Limatulpasta synnytykseen

Eei..kotona vielä, väli 4min nyt..kohta lähdetään. Nää vaan aina tihentyessään vähän laimenee ja lyhenee kunnes kipeytyy taas sitten kohta. Ootan nyt sitä kipeytymistä ja kestoa niin sitten lähdetään.
 
Kovasti tsemppiä matkaan. :smug: kohta on kauan odotettu pikkuinen sylissä viimein. :Heartred
 
Huutelen helmikuisista,mutta mulla tais tänään tulla limatulppa,eka oli niukkaa rusehtavaa vuotoa,jonka jälkeen se muuttu sitte limaseks nyt puol seiskasta asti ollu menkkamaisia oloja alaselässä.. Soitin synnärille ja ne sano ettei tarvi tulla ku sit vasta jos vettä valuttaa.. En oo noist kivuist soittanu..
 
Ala nyt Mellu mennä ettei matkalle tuu! Autoilu kuitenkin aina provosoi supistuksia!!! Mä oon huolissani sun synnytyksestä :D Tsemppiä!!!

Tiada, koska sulla on LA? :)
 
Tiada92 koita nyt maltillisesti jaksaa vielä ens kuuhun :) ... mahd. lähellä laskettua aikaa on hyvä :wink jalat ristiin vaan ja päätät ette synny vielä xD
 
Mutta hyvät viikot sulla jo onneksi on! :)
Tsemppiä jos se tästä lähtisi käyntiin!
Täällä ollaan jo niin pessimistejä kaiken suhteen että varmasti te helmikuisetkin saatte ennen meitä vauvanne :D
 
Jes Mellu!! Mies just vinoili kun valitin että isoveli vaan kirjottelee jotain tyhmää vaikka sanoin etten jaksa nyt, ja sit naputan kuitenkin puhelinta ku tulin tsekkaa foorumin, nii sanoin että joo mä laitan puhin pois mut ihan pakko tarkisgaa et onks yks Mellu päässy lähteen synnärille! :D Tsemppiä!! Ihanaaaaa!!! ♡♡

Tiada, koita ottaa vaan iisisti jos jotain alkaaki tapahtuu ni oisit mahd hyvissä voimissa! Kuka sun kaa oli tulossa synnytykseen? Saisitko jonkun sun seuraks jos on jännä tilanne?
 
Kuulostaa lupaavalta. Mulla pahinta oli nimenomaan menkkajomotus supistuksissa.
Mä oon nyt NIIIIIN asiantuntija, että :wtf:
Mut pointti siis se, että hyvä jos ne alkaa luonnollisesti.
 
Mä oon jo niin kyyninen, et tuskin tää täältä tulee ilman häätöä. Jos nyt noin tiiän mikä on supistus, ni en sit tiiä siit kellottamisesta... :confused:
 
Edellee menkkamaista jomotusta,mut kotona pärjään :) En oikee tiiä missä vaiheessa pitäis soitella?:D Aamulla housuissa oli jotain nestettä,mut en yhtään osannu sanoo et mitä :O
 
Soitat sit kun sulla on selkeesti sellanen olo että sä et enää pärjää kotona, kun supistusväli on jonkin aikaa säännöllinen alle 10minuuttia, tai kun vedet menee. Laita housuihin side ja jos edelleen kastuu (tai nestettä tulee lorahtelemalla) niin ehkä kandeis soittaa svo:lle jos pitää käydä tarkistaan onko lapsivettä. Sen tihkuminenhan ei vielä tarkota et pitäis lähtee, kun edelleen siinä vaiheessa odotellaan niitä säännöllisiä suppareita. Jos vedet menee kokonaan nii sit on eri.. Mä oon kyllä asiantuntija näissä jutuissa... (Nimimerkillä kaks sektioo..) Mutta tsemppiä kuitenkin! Päivittele tilannetta jos ehdit, muistat ja jaksat! :) Ja jos sattuu kovasti ja tulee jaksamaton olo nii soitathan sen äippäs sua sinne hoitaan? ♡
 
Takaisin
Top