Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samaa mieltä Mollukka tuosta ikäerosta, itselläkin yli kymmenen vuotta ikäeroa sisaruksiin eikä ole koskaan asuttu samassa kodissa. Koko lapsuuden kaipasin sitä leikkikaveria jonka ei tarvitsisi lähteä illalla kotiin. Nyt halusin omille lapsille mahdollisimman lyhyen ikäeron. :)
Ei onneks oo kestäny kun tunnin tai kaksi,eikä mitään vuotoa. Lonkat mulla on muutenkin läysät,nyt sitten korostuu kun alkaa kudokset löystyä
Mulla oli 5.33mm ja 6+2 eihän 4+3 edes näy vielä mitään alkiota, mulla ei näkynyt edes 5+1 alkiota vielä :)Me käytiin eilen ensiavussa ja siitä päästiin viel gynelle. Kystahan siel oli kasvanu munasarjaan ja puhkesi. Selvis kivun syy ainakin..ja ei edes liittynyt raskauteen :) se mikä oli hassuu se gyne sanoi et viikot ei ihan pidä paikkaansa et hän sanois ennemmin 4+3. Kuitenkin mittas ja tais sanoa 8mm alkion koon. Toki oli keskellä yötä ja mä nukuin puoliks et en oo ees varma mistään faktasta. Mut sanoi kuitenkin et näyttää normaalilta raskauden alulta :) sen muistan :D