PikkuMinski
Sukkela juttelija
Arultrassa käyty ja siellä köllötteli 13.2mm pitkä pikkuinen oikeassa paikassa ja vahvalla sykkeellä :heart: vastasi viikkoja 7+3 eli täysin omien laskujen mukainen :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei vaan kaikille, taidan kuulua tähän ketjun jatkoksi, vaikka kuvaa plussatikusta ei olekaan. Kipaisin tänään kesken työpäivän päivystykseen voimistuvien toispuolisten alavatsakipujen vuoksi, ja rutiiniraskaustesti olikin suureksi yllätyksekseni positiivinen. Että sellainen kuparikierukka! Kuukautiset ovat kuitenkin tulleet ajallaan ja kaikkea. Alkujärkytyksen jälkeen on ihan innostunutkin fiilis, olimme me miehen kanssa ehtineet miettiä, että vauvaa voisi ehkä vielä yrittää. Ihan tarkat raskausviikot eivät ole selvillä, vaan ne määritetään maanantaina (samalla kun kierukka poistetaan), mutta koska edelliset kuukautiset olivat niin niukat ja koska tänään ultrattiin sen verran, että nähtiin (yhden) tyypin olevan kohdussa - ja siinä samalla hieno, vahva syke - veikkaisin lasketun ajan olevan joskus lokakuun jälkimmäisellä puoliskolla.
Aika hurjaa, vaikka itse sanonkin. Täytyy varmaan vähän pyyhkiä pölyjä tästä profiilista, jonka olen luonut joskus vuosia sitten. Neljäs pieni meille kuitenkin tulossa, jos kaikki menee hyvin. Ennestään meillä on keväällä 8, 6 ja 4 vuotta täyttävät täystuhot. Jos tämä tyyppi pysyy kyydissä, on lapsiluku sitten täynnä.
Onko salaisella puolella ihan tosi hiljaista (ei viestin viestiä) vai onko mun sovelluksessa vika? :?:
Onko salaisella puolella ihan tosi hiljaista (ei viestin viestiä) vai onko mun sovelluksessa vika? :?: