Lokakuiset 2018

Ja kylläpä nyt nolottaa tulla kirjoitteleen tätä: tein salamapäätöksiä, maksoin itteni kipeäksi ja kävin Oulun gynecossa ultrassa ihan ex tempore. Ja kuulkaa! Siellä oli ihan oikea pieni ihme ihan oikeassa paikassa täysin viikkoja vastaten (6+6/7+0). Voi tätä onnen, helpotuksen ja typeryyden tunnetta! :D

Eli oireeton alkuraskaus :joyful: Hieno homma Eliza! Raskaus ja naiseus on maailman ihmeellisempiä asioita joista ei aina ota selvää..hyvä että tyyppi oikeassa paikassa :love017

Juu, en vieläkään ole täysin palannut maan pinnalle, niin hölmistynyt olen! :D

Lääkäritäti meinas, että ei se oireettomuus sinänsä mitään meinaa ja kyseli aiemmista raskauksista. Kun sanoin saaneeni aiemmin kaksi poikaa, hän tuumasi tyynesti, että nythän se taitaa sitten olla tyttö. Jotenkin lämmitti tuo tyyni suhtautuminen ja kun kyseessä kuitenkin naistentautien erikoislääkäri niin jotenkin pöljänä otin sen melkein tyttölupauksena! :D :D :D Tottakai oikeasti tiedän, ettei se sitä vielä tarkoita, mutta mukava miettiä kuitenkin.

Eliza79 Ihana kuulla, että kaikki oli kunnossa. <3

Ja niinhän se on, että ei oireettomuus tai se että on oireita ole tae, että kaikki olisi niinkuin pitää. Itellä onnistuneessa raskaudessa ei tosiaan juurikaan ollu oireita ja keskenmenneessä oli sitäkin enemmän. Mutta vaikeaa aikaa tää alkuraskaus kaikkine jännityksineen.

Ja kylläpä nyt nolottaa tulla kirjoitteleen tätä: tein salamapäätöksiä, maksoin itteni kipeäksi ja kävin Oulun gynecossa ultrassa ihan ex tempore. Ja kuulkaa! Siellä oli ihan oikea pieni ihme ihan oikeassa paikassa täysin viikkoja vastaten (6+6/7+0). Voi tätä onnen, helpotuksen ja typeryyden tunnetta! :D

Ihania uutisia <3 Mulla vasta 5+1, ja itsekin jo epätoivon vallassa kattonut ultrien hintoja, vaikka pääsenkin 8+3 kunnalliseen ultraan. Tää raskaus vie terveen järjen johonkin kauas pois :D

Minä täällä taas huutelen. Vuoto loppu ku seinään. Soitin terveydenhoitajalleni ja selitin tilanteen (hän on ihana kun pystyy vastaamaan puhelimeen näin illallakin). Maanantaina menen hcg kokeeseen ja sitten katsotaan tulos ja sen perusteella jatkoa. Hän epäili, että saattaa olla kyseessä myös valemenkat. Voi kun olisikin. Pitäkää minulle peukkuja. :)

Toivon että Blackwood kyseessä on ne valemenkat.

Mulla menee ihan sikan asiat ohi. Monta päivää tullu vaan porakutettua töissä ja vasta tämän joutanut lukemaan ajatuksen kanssa.

Takaisin