Lokakuiset 2018

Tervetuloa uudet! Melko vähäoireista täälläkin edelleen. Kuvotusta kuitenkin jonkin verran ja väsymys tullut myös kuvioihin mukaan. Vatsaa juilii välillä. Viikon päästä alkuraskauden ultra. Jännää.

Moikka kaikille!
Oon jo viikon seuraillut taustalla ja nyt viimein ajattelin hypätä mukaan kirjoittelemaankin, kun alkujärkytyksestä on toipunut :happy:
Tämä on siis aikamoinen yllätysraskaus, nyt on ilmeisesti 5+3 ja la ois 7.10.
Alkuraskauden ultra mulle on varattu 19.2, kylläpä jo alkaa vähän jännittää onko siellä elämää- aika vähillä oireilla on mennyt, pientä nippailua välillä, iltasin aivan kauhee turvotus ja tissit kipeenä. Hetkittäin aivan pientä etovaa oloa..

Ennestään mulla on tyttö -14.

Hei! Uskallan ehkä liittyä ekaa kertaa foorumille. Tein lauantaina puikkoraskaustestin johon tuli ihan haalea toinen viiva, nyt tänä aamuna digitaalisen jossa vastaus ”raskaana 1-2”. Kuukautiset minulla on pillereiden lopettamisen jäljiltä vielä ihan sekaisin, noin 7 viikon pituinen kierto, mutta omasta mielestä havaitusta ovulaatiosta laskien nyt olisi 4+1 eli viikkonäkymän mukaan ihan pätevä tulos ja laskettu aika 15. tai 16.10. Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja saataisiin oikeasti esikoinen lokakuussa! Oireita ei vielä juuri ole, ehkä tavallista herkemmin sekä palvelua että hikoilua ja aamiaisen jälkeen vähän etova olo. Rinnat on myös tosi kipeät mutta sama oire on ennen menkkoja. Ajattelin vielä viikonloppuna tehdä toisen digitestin että lähteekö viikot nousuun j sitten vasta varata neuvolaa. Lasta on toivottu nyt 10kk ajan joten olisi ihanaa jos raskaus on nyt totta!

Mäkin uskallan tänne jo kirjottaa, kun muutkin mulla la olisi kaikintavoin laskettuna 14.10. Kaksi lasta on jo -12 & -13 syntyneet. Viimevuoden maaliskuussa alkoi kolmas raskaus joka oli ektooppinen- vatsaontelossa. Sen takia tämä raskaus pelottaavja ahdistaa ja jännittää, enkä usko todeksi, vaikka tänään kävin verikokeessa ja tulos oli s-hcg 694. Mulla on edessä myös raskauden sijainnin tarkistamisen takia ultra tän kuun lopussa..
Onnea kaikille muillekkin plussanneille :)

Kyllä tässä nyt kuulkaa taisi käydä niin, että jälleen tuli keskenmeno.. Tämän aamun testiin tuli toooooooosi hailee viiva enää ja äsken tehtyyn ei tullutkaan enää ollenkaan.. Joten täällä odotellaan vuotoo. Teen vielä huomenna, mutta tuskin se siitä mihinkään muuttuu. Taisi olla influenssa liikaa pienelle.. Tämähän tuntuu oikein hienolta kun kuudes keskenmeno kyseessä. Olen iloinen silti kahdesta pienestä, jotka olen jo saanut <3
Tsemppejä teille muille odotukseen :)

Kyllä tässä nyt kuulkaa taisi käydä niin, että jälleen tuli keskenmeno.. Tämän aamun testiin tuli toooooooosi hailee viiva enää ja äsken tehtyyn ei tullutkaan enää ollenkaan.. Joten täällä odotellaan vuotoo. Teen vielä huomenna, mutta tuskin se siitä mihinkään muuttuu. Taisi olla influenssa liikaa pienelle.. Tämähän tuntuu oikein hienolta kun kuudes keskenmeno kyseessä. Olen iloinen silti kahdesta pienestä, jotka olen jo saanut <3
Tsemppejä teille muille odotukseen :)

Voi ei! Tsemppiä! Oliko sinulla oireita tähän liittyen vai miten osasit testailla?

Blackwood Voi ei! Harmi kyllä jos jää kemialliseksi. :-( Tsemppiä.

Eiku minulla on tämä influenssa ja on korkea kuume. Osasin epäillä, että tämä ei ehken selviä. Koska influenssassa on kohonnut keskenmeno riski ja minulla ennestään jo 5 keskenmenoa alla, niin ei se ole hyvä yhdistelmä.
Vuoto ei siis ole vielä alkanut, mutta eipä minulla ne edellisetkään ole tajunneet itsestään tulla ulos.

Kiitti. Oon aikas epätoivoinen tällä hetkellä ja teen kuitenkin vielä huomenna aamulla tai tänä iltana..

Blackwood; tunnen tuskasi! Itselläkin useampi keskenmeno ennen esikoisen saapumista. Tsemppiä raskaaseen tilanteeseen

Kiitti. Ostin nyt apteekin oman testin ja teen toisen varmaan tänä iltana vielä kunhan olen pidätellyt.

Takaisin