Limatulpasta synnytykseen

Äsken tais valahtaa jotain housuihin.. Edelleen tiputtelis.. Täytyypä laittaa side ja seurailla :)
 
Se on tosi ärsyttävää kun pelottaa että se on vettä ja lapsi saa tulehduksen kun on epävarmaa. Soitin päivällä asiasta (taas) kätilölle ja kyselin että olisko se vettä. Sanoi että siltä se vähän kuulostais, mutta ei pitäisi tyrehtyä missään vaiheessa. Eli käski seurailla vielä tilannetta.
 
Tosi inhottavaa just se epätietoisuus kun tarttee pelätä. Tottakai siinä tulee mieleen että entäs jos tulis tulehdus ja kun sen päähänsä saa niin sen pelon kanssa on inhottava olla, varsinkin kun se tavallaan voikin olla aiheellinen se huoli..
 
Täällä eilisestä lähtien tullut rusehtavaa niukkaa limaa. Olen pohtinut onko limatulppaa vai onko vaan kovakouraisesta sisätutkimuksesta tullut nirhaumaa. Menkkajomotusta on koko ajan ja supistuksia välillä, ne on kuitenkin siedettäviä. 39+1 ja mielellään saisi vauva tulla koska käynnistys häämöttää 40+4. Mieluummin saisi itse käynnistyä. Esikoisen synnytys käynnistyi 40+5 ja ei ollut epäilystäkään koska mitään varsinaisia ennakoivia supistuksia ei tullut ja heti supisti kipeästi ja melko tiheästi. Tuntuu siltä että varmaan poika odotuttaa käynnistämiseen asti ja nyt kiusaa sitten reilun viikon näillä tuntemuksilla :wink
 
No nyt sen oli pakko olla sitä limatulppaa. Olin suihkussa, ni tuli sellainen kunnon klöntti jotain limaista hyytelöä. :confused: iu... no jos noi kivut olis sit ees tehny jotai tuolla ni olis kyl hyvä. :grin
 
Turha käynti.. Ei laittanu käynnistystä.. En kestäny sitä sisätutkimsta nii en kuulemma kestä käynnistystäkään.. Anto uuden ajan maanantaille ja sano et pärjäile! Jep jep.. Ois määränny särkylääkettä,mut oon sille allerginen nii seki jäi sitte saamatta ja käski soitella päivystykseen jos ei kestä olla kotona.. Juu niin soitan ja ihan kohta en oo muuta tehny ku itkeny sen käynnin jälkeen.. En pysty isyuu ku sattuu niin paljon..
 
Voi tiada ♡ harmi että käynti ei tuottanut tulosta! Se alapään ronkkiminen synnytyksen käynnistymisen edistämiseksi tuntuu kyllä tosi ikävältä :/ mutta se on varmaan totta että käynnistys tuntuu pahemmalta. Siinäkin ronkitaan varmasti normaalia enemmän ja sitten vielä ne tekopoltot päälle. Toki kun kivut on muutenkin jo tollaset niin sitä kestäs varmaan mitä vaan jos pakko ois että pääsis jo synnyttään. Tsemppiä sinne♡ mitäs ne maanantaina meinaa?
 
Kattoo tilanteen uudestaan :D Voi olla et tänään on pakko lähtee uudestaan nimittäin sen ronkkimusen jälkeen vuodellu verta ja ihan kauheet olot vatsalla ja selällä :sad001 Soitin päivystykseen nii vastaus oli joo seuraile sitä vuotoo ja jos et pärjää säryn kans nii soita uudestaan ja kai sä tiedit et voit ottaa 3x 1g panadolin? Jooh tiesin ku syön niitä särkyyn..
 
Mullakin vuoti sillon verta ja limaa reilusti kun lääkäri tarkotuksella ronkki kalvoja irti. Oli sellanen menkkamainen jomotus mahassa ja selässä. Toivottavasti menis sullakin ohi jos ei meinaa mitään tai käynnistys nyt sit se synnytys. Se on aina inhottava kun viimiset viikot menee kärvistellessä. Mutta sit ainakin mulla synnytyksessä oli asenne kohillaan "että antaa sattuu vaan kunhan tää rääkki saadaan jo loppuu" :) ja niinhän se sitten SATTUI! Joten kannattaa yrittää levätä sen minkä vaan mitenkään voi, nimittäin se synnytys voi olla ihan kulman takana ja aina helpommin kestää sen kivun mitä enemmän on saanut levätyksi.
 
Höh :/ Eihän ne tosiaan oo innokkaita ottamaan sinne ennenkö on synnytys käynnissä tai et on paikat jo sillai aennut et käynnistyy luultavasti ihan kohta. Toki luulisi että ottasivat jos ei kipujen kanssa pärjää. Supisteleeko sua niin kipeesti vai onks se jotain muuta kipua?
 
Tsemppiä kosvasti tiada!!!
Nyt voin itse sanoo kokemuksesta, et kalvojen irroittelu ja muu tutkiminen oli lievää verrattuna tosi tilanteeseen. Tosi, kun on kyseessä ni kaikki apu käy ja kelpaa vaik sattuiskin hetken, ku tietää tarkoituksen. Mä pelkäsin ihan kaikkea etukäteen, mut kyl mäkin siit selvisin. Niin selviit säkin!! Hurjasti viel tsemppiä ja soita uudelleen vaan, jos olo tuntuu sille.:rolleyes:
 
Takaisin
Top