Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hymykuoppa, täällä oli vklpna kalamarkkinat, ku niitä ihme kojuja ihmettelit tuolla aiemmin :) hyi kala, mutta mut ois nähny siä jätskikikkarin jonossa parikin kertaa :D

Koko huusholli imuroitu, nyt nalle puuroa ja sit pesee vessaa! Siinäpä mun päivä ku muuhun en enää kykene! :mad:

Mä olin kyllä valveilla 05-07 mut sit nukahdin uudestaan. Mulla menee siis iltasin nukahtaminen aina reilusti yli puolenyön. Viimeyönäkin supisteli yhteen asti niin en mä sillon pysty nukkuun. Sit herään aina tolloin 05 maissa ainakin ja nukahdan uudelleen joskus aamulla. Rytmi on ihan sekasin.

Toivottavasti pääsisit pian synnyttämään ni saisit varmasti enemmän nukuttua, vaikka pitääkin herätä öisinkin syöttämään pikkusta! Ja sit rytmikin varmasti vähän tasottuu.

Käytiin lauantaina thaimaalaisessa syömässä ja hitto mulla tekee nyt koko ajan mieli pad thaita kanalla!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Meilläkin on ananasta kaapissa, jotenkin vaan se tuore ananas on oudon makuista???
Tää lähtee ruoan jälkeen kävelylle, katsotaan miten pitkälle pääsen ;--D
Äsken tuli käveltyä tunti kaupoilla..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Nyt alkoi tekeen mieli tuoretta ananasta ja jäätelöä. Olen myös Ben & Jerry-neitsyt. Mutta teidän painostamana on vissiin pakko maistaa. Mun suosikkijäde on Carte d'orin Crema di Mascarpone. Voisin syödä koko paketin kerralla.

Koko raskausajan on herkut maistuneet, mutta nyt ne vasta maistuukin. Voisin elää pelkällä jäätelöllä.

Ootteko muuten huomannu auttaako turvotukseen tuo tuore ananas?

Mä oon nyt viikon vetänyt tuoretta ananasta ja greippiä päivittäin. En tiedä avusta, joinain aamuina on nakkisormet ja joinain ei. Mut puputan nyt sitä ku on hyvää ja josko siitä jotain apua on. Iltaisin on jaloissa sukista pienet renkaat mut nyt näin loppumetreillä en jaksa ees stressaa tästä, antaa tulla kaikki turvotukset vaan perkele! :grin

Pitäis lähteä kaupoille, mut oon kupannut kotona niin pitkään että ehti tulla uudestaan nälkä. Jos vedän vaan mansikoita lounaaksi?

Aamukahvia tässä rauhassa vetelen ja chättäilen. Pyry vaan tulee koko ajan kiehnäämään huomiota :oops:

Voisin syödä vaikka kokonaisen naudan. On niin kova energiantarve ilmeisesti! Onneks on kinuskikasteiketta ja jätskiä kaapissa. Mutta maltan siinäkin mieleni, vasta ku oon käyttäny Pyryn ulkona ja käyny kaupassa. Vähän pitää harjoittaa itsehillintää! :)

Muokattu viimeksi:
Mä vedin eilen mansikoita lounaaksi. Meni rasiallinen. Ja koska olivat espanjalaisia eikä niin makeita, niin dippailin niitä vaniljavanukkaaseen. Mä oon niin possu nykyään et oikeen hävettää.

Tää makeanhimo on ihan älytöntä! Mikä järki tässä oikeesti on! Vähän lohduttaa et muillakin on sama ongelma... Jätskii jätskii jätskii, ajattelen koko ajan jätskii ja voisin syödä varmaan tuhottoman monta tuuttia päivässä. Itsekuri on jäänyt johonkin tonne supistelevan mahan alle minne en oo viikkoihin nähnyt...
Meen kohta siskon kanssa kahville. Vaikka kuinka yritän olla ostamatta mitään herkkua niin voin vaikka laittaa pääni pantiksi että mulla on joku pulla siinä vierellä, perkele. Yritän kuitenkin...

Mä makasin äsken partsilla eka kertaa auringossa(kun isä toi niiltä jonku iänikusen aurinkotuolin) ja vetelin banaani-puffet jätskiä. Mikä ihme siinä on, et ku syö yhden ni ei tunnu missään, on miltein pakko ottaa toinen.. Nää makeat menee niin nopee kurkusta alas ettei ehi ees huomata :eek: Tyttökissa tuli ilmottaa, ettei kovin suopeasti kato tän maman partseilua, liian arveluttavaa toimintaa ilmeisesti.

Takaisin