Limatulpasta synnytykseen

Lakmus paperi on ph liuskoja jotka näyttää onko neste emäksistä vai hapanta. Eli jos muuttuvat siniseksi niin kyse voi olla lapsivedestä joka on emäksistä, jos taas säilyy punaisena on tod. näk. valkovuotoa tai pissiä jotka on happamia. Niitä saa apteekista...

Kiitos!
Tosiaan aika selkeän sininen oli ainakin sillä yhdellä kertaa kun vettä tuli, ja siitä hetken päästä "keksin" vielä pissata toiselle paperille vertailuksi, ja se jäi aika paljon punavioletimmaksi ja siitä puuttuu selkeästi sininen sävy. Oon sit dippaillut lakmuspapereita vähän kaikkeen, ja se lima lattialla taisi olla happamampaa sorttia, eli oli limaa eikä vettä.

Kyllä sitä nestettä tulee hiljalleen edelleen. Haju on erikoinen, en osaa kuvata sitä. Ei mitenkään epämiellyttävä, mutta en tiedä kutsuisinko sitä makeaksi. Oma, tietty hajunsa sillä on.

Kauhean aikaisin en halunnut tänne sairaalaan lähteä, ja sain hieman kipakan vastauksen puhelimessa kun soitin olevani tulossa, todennäköisesti yövuorossa vähemmän väkeä (ei ne vauvat kyllä vuorokaudenaikaa katso) ja kun odotin siis niin kauan vedentulon alusta. Toisaalta kun puhelimessa sanottiin, että "varmaan on vaan pissaa, mutta tule kuitenkin tänään vielä tarkistukseen jos side kastuu kunnolla niin nähdään, otetaanko osastolle" ja mä en illaksi osastolle halunnut, niin tulin sitten aika myöhään... Täällä ollessa täti oli kyllä ihan asiallinen.

Ja nyt agalactiae on positiivinen toisin kuin 2 viikkoa ja päivä sitten. Ja "tarkka" testi antoi haamuviivan (ihan selkeä mun silmään, mut heikompi kuin kontrolliviiva). Eli saattaa olla että käynnistellään jo yöllä. Joka tapauksessa saan antibioottitipan.

Kobe tsemppiä ♡ ja hyvä että lähdit liikenteeseen, nyt jokatapauksessa alkaa tapahtua! Jännittääkö?

Täällä ravataan kämppää ympäri kipeiden tällä kertaa jopa nyt ainakin tihentyvien supistusten kanssa! :) Mutta en iloitse vielä, niin monta kertaa on tyssännyt etten tohdi nyt ees miestä herättää. Nyt supistusten väli 8-10min, 22-00 oli 10-15min. Katsotaan.

Oiiii.... paljon tsemppiä matkaan KoBe!!!!! Kohta sulla on pieni suloinen nyytti sylissä viimein!! ♡♥♡♥♥♡♥♡♥♥♡♡

Joo, kyllä mä totesin kotona miehelle ennen kuin lähdettiin, että olen varma että on lapsivettä.

Toisaalta toivoin, että saisin käskyn palata aamulla sairaalaan.

Mellu, eiköhän sullakin vaan ala jotain tapahtua. Toivottavasti. Mä en tiedä miten itse jaksaisin noita sun supistuksia, ei ihme jos haluat sen käynnistyksen viimeistään pe.

Joo nää on kyllä ihan hanurista, kirjaimellisesti :D mutta nyt sinne kasapäin voimia koitokseen kun sen hetki tulee..mulla jääpi nähtäväksi kuinka käy!

Voi mellu... toivon niin, et säkin pääsisit kohta tositoimiin ja saisit kauan kaivatun nyytin syliisi pian. :)

Pidän mellu sulle niin peukkuja pystyssä, et pääsisit viimein tositoimiin!!! :grin

Hih..musta tuntuu että tässä vois kohta sanoa että ne tulee ulos juurikin ILMAN näitä vaivoja:p..nimimerkki vaivasista vaivasin täällä vielä kärvistelee:cool:

Tulipa oikein huono omatunto kun sain unta ton viestin jälkeen jo paremmin :D

Se on kuulemma hyvä merkki kun selässä tuntuu :) mikä tilanne?

Jipii! Hyvä Mellu! Jatka sitä mitä teet, se näyttää toimivan! :D olikos se niin että latenssivaiheessa lepo ja rentous, aktiivi vaiheessa kävely ja rasitus?

Takaisin