa vaikka töihin mukaan maanantaina tarvittaessa, jos ei ala helpottaa. Onni on olla eläinlääkärillä töissä. :D

Piti vain huomenna ajella kaverille, että saisi koira leikkiä hänen koiransa kanssa. Taitaa koira jäädä kotiin..
 
Ei kannata kuskata yskivää koiraa mihinkään.. Ja iteki olla vähän varuillaan, ettei oo treeneistä saanu kennelyskää.
 
Takaisin
Top