Miksi kyselee tietämätön (eikä ole korttia ikinä mukana...)?Se nimittäin t ä y t y y olla mukana ko synnärille menee!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miksi kyselee tietämätön (eikä ole korttia ikinä mukana...)?Se nimittäin t ä y t y y olla mukana ko synnärille menee!
Rupesin miettiin et jos kuitenki kävis näytillä. Istukka mulla on kuitenki tuo oikeassa kyljessä...
Käyrillä sairaalas odotan lääkäriä. Vauva virkee... Mut verenpaine... 122/92....
Kaikki ok. Pääsin pois. Rauhas pitää olla ny. Istukka saattaa irrota myöhemminkin joten tulipalokiireellä takas jos tulee kovia vatsakipuja.
Mulla pyydettiin muuten äsken heti kun ovesta astuin synnärille neuvolakortti ennenku mitään muuta sanottiin. Käsilaukus kans aina toinen on et onko käsilaukku mukana...
Tää kätilö muuten täytti mun esitiedot samalla kun olin käyrällä. On valmiina sit ku on h-hetki :)
Mä soitin eka muuten sairaanhoidon neuvontaan ja kysyin toimintaohjeita ja sanoi että päivystyksestä käännytetään suoraan synnytyssaliin ja käski soittaa suoraan sinne. Mä käsitin et mä tarvin sinne lähetteen. Synnärillä sanottiin että tänne vaan.
Ampiaispesä; paineet laski 115/82, onneks. Pissa oli puhdas. Mä vähä jo säikähdin...