Lokakuiset 2018

Iitunen tsemppiä ultraan :heart: eikös sulla ollut ne korkeat hcg arvot? Josko siellä olisikin kaksi ja ihan just siellä missä pitääkin :heart: :)

Meillä ultra vasta perjantaina ja jännittää ihan hulluna :grin:
 
Mulle kyllä kelpaisi muuten kaksoset, mutta huoltahan siinä olisi kun ne on riskiraskauksia. Mieluummin yksi terve täysaikainen kuin kaksi sairasta pikkukeskosta.
 
Eiks se o yleensä et kunhan on terve/terveet :Heartred meil tulee täs 6vko täyteen niin uskaltaa ehkä ajatella sitä ultraakin. Kattoo sit mitä löytyy :)
 
Onneksi ei ole tulossa kaksosia. :nailbiting: Hirvittää jo pelkkä ajatuskin. Riskejä on siinä kuitenkin niin paljon enemmän kuin yhdessä lapsessa ja arki myös haastavampaa. Ehkä jos olisivat ainoat lapset, niin oishan siinä etunsa, että ovat tulleet kerralla...

Oletteko miettineet omaa lapsilukuanne, mikä olisi toiveluku? Meillä kaksi ja näyttäisi tällä tietoa toteutuvan.

Mitä mieltä laskettelusta nyt maaliskuussa, menisittekö?
 
Meillä on myös lapsiluvuksi puhuttu kahta. :-) Mahtuu helposti autoon ja meidän ok-talossa on kolme makkaria, joten ois kaikille omat huoneet. :-)
 
Me on aina ajateltu lapsiluvuksi 3. Nyt kuitenkin neljäs tulossa (vauvakuumeen tulosta) ja tosiaan auto pitää vaihtaa tila malliin ja meillä neljä makkaria niin kaksi lasta joutuu jakamaan huoneen ..vielä ovat kyllä niin pieniä että tuskin tuottaa hankaluutta, mutta entäs kun kasvavat.
 
Meidän haaveissa on 2-3 lasta ja nyt odotetaan siis toista. Katsotaan sitten tilanteen mukaan, että vieläkö kolmas olisi toiveissa :)
 
Olen itse nelilapsisesta perheestä, ja aina ollut toiveissa saada myös itse lapsia 3-4. Nyt odotellaan toista ja toivon, että tulevaisuus tuo tullessaan vielä lisää, mutta siihen kun ei aina voi itse vaikuttaa :sorry:
 
Takaisin
Top