Lokakuiset 2018

Mollukka: onhan meitä aika monta :) ensimmäiset neljä ollaan kahden vuoden välein ja sitten oli viiden vuoden tauko. Nämä nuoremmat ovat taas parin vuoden välein mutta siis kahteen perheeseen :) kaikilla suunnilleen samanikäisiä sisaruksia siis ja minulle ainakin todella läheisiä varsinkin juuri pari vuotta vanhemmat veljet ja pari vuotta nuorempi sisko. Eli suhteellisen pieni ikäero minustakin hyvä juttu:love7
 
Olisiko Iitunen kohdun kasvukipuja? Ja äkkinäisestä liikkeestä tullut repäisykipu?
Jos ei vuotoa tule niin ole huoleti.
 
Samaa mieltä Mollukka tuosta ikäerosta, itselläkin yli kymmenen vuotta ikäeroa sisaruksiin eikä ole koskaan asuttu samassa kodissa. Koko lapsuuden kaipasin sitä leikkikaveria jonka ei tarvitsisi lähteä illalla kotiin. Nyt halusin omille lapsille mahdollisimman lyhyen ikäeron. :)

Meilläkin lähes vuosikymmen ikäeroa. Aika etäisiksi ollaan jääty, mikä johtuu toki osaltaan muistakin asioista, kuten luonne-eroista ym.
 
Mulla siis ei o mitään vuotoa tullut, tarkistelin aika usein siinä pelossa että alkaa. Mut no ehkä se kohtu vaan kasvaa ja asento oli todella huono. Mies uhkasi ettei koske muhun hetkeen :"D oma kipu on enemmän jo huono tunne et kai se menee ohi.. :) litunen toivottavasti sullakin menee ohi :Heartred
 
Ei onneks oo kestäny kun tunnin tai kaksi,eikä mitään vuotoa. Lonkat mulla on muutenkin läysät,nyt sitten korostuu kun alkaa kudokset löystyä
 
Ei onneks oo kestäny kun tunnin tai kaksi,eikä mitään vuotoa. Lonkat mulla on muutenkin läysät,nyt sitten korostuu kun alkaa kudokset löystyä

No se onkin helpompaa kun tiedät sen. Mulla taas ei mtn tietoa mikä ihme on kun hirvee kipu kesti nukahtamiseen asti..ja siis nyt töissä ja vieläkin tunnetta on.. melkein tekis mieli varata ultran..
 
Me käytiin eilen ensiavussa ja siitä päästiin viel gynelle. Kystahan siel oli kasvanu munasarjaan ja puhkesi. Selvis kivun syy ainakin..ja ei edes liittynyt raskauteen :) se mikä oli hassuu se gyne sanoi et viikot ei ihan pidä paikkaansa et hän sanois ennemmin 4+3. Kuitenkin mittas ja tais sanoa 8mm alkion koon. Toki oli keskellä yötä ja mä nukuin puoliks et en oo ees varma mistään faktasta. Mut sanoi kuitenkin et näyttää normaalilta raskauden alulta :) sen muistan :D
 
Iduliini, hyvä että syy selvisi! Mutta tuota kyllä jäin syvästi ihmettelemään, että viikot ois gynen mielestä 4+3 kun alkio kuitenkin noin iso? :O Siis oliko syke jo? Eihän 4+3 voi vielä edes sydän lyödä. Meillä vastasi 6+1 ja alkio oli vaan 5,5mm, eli eihän toi gynen teoria oo mitenkään mahdollinen!
 
Me käytiin eilen ensiavussa ja siitä päästiin viel gynelle. Kystahan siel oli kasvanu munasarjaan ja puhkesi. Selvis kivun syy ainakin..ja ei edes liittynyt raskauteen :) se mikä oli hassuu se gyne sanoi et viikot ei ihan pidä paikkaansa et hän sanois ennemmin 4+3. Kuitenkin mittas ja tais sanoa 8mm alkion koon. Toki oli keskellä yötä ja mä nukuin puoliks et en oo ees varma mistään faktasta. Mut sanoi kuitenkin et näyttää normaalilta raskauden alulta :) sen muistan :D
Mulla oli 5.33mm ja 6+2 :eek: eihän 4+3 edes näy vielä mitään alkiota, mulla ei näkynyt edes 5+1 alkiota vielä :)
 
Pakko huikata tähän väliin kun seuraan teitä edelleen. Noin aikaseen ei edes raskaus vielä näkyis. Munasarjassa näkyy keltarauhasrakkula, josta voi päätellä onko raskaus alkanut tai sitten sekin voi vaan viitata että ovis on ollut. Eli noin aikasiin on mahdotonta sanoa edes onko raskaana. Nökyjö siellä siis ihan se alkio vai?
Iduliini kaikilla on munasarjoissa tässä vaiheessa raskautta vielä keltarauhasrakkula joka ylläpitää raskautta. Surkastuu noin rv 12 pois kun alkaa istukka kunnolla toimia. Jos surkastuu liian aikaseen, niin raskaus ei voi jatkua (tiedän sillä itselläni lääkitys tähän raskauden aikana)
 
Mä voin olla TÄYSIN väärässä mitan suhteen. Olin niin poikki siinä kohtaan ja tärisin hulluna. Sen hän sanoi kyl et raskaus ei o niin pitkällä..tarkoittikohan sitten menkoista laskettuihin viikkoihin verrattuna..en tiedä. Jonkun pussin mainitsi, meni ohi ja sanoi et normaalin näköinen raskauden alku. Jaaa kohdun sisäinen raskaus. Nii ja ei mtn sykettä, liian aikaista.
 
Pitääks mun huolestua? Mä kuulin sen viimeisen "normaalin raskauden alun näköinen" ni en sit jaksanu stressata.. nyt kun alkaa heräämään niin tulee kaikkia ajatuksia. Cb digital anto joka vko lisää et just viimeisin jonka tein oli 3+..et luulis hänen kasvavan siel..
 
f31beb62a7017c69ce0f0677ff516ddf


Osaaks joku lukee tätä?
 
Muokattu viimeksi:
Niin siis ilmeisesti ultra on näkynyt ruskuaispussi, se on edellytys alkion muodostumiselle. Ilmeisesti ovis ollut vähän myöhemmin? Olitko varmistanut ovista mitenkään? :-)

Niin ja vissiin pississä jotain bakteerikantaa...
 
Takaisin
Top