Lokakuiset 2018

Mun osalta odotus loppuu luultavasti tähän :( yöllä alkoi tosi kovat menkkamaiset kivut ja nyt aamulla kun nousin ylös niin tuli myös kirkasta veristä vuotoa. Surettaa tosi paljon mutta ei voi mitään, toivottavasti ensi kerralla sujuu paremmin. :sad001
Voi ei! Mulla on nyt tihkuttanut niukasti viikon, ja ultra viikonloppuna oli tyhjä. Nyt vaan odottelen milloin se tyhjennysvuoto oikein alkaa...

Heippa kaikille!

Täällä valitettavasti hcg:n nousua tapahtunut vain niukasti (3271->4800). Tuomiona siis toivottavasti tuulimuna, kohdunulkoinenkin toki mahdollinen. Poistan siis itseni listalta ja katoan takaisin kuumeilijoiden puolelle. Tsemppiä teille kaikille!<3

Hei, uskaltaisinko jo mukaan? Ekan testin tein dpo 13 ja toisen 5+1, jolloin digi antoi kovin odotetun 3+ -tuloksen. :Heartred Eihän digin tulos tarkoita raskauden jatkumista, mutta aiemmissa keskenmenoissa (2 x kkm) digin viikot eivät seuranneet mukana, joten omaa mieltäni digin tulos vähän rauhoitti. 9.10 olisi oletettu la, toivottavasti sinne asti pääsisi tällä kertaa. Onnea kaikille odotukseen ja pahoittelut niille, joita suru on kohdannut.

Paljon jaksamisia ikäviä uutisia kohdanneille. <3
Ei minullakaan ole kerrottavana hyviä uutisia.. Hcg oli alle 1 eli kyllä tämä on keskenmeno ja kaikki materiaali on tullut ulos. Jos tästä jotain hyvää pitää hakea, niin ainakin poistui luonnollisesti eikä tarvitse kaavintaa. Aiemmissa keskenmenoissa olen aina tarvinnut apua sikiön/alkion poistamiseen, ei kroppa ole tajunnut sitä itse poistaa kun mennyt kesken.

Voi ei kuinka huonoja uutisia paljon :( itse en tänään aamulla hcg testaukseen kyennyt meneen kun oli aamun pää päntössä,siirsin sen keskiviikko iltapäivään. Ainakin pitäisi selkeä tosi iso nousu tulla kun viikko väliä edellisestä testistä..

Pahoittelut huonoista uutisista :( hopeareunus, mitattiinko sulla mistä syystä noita hcg arvoja?

Takaisin