Lokakuiset 2018

Kovia synnytyskokemuksia kaikilla! Ootte kyllä sissejä ihan jok'ikinen :heart:

Millä viikoilla porukat nyt on? Tänään 7+0 :heart: ar-ultra perjantaina Rollossa :)
Pahoinvointia on! Oikeastaan 24/7, syödä pitää 2 tunnin välein ja se ei oikein töissä onnistu :rolleyes: ja tää väsymys jyrää kyllä yli :sleep:

Mä olen nyt ihan totaalisen sekaisin viikoista. Neuvola laskee menkoista ja ovis ja ultra sanoo jotain muuta, ja neuvola käski huomioimaan molemmat viikot aikoja varatessa. Kaiken kukkuraksi nyt kun varasin eilen ajan nt-ultraan, niin se ajanvaraussivuston laskuri laski myös menkoista mutta tulos on eri kuin neuvolan laskuissa. Mutta ilmeisesti on virallisesti noin 8+1 ja ar-ultran perusteella 7+5. :grin

Mulla edellisen vaavin kanssa imetyksen aikana oli muisaakseni 6 rintatulehdusta, antibioottikuuri, sen jälkee muutamia päiviä ok ja taas kuume nousi.
Nyt mulla oikea tissi aivan muhkurainen ja sikakipeä. Vasenkin vähä hellä mutta ei toiseen verrattuna mitään. Mietin vaa et kuinkahan tän imetyksen kanssa käy, ei hyvältä näytä :/

Mä en ymmärrä miksi ihmeessä teillä joillain neuvola huomioi kuukautisista laskettuja viikkoja on ar-ultra tehty :o sen tarkoitushan nimenomaan on varmentaa ne viikot. Ei kai kellään oo ovis vakiona menkoista laskettuna joka kuukausi vaikka suht säännöllinen kierto oisi.

Mulla lasketaan menkoista tuo 7+0, mutta on myös tarkka tieto ovulaatiosta kun inssi kyseessä ;) meillä siis ehti munis irrota ennen piikkiä ja lääkäri totesi vain et nyt onkin kiire :D clearblue anto hymynaaman ma aamuna ja inssi tehtiin ti kahen aikaan iltapäivällä :)

Change:lta oon tilannut ja siellä on ihania myös isossa koossa :heart:

Ja tarkoitin, että tämä raskaus on kaikkien unelmien täyttymys :heart: meillä tätä ehdittiin odottaa yli 4 vuotta. Siksi en voi ääneen valittaa kun aina saan kuulla "tätähän sä olet halunnut" :rolleyes: :O

Muokattu viimeksi:
Mä en jostain syystä tykkää Changen liiveistä :( ei istu mulle yhtää... Cubuksella ollu hyviä liivejä dd/e koossa. Niillä netissä imetysliivejäki ni aattelin testaa :)

Mun on ollu kauheen vaikee löytää sopivia kun ympärys 65-70 ja kuppi kuiten G-H
Changella on muutamia malleja jotka istuu ja tykkäsin niitten imetysliiveistä :)
Urheiluliivit on tosi napakat, mut vetää kyllä daiskat ihan länään :D

Mulla tänään 7+1 ja huomenna aamulla olis ultra jolla varmistetaan raskaus ja sen sijainti. Jännittää ihan törkeesti. Oon henkisesti varautunu että tääkin sijaitsee varmaan jossain peräsuolessa koska edellinen oli vatsaontelossa :O :P

Takaisin