Mulla on toi pahin makeanhimonvaihe ohi ja yritän kyllä syödä satunnaisten himojen tullen enemmän vaikka perusruokaa kuin että vedän nyt loppuraskaudenkin vaan namia kun tää mennyt kuukausi on ollut ravinnonpuolesta terveellistä, mutta on myös syöty piparia, juotu colaa, tilattu ruokaa..
Nyt kun olen kohta 3 päivää syönyt terveellisesti niin turvotus on laskenut kasvoilta heti, tänään jopa siedin laittaa hiuksia ennen liikkeelle lähtöä kun on viime päivinä oma kuva masentanut ihan hirrrvveeesti!
Joku puhui toisessa ketjussa "mikäs tässä ollessa", tosiaan..
Mua ei enää ahdista tää odottaminen, jos olen ilman ennakoivia supistuksia synnytyspäivään asti, voin olla raskaana vielä vaikka laskettuun, jos turvotuksetkin pysyy poissa ja mieliala samana mitä se on tänään ollut :D
Toisaalta, huomenna voi tulla myrskyisä mieli, mutta jos tää pysyy tällaisena niin kyllä, maltan odottaa vielä pari viikkoa.
Ja aion sanoa äippäpolille etten halua käynnistystä ellei vauva ole isoa kokoa tai muuta ilmene. Suonikin ollut kuosissa, joten mieluummin käynnistävät sitten kun on pakko eli yliajan jälkeen!
Tää puolikas ois kuulunut synnytysketjuun, mutta olen nyt odottamassa streptokokkikoetta labran aulassa, kuuma!!
Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app