Kiitos!
Tosiaan aika selkeän sininen oli ainakin sillä yhdellä kertaa kun vettä tuli, ja siitä hetken päästä "keksin" vielä pissata toiselle paperille vertailuksi, ja se jäi aika paljon punavioletimmaksi ja siitä puuttuu selkeästi sininen sävy. Oon sit dippaillut lakmuspapereita vähän kaikkeen, ja se lima lattialla taisi olla happamampaa sorttia, eli oli limaa eikä vettä.
Kyllä sitä nestettä tulee hiljalleen edelleen. Haju on erikoinen, en osaa kuvata sitä. Ei mitenkään epämiellyttävä, mutta en tiedä kutsuisinko sitä makeaksi. Oma, tietty hajunsa sillä on.
Kauhean aikaisin en halunnut tänne sairaalaan lähteä, ja sain hieman kipakan vastauksen puhelimessa kun soitin olevani tulossa, todennäköisesti yövuorossa vähemmän väkeä (ei ne vauvat kyllä vuorokaudenaikaa katso) ja kun odotin siis niin kauan vedentulon alusta. Toisaalta kun puhelimessa sanottiin, että "varmaan on vaan pissaa, mutta tule kuitenkin tänään vielä tarkistukseen jos side kastuu kunnolla niin nähdään, otetaanko osastolle" ja mä en illaksi osastolle halunnut, niin tulin sitten aika myöhään... Täällä ollessa täti oli kyllä ihan asiallinen.
Ja nyt agalactiae on positiivinen toisin kuin 2 viikkoa ja päivä sitten. Ja "tarkka" testi antoi haamuviivan (ihan selkeä mun silmään, mut heikompi kuin kontrolliviiva). Eli saattaa olla että käynnistellään jo yöllä. Joka tapauksessa saan antibioottitipan.