Lokakuiset 2018

Joo tuolla kun lukee, että seulontarajat ylittyy niin varmaan tutkivat sitten oisko pissitulehdusta. Viljelyssä menee pari päivää.
 
Ei vitsit kiitos :D onni on kyl te kaikki naiset jotka autatte osaamatonta tässä :D kiitos kiitos kiitos. Eli odotellaan pari pv ja katotaan uudestaan.
Löysinkin tälläisen jostain meidän perhe keskustelusta et noi hcg arvot näyttävät hyviltä jos toi pitää paikkaansa

7424c2b2bce0bd9361da711dfdfba9ef
 
Niin siis ilmeisesti ultra on näkynyt ruskuaispussi, se on edellytys alkion muodostumiselle. Ilmeisesti ovis ollut vähän myöhemmin? Olitko varmistanut ovista mitenkään? :-)

Niin ja vissiin pississä jotain bakteerikantaa...

Noniin! Siinä se "pussi" oli. Ai kauheet ku en o perehtyny näihin tarpeeks. Hmm..itse asias mul on pissatikut liimattuna paperiin josta seurasin. Kokeilin ekaa kertaa tätä ku oli hauskan näköinen seurantatapa.
2253f6859db9f7589a5352e92451d30c
 
Noniin! Siinä se "pussi" oli. Ai kauheet ku en o perehtyny näihin tarpeeks. Hmm..itse asias mul on pissatikut liimattuna paperiin josta seurasin. Kokeilin ekaa kertaa tätä ku oli hauskan näköinen seurantatapa.
2253f6859db9f7589a5352e92451d30c

Joo siullahan on ollu ovis vasta 10.2. joten nyt menossa 5+3, joten ei siellä vielä muuta näykkään kuin ruskuaispussi. :-) Ja neuvola ja muut laskee jostain syystä aina menkkojen mukaan, niin siksi ei vastaa kokoa. Mutta kaikki voi siis jatkua hyvin.
 
Samoihin raskausviikkoihin päädyin kuin Mutterkin. Eli oviksesta laskien 5+3. Viikon päästä pitäisi jo näkyä alkio ja sydämen syke.
 
No mä koitin neukkatädille sanoa et mul on vielä epäsäännöllinen kierto mut silti laski 28pv:n mukaan. No mut 5+3 kelpaa hyvin, ja toivotaan et pieni pysyy vaan kyydissä mukana :Heartred mä rupean itse pitämään kirjaa nyt tän mukaan, neukka saa pitää omansa kunnes ultrassa kuullaan heidän mielipide :) ihanaa kun jaksasitte vastailla ja pähkäillä :Heartred
 
Neuvolassa jostain syystä tuntuvat laskevan 28 päivän mukaan. Näin myös itsellä, vaikka kierto 24-26 päivää.
 
Jännää kun sais tarkemmin laskettua raskauden pituuden jos he vaan kuuntelis. No mut tärkeintä et tulevat pienokaiset hyvin maailmaan :Heartred
 
Mulla on tänään huono päivä, oon katunut tätä raskautta. Kuinka tää sotkee kaiken, ja miten laitettu ittemme taas tähän jamaan, kun nuorin olis kohta 4v. Uhosin pistäväni piuhat poikki heti kun se on mahdollista. Näin nopeasti sitä näemmä mennään onnen harjulta alas monttuun. En muista edellisistä raskauksista että näin olis päähän tuottaneet vaivaa ja mietintää. Josko huomenna taas hyvä päivä. Omat läskit ärsyttää kans enempi kun mitkään, vaikea päivä :D
 
Voi noita fiiliksiä! Mekin olemme odottaneet ja toiveneet tätä iltatähteä ja myös minulla silti pelot ylittää välillä muut tunteet. Kun on ollut viime vuodet niin hyvä parisuhde, onnellinen elämä, isot lapset, jotka tekee tarvittaessa itse ruokansakin, tasainen taloustilanne, vapaus käydä töissä ihan rauhassa ja saa nukkua tai valvoa oman mielen mukaan... Niin entä jos tulee riitaa, väsymystä, hoito-ongelmia, rahahuolia... Lohduttaudun sillä, että vanhemmat lapset ovat kasvaneet monien vaikeuksien keskellä enkä silti ikinä katunut heidän tuloaan, vaikka kaikista ongelmista halusinkin eroon. Eiköhän tämä uusikin löydä paikkansa meidän elämässä. (Hyvää parisuhdetta en vaan tahtoisi millään menettää)
 
Mua pelottaa myös hirveesti meidän parisuhde. Meillä menee aivan loistavasti tällähetkellä ja mennyt alusta asti. Mutta lapsi on miehen eka ja mun kolmas niin jännittää kuin käy. Sekä välillä mietityttää kuin isommat lapset suhtautuu ja kuin itse jaksaa..
 
Minulle on myös kolmas ja miehellä eka. :) Eikä me ole asuttu vielä yhdessä vaikka yhdessä tämä suunniteltiinkin. Ollaan onnistuttu pitämään kipinä suhteessa, kun ei joka aamu olla nokikkain. Joskus yhteisten pitempien lomien jälkeen olen oikeastaan tyytyväinen kun puoliso lähtee omaan kotiinsa ja saa olla ihan itsekseen.
Mutta uskoisin meidän teinien suhtautuvan tähän ihan hyvin. Ovat varmaan tyytyväisiä, kun äiti enää vähempi hössöttää heidän asioitaan.
 
Näille aatoksille voisi perustaa oman "pelot huolet murheet" -keskustelun, niin saisi valittaa oikein sydämen kyllyydestä:nailbiting: :eek: :angry7:sad015
 
Kyllä tuulonen! Siis toi pelot ja murheet keskustelu. Näitä tulee aaltoina ja välillä ihan naurattaa oma tyhmyys ja omat onnettomat murheet. Mutta näinä aikoina kun tää tunne on päällä tää on totista totta ja vaatii suklaata :D
 
Täällä kans löytyy samoja fiiliksiä! Eli näemmä aika yleiset :D mua kans jännittää miten lasten kanssa arki muuttuu..ja suhde miehen kans. Ollaan meki saatu mennä ja tehdä ku lapset joskus mummolois yms. Mut..tätä ollaan toivottu ja eiköhän tästäkin selvitä.. kaikki unohtuu kun pääsee haistelee vauvan tuoksua :Heartred
 
Takaisin
Top