Lokakuiset 2018

Moi!

Tällä plussattu eilen ja nyt varovaisesti liityn seuraan. Mulla todettiin marraskuussa kkm rv 9+1 (vastasi 7+0), ja nyt yk 3 lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen toi näemmä tärpin :) Olo on toistaiseksi aika tyyni, mutta toki pelottaa viedäänkö tämäkin onni meiltä. Oltiin jo nähty ar-ultrassa syke, mutta oman fiiliksen takia kävin pari viikkoa myöhemmin vielä yksityisellä varmistamassa että kaikki on hyvin, mutta saatiinkin kuulla että pieni oli menehtynyt pian edellisen ultran jälkeen. Esikoinen täyttää juuri 1,5v ja hän sai alkunsa yk 4 edellisen kkm (todettu 7+4, vastasi 5+3) jälkeen. Pääsen jälleen ar-ultraan ja varmasti käyn vaikka sitten yksityisellä vielä ennen nt-ultraa, mutta pystyn varmaan huokaisemaan vasta ekan kolmanneksen päätyttyä, mikäli sinne asti päästään...

Mun osalta odotus loppuu luultavasti tähän :( yöllä alkoi tosi kovat menkkamaiset kivut ja nyt aamulla kun nousin ylös niin tuli myös kirkasta veristä vuotoa. Surettaa tosi paljon mutta ei voi mitään, toivottavasti ensi kerralla sujuu paremmin. :sad001

Whopper, toivottavasti olisi kyse jostain harmittomasta vuodosta, jos kerta vuoto kuitenkin kirkasta. [emoji56]
Itsellä esikoisen alkuraskaudessa kirkasvuoto alkoi rv 5, ja menin päivystykseen, kun tarvitsin töistä sairauslomaa vuodon takia. Lääkäri teki sisätutkimuksen ja sanoi, että selkeä keskenmeno. Mutta laittoi lähetteen ultraan, mun tukosriskin takia.
Seuraavana aamuna ultrassa gyne totesi, että kyllä täällä sydän sykkii! [emoji4]

Jospa se oliskin jotain muuta :/ mulla olis tänään taas verikoe josta katotaan hcg:n (toivottavasti) hurja nousu keskiviikosta

Varovasti haluaisin liittyä joukkoonne. Meillä yritystä takana melkein 4v4kk ja viime viikolla tein plussa-testin. Ensimmäinen koko yritysaikana! Laskettuaika tod.näk. 16.10. Jos joku vain viitsisi minut lisätä listaan?! Meillä ennestään poika -13 ja ikää molemmilla jo 30+ (Minä -84 ja mies -80). Ar ultra 2.3 Rovaniemellä ja sinne asti jännitetään. Oireina väsymys, närästys, etova olo, kipeät rinnat jne. Menkkaoloja tasaisesti alavatsassa

Toivottavasti kaikki menisi hyvin ja olisi viimein meidän vuoro <3

Varovasti haluaisin liittyä joukkoonne. Meillä yritystä takana melkein 4v4kk ja viime viikolla tein plussa-testin. Ensimmäinen koko yritysaikana! Laskettuaika tod.näk. 16.10. Jos joku vain viitsisi minut lisätä listaan?! Meillä ennestään poika -13 ja ikää molemmilla jo 30+ (Minä -84 ja mies -80). Ar ultra 2.3 Rovaniemellä ja sinne asti jännitetään. Oireina väsymys, närästys, etova olo, kipeät rinnat jne. Menkkaoloja tasaisesti alavatsassa

Toivottavasti kaikki menisi hyvin ja olisi viimein meidän vuoro <3

Onnea PikkuMinski, toivotaan että kaikki menee nyt hyvin loppuun asti ja pitkä taival palkitaan! :Heartred Sun on itekkin aika helppo listautua, kopioit vaan edellisen viestistä sen listan ja lisäät ittesi oikeaan väliin tietoineen :)

Minä olen tällä hetkellä odottamassa pääsyä hcg kokeeseen. On kyllä ihan pirun ihmeellistä tämä vuoto jos on kesken mennyt.. Eilen raskaustestiin tuli plussa ja vuoto on muutama tippa päivään. Luulisi tulevan enemmän jos kyse keskenmenosta. Vuoto on kokonaisuudessa vähäisempää kun minun normaalit menkat. Iltapäivällä soittelen tuloksista, mutta voi olla että tulokset on vasta huomenna.
Tasaisesti menkkajomoja on, mutta mitään suurempaa kipua ei ole.

Elättelen toiveita, että olisikin ollut kyse kaksosraskaudesta ja nyt toinen on vaan tulossa ulos. Kaksosraskauden mahollisuus on iso suvussa.
Vai olenko ihan tyhmä kun elättelen vielä toiveita?! Minulla vain on sellainen olo, että ei tämä ole kesken mennyt. Joku tuolla minun päässäni sanoo näin, miksi...

Kiitokset tsempeistä! Kivut loppui kuin seinään aamulla mutta melko niukka vuoto jatkuu. Nyt olisi vasta 4+6 tai 5+0 eli ultrassa ei voisi vielä mitään juuri näkyä niin ei kai auta kuin odotella. Aika varma olen että kesken meni, kun kivut oli niin kovat ja alkavat raskausoireetkin vähentyneet.

Elättelen toiveita, että olisikin ollut kyse kaksosraskaudesta ja nyt toinen on vaan tulossa ulos. Kaksosraskauden mahollisuus on iso suvussa.
Vai olenko ihan tyhmä kun elättelen vielä toiveita?! Minulla vain on sellainen olo, että ei tämä ole kesken mennyt. Joku tuolla minun päässäni sanoo näin, miksi...

Yleensä nainen tietää että siellä joku on :shy: Aina on toivoa!

Takaisin