Lokakuiset 2018

Tein apteekin oman ja siinä taas näkyy viiva vaikkakin tosi haalee ja testiä pitää kääntää. Ne aiemmat testit oli jotain halpiksia. Nyt ratkasevin taitaa olla sitten se huomenna aamulla. Teen siis sen toisen apteekin oman. Voin verrata viivoja keskenään ja toivon, että se olis vahvempi..

No eipäs se ollutkaan vahvempi vaan päinvastoin. Eli taidan nyt vaan odotella sitä vuotoa.. Harmi kun piti käydä näin. Pidän kuitenkin sen kahden viikon päästä pidettävän ultran jos vuoto ei alakkaan. Siellä viimeistään tiedetään tulos. Eli minä poistun nyt takavasemmalle täältä. Seurailen teitä taustalta. Voin tulla ilmoittamaan mitä ultrassa näkyi, mutta ihmeitä en enää odota.

Pitää ultra perua kokonaan. Verta alkoi äsken vuotamaan kun seulasta. Eli tämä on nyt taputeltu sitten.
Kaikkea hyvää teille muille ja voikaa hyvin :)
Minä poistun nyt kokonaan. Liian kivulaista jäädä tänne.

Mulla alkaa olla olo, ettei tuolla masussa ole ketään. En osaa tunnetta selittää, mutta vaisto niin sanoo. Viikon päästä on ultra ja viimeistään silloin asia tietysti selviää, mutta jään nyt taustalle odottamaan tuomiota..niin vahva tää mun fiilis on..

Eliza: Onko oireita vähän vai miksi niin tuumailet?

On..ja eilinen vuotelu vahvistaa tunnetta. Tällä hetkellä ainoa normista poikkeava olo on painontunne alavatsalla. Mitään muuta vihjettä mahdollisesta raskaudesta ei ole. Ja viikkoja pitäisi olla huomenna jo 7. :sad001

Voi itku, voimia sinne Blackwood :(

Ja toivottavasti Elizaa on vain siunattu vähäoireisella alkuraskaudella! Ymmärrän kyllä huolesi, kun ei itsellänikään mitään oireita tai tuntemuksia väsymyksen lisäksi ole ollut. Onneksi se ei kuitenkaan tarkoita vielä mitään <3

Ja kylläpä nyt nolottaa tulla kirjoitteleen tätä: tein salamapäätöksiä, maksoin itteni kipeäksi ja kävin Oulun gynecossa ultrassa ihan ex tempore. Ja kuulkaa! Siellä oli ihan oikea pieni ihme ihan oikeassa paikassa täysin viikkoja vastaten (6+6/7+0). Voi tätä onnen, helpotuksen ja typeryyden tunnetta! :D

Takaisin