Lokakuun kuulumisia

Sain huudot, kun yritin kysyä, josko saisi pitää pienen välipalatauon iltapäivällä, kun muuten tulee syömisten väliksi yli 6h. Pomo ei tiedä raskaudesta ja nyt mietin, pitäisikö kertoa. Olo on aika heikko iltapäivällä.. :sad001 vai hakeeko vain saikkua. Koeaika on tämän viikon loppuun, enkä ennen sitä olisi halunnut kertoa.

Pomo vain kysyi, että kai sinä nyt aamulla syöt. Juu syön kyllä, mutta oksennan kaiken pihalle.. Sitä tosin en maininnut. Äh, kun suututtaa! Neuvolassa oli vähän huolissaan, kun tulee niin pitkiä välejä ruokailuihin..

Mitä ihmettä nyt teen?
 
Olen töissä vastaanotossa, jossa ei asiakkaiden aikana ole suotavaa mitään syödä. Täytyy varmaan sitten salaa siinä jotain yrittää napostella, jos ei nyt muuta keksi.
 
Elaffy, osta myslipatukoita ja yritä salaa niitä syödä tai jotain muuta minkä sais helposti imeskeltyä tms :) ja jos voit niin pidä vesi/mehupulloa vieressä mistä hörppäät aina kun pystyt, se helpottaa kans :)
 
Näin täytyy varmaan tehdä. Tämä iltapäivän järjetön pahoinvointi alkoi nyt vasta tällä viikolla, joten en ole oikein osannut varautua. Tänään kauppaan ja tuon töihin kyllä kunnon arsenaalit tuota nälänkarkoitusta! Ja tuo juominen oli myös hyvä vinkki. Sekin kun jää melko vähälle töissä.

Ehkä joku kuivattu hedelmä menisi myös, kunhan ottaa vähemmän sokeroituja.. Minulla oli siis jo jotain patukoita töissä mukana, mutta niistä tuli niin huono olo, että eivät ole enää maistuneet. Hankala kyllä, kun pitää miettiä myös sitä, että mikä ruoka ei okseta ja olisi helposti syötävää.
 
Suosittelen kyllä just jotain pinku nappsteltavaa ja mehu on kyllä ainakin itellä ollu hyvä kun saa vähän sokereita ja energiaa siitä ja pystyy vaivihkaa ottaa ryypyn. :)
 
Lastenruokahyllyllä on Semper merkkisiä smoothieita pillimehupurkeissa. Ne on ihan hyvän makusia ja menee helposti alas :) ja ei oo yhtään liian makeita, kokeilun arvonen tuote :)
 
Elaffy: Mä suosin mehukeittoa :) Mustikka tosin on ainoa mikä menee alas. Se täyttää aika hyvin mahaa joten pieniä hörppyjä kerrallaan niin toimii :)
 
Täällä aina välillä iskee aivan järkky olo, rupee oksettaa ihan turkasen paljon, mutta siihen se myös jää. Ja koita nyt sit syödä ku tekee pahaa jo pelkkä ruuan ajattelu.. :/
 
Täällä aina välillä iskee aivan järkky olo, rupee oksettaa ihan turkasen paljon, mutta siihen se myös jää. Ja koita nyt sit syödä ku tekee pahaa jo pelkkä ruuan ajattelu.. :/

Mulla tuota on koko ajan :D Tosin tänään sain jopa syötyä jotain.
 
Pähkinät on myös ihan näppärä pikkunaposteltava töihin, itse naposteltiin niitä esikoista odottaessa. :)
 
Myöskin kuivatut hedelmät hyviä.

Voi luoja nyt iski sit migreeni. Ja mies on töissä. Muksut pitäis syöttää ja oksettaa kaiken lisäksi! Uuuuuuuh
 
Äh, älysin just että enhän mä vielä seuraavalla viikolla mihinkään ultraan pääse, vaan vasta kolmen viikon päästä :smiley-angry016
Vitsin muisti kun menikin tekemään tollasen tepposen :angry1
 
Haha, enpä ollu huomannu :D Mut toi vessassa ravaaminen oli kyllä hirveetä! Onneks ne ajat on jo ohi vaikkei mitään varmuutta mistään olekaan, ultra viikon päästä :)
 
Raskausoireista: Olipa kiva että olen kirjoittanut viime raskaudestani blogia, nyt kiva verrata ja joo mulla on just samat oireet ja vieläpä samoilla viikoilla mennään näiden oireiden kanssa.

Joo eli järkky palelu , etova olo mut ei onneksi niin paha että pitäisi juosta oksulle. Ja etova olo vain jos tyhjä vatsa eli kun pidän hyvän huolen syömisistä niin ei hätää :-)
Hirvee väsymys, huoh. Ja ehkä hieman masentaa... Ei oikein huvita mikään... Mieliala seilaa laidasta laitaan.
Ja yks ehkä näistä paskimmista oireista. MULTA EI TAASKAAN IRTOO PISSA! Just sama oire oli viime vuonnakin ja sitä kesti noin kuukauden. Kiusallinen vaiva ja yleensä yöllä/aamulla ei tule tippaakaan vaikka ois kuinka rakko täynnä. Pitää aamulla valvoa ainakin tunti ja olla jaloilla ennen ku lähtee irtoomaan. Vissiin kohtu jotenkin painaa virtsaputkeen. Onko muilla ollu tämmöistä vaivaa?
 
Takaisin
Top