Limatulpasta synnytykseen

Äippä on töissä ja viime yö meni kärvistellessä.. Supistuksia tulee,mut ei säännöllisesti :sad001
 
No äh. Eiks oo ketään kamua jonka voisit pyytää teille pitään sua kädestä ja keittään teetä ja hieroon selkää?
 
Ei oo ei kaikki töissä :sad001 Alan kyl henkisesti sekä fyysisesti olee loppu tähän.. Kävin kaupassa ja en ees siellä jaksanu olla ku ei ollu voimia.. Huomen aamul olis neuvola,jos ihmettä ei tapahdu ja ala lisää supistelee :/
 
Mut otettiin osastolle, kun epäiltiin että on lapsivettä ja tulee korkeammalta. Koska Strepto oli positiivinen, sain antibioottia suoneen ja päätettiin lähteä käynnistämään.
Tosin osastolla totesivat, ettei se mitään tihkumista ole. Hulahti just kun lääkäri tuli tarkastamaan, supistuksen jälkeen. Kannattaa soittaa, sain noottia kun lähdin niin myöhään illalla sairaalaan.
 
Mulla hulahti eilen jotain, mut en osaa sanoa mitä ja sit laitoin taitellun paperin, mut sit sitä ei tietty tullu enää. Tänään kans tullu jotain hyvin löysää mut en osaa sanoa mitä on. Itse epäilen suuresti kyl valkovuotoa, mut en tiiä. Lauantaista saakka ollu kipuja selässä ja mahalla. Huomenna olisi neuvola ni ajattelin kysyä asiasta ja tiistaina olisi hoitaja aika sairaalassa. En vaan tiiä osaako noi auttaa mua neuvolassa yhtään ja uskallanko taas oottaa tiistaihin saakka....? Sitä streptokokki testiäkään ei ihan tässä oo otettu. :/
 
Mullaki päivän mittään holahtanu jotain ja menkka jomotukset tulleet takas,mut huomen aamul neuvola nii kysyn asiaa sieltä :D
 
Mulla valuu pitkin päivää kaikenmoista tavaraa. Välillä on ihan sevää valkovuotoa, mut taas välillä on niin vetistä että mietin tihkuuko vettä. Sit taas välillä ei valu juuri mitään. että en taas oikee tiiä pitäiskö käydä tekee se testi svo:lla vai onko tää sitä samaa tavaraa kun sillo aikasemminki...
 
Höh Torakka tota epäselvyyttä! Onks sulla vielä niitä ph papereita? Hyvin voit käydä tarkistuttamassakin jos kerran ihan holahtelee..onko minkä väristä?
 
Ph liuskoja enää yksi jäljellä, kun oon pitkin päiviä aina testaillu. Siteessä välillä hiukan kellertävää, eli ilmeisesti valkkaria ja sit välillä ihan kirkasta. Sitä valuu aina joku muutama ruokalusikallinen kerrallaan, että ei ihan kamalasti.
Kiitos kutsusta, voi kun toi poika ottaiskin viestistä vaarin:grin Tulisin ihan mielellään jo sinneppän, alkaa olla voimat loppu ja mieli aika maassa tän touhun kanssa.:sorry:
 
Se mistä tykkäsin oli toi että poika kuulisi toiveemme :) on muutaman ruokalusikallinen minusta aika iso määrä..mutta kaippa se valkovuotoakin voi olla jos on vaan niin vetistä..
 
Täytyy vaan seurailla ja jos selkeesti tulee sitä kirkasta enemmän nii käydä tekee se testi. Ei vaan viitti hyppyyttää miestä harva se päivä töistä mua heittää, meillä kun on vaan yks auto. Mä vaan niin kammoan sitä käynnistystä, että toivois vesien menevän kerralla tai sit supistukset kovenis.:confused:
 
Mulla alko aamulla ihan järkyt supistukset,mut lopahtivat seinään,kohta ois neuvola ja aijon kyllä synnärin toiminnasta sanoa!
 
Tiada, mitä neukkulassa sanottiin!?
(Tai oisitko helmikuisissa kirjottanu mut oon nii laiskaaaaa....)
 
Haha ;D Siis kaikki oli niinku pitiki ja ne sano et sit kun ei enään vaan kykene olee kipujen kans kotona nii soittoo synnärille :) Niiden on pakko ottaa sisään ja tarkistaa tilanne! Jospa nyt sit kattelis viel hetken et kestääkö :)
 
Muokattu viimeksi:
Torakka... toi sun tilanne kuullostaa niin samalle, ku mun. Ei yhtään osaa sanoa mitä tuolta tulee, ku välillä holahtelee jotain ja sit taas saattaa hetken olla "ok". :confused: sain neuvolasta niit ph liuskoja, ni ne jää keltaseks eli olis valkovuotoo, mut siteet kastuu välillä ihan läpi. :confused: ei ole kivaa...
 
Takaisin
Top