Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tyyli vapaa lenkkeillessä, koska kaikki muut housut olivat pesussa paitsi farkut ;D
Yli tunnin lenkki tuli heitettyä, vauhti luonnollisesti hidas.. Mutta kannatti, tajusin etten ollut aaaaaikoihin kävellyt noin pitkään, yksin ja luonnossa!
Kävellään nykyään korkeintaan puistoon tai perhelenkkejä, pitäis ottaa nyt tavaksi tää ennenkuin syntyy.. Oli meinaan jalat jossakin vaiheessa jopa hapoilla, kyllähän toi spinning aktivoi enemmän reisilihaksia kuin koko jalkoja.
Kaduttaa ettei ole ollut "aikaa" lenkkeilyyn vaan sisällä kuntoiluun!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1398679276.503800.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1398679276.503800.jpg
    284.5 KB · Katsottu: 26
  • ImageUploadedByVau Foorumi1398679309.197524.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1398679309.197524.jpg
    213.7 KB · Katsottu: 26
Itsekkihhän perjantaina söin snickersiä mut en edelleenkään muista että oisin syöny sitä muka loppuun! Paperi oli tyhjä mut väitän kyllä että joku maahinen sen lopun siitä nykäsi lärviisä!

Mulle päivän liikunta tuli siitä, että kävin kaupungilla ja yhtäkkiä sain päähänpiston, että kätevästi teen kaikki ruokaostokset samalla. Alunperin piti ostaa vapun kokkailuihin vain muutama sellainen juttu, joita lähikaupasta ei saa. No ne ostokset painoikin satamiljoonaa kiloa ja hiki päässä oon roudannut niitä tuolla kuumassa... Oli taas nerokkaasti suunniteltu. Saatoin herättää kauhua kanssamatkustajissa, kun puhaltelin supistusten takia ratikassa sen näköisenä, että synnytän siihen paikkaan.

En tajua miten teette tollasia lenkkejä! Intouduin esikoisen kanssa vaunuttelemaan lähikauppaan 1,5 km ja vitsi että sattui ja tuntui tosi kömpelöltä! Takaisin tultiin bussilla, se ei enää ollut paha... Täytyisi varmaan enemmän käydä ulkona kävelyillä :/

Ja makeanhimosta. Vedin sitten kokonaisen fazerin sinisen esikoisen nukkuessa :/ nimim. Tosi tyytyväinen itseensä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nyt mä vihdoin sain hypättyä pyörän selkään ja se toimii! Oli paljon kevyempää kuin kävely. Tuntuu että sain vähän vanhaa vapauttani takaisin.

Pyörä oli siis kovasti huollon tarpeessa enkä jaksanut tehdä sille mitään, mutta nyt lainasin sitä pariksi päiväksi kaverinkaverille, joka palautti sen kevyesti huollettuna. Tuli tosi hyvä mieli tollasesta! Ainoa hankaluus on että maha meinaa ottaa kiinni ohjaustankoon kun hyppään alas satulasta, joten mihinkään sellaisiin paikkoihin en uskalla, missä voisi tulla äkkipysähdyksiä. Ajatuskin on tosi puistattava. Mutta huomisaamuna poljen synnytystapa-arviooon!

Hannastiina: mulla ainakin ananas on auttanut turvotukseen mukavasti ja samalla olen lisännyt myös veden juontia. Parhaillaankaan ei kovasti turvota vaikka eilen herkkuja söinkin.

Olin 40 minuutin kävelyllä :dance011ja se tuntui ihanalta kun välillä olen supistelujen ja liitoskipujeni takia päässyt vain 10 minuuttia eteenpäin. Nyt taidan mennä persikkarahkan jälkeen päiväunille, myöhäisille sellaisille. Nautin tästä kun voin ennen kun niitä lapsia on :)

Näin vkonloppuna yhessä kaupassa sellasen jättikokosen Tobleronen ja en ole vieläkään saanut sitä mielestäni... ehkä sit joku päivä lankeais,nyt ei kuri anna periks. :p

Saat Jenskuli multa sellaisen. Saatiin eilen kylätuomisena sellainen ja mä en sitä halua syödä. Muuten on sokerit koholla. Mutta mies varmaan haluaa. Pistänkö postissa heti tuleen? :grin

Liikuntasaldo tältä päivältä:
-1 h kävelyä kaupoilla
-1,5 h kävelylenkki
-30 min spin, 10 min jumppa
-40 min siivous

Ei varmana käynnisty, mutta onpahan puuhattu!!! ;)
Mitäs huomenna koitettaisiin?
Aamusta, jos ei sada niin pyörälenkille pojan kanssa!

Muokattu viimeksi:
Ameeba: ootko syöny päivittäin ja kuinka paljon? Just pilkoin ananaksen palasiks ja mietin pitääkö se syödä kokonaan tänä iltana. Tosin lapset kävi jo kyselemässä sen perään, joten tuskin saan yksin syödä :)

No pari rinkulaa (isoa) päivässä. Enempää en voi, kun mulla nousee valitettavan herkästi sokerit. Vaikka mä varmaan söisin ainakin melkein puolet jos saisin. Mut hiukan tuli kieli kipeeksi, sen verran "vahvaa" on. Mut niin ihanaa! Sitten kun oon synnyttäny ja en mittaile sokereita, syön puolikkaan ananaksen kerralla :p, ainakin!

Mä oon ihan koukussa rainbow halppisjätskiin suklaarouhe, voisin syödä sitä se paketillisen kerralla..:rolleyes:

Ameeba, kuulostaa liiankin hyvältä tarjoukselta,mutta jos mä tässä nyt koittaisin vaan sinnitellä ilman,anna miehesi syödä. :p Voin sitten vappuna syödä hyvällä omalla tunnolla munkkia :) Hitto kun pitää olla tällanen pää,että kaikesta herkuttelusta tulee aina kauhea morkkis! Nimim.suklaahiiri

Ihana ilma, aamulenkkeilyä takana 5,5 km ja 1h ja 5 min. meni siihen aikaa. Mies kyl nauro kotona ku lainasin hänen housut ja t-paidan et näytän ihan ylivanhalta skeittarilta hänen lököhousuissaan :)

Pakko kommentoida tuohon pukeutumiseen, että mulla oli toissa viikonloppuna pihahommissa miehen shortseiksi leikatut raitaverkkarit, miehen oranssi t-paita ja lippis, ja näytin kuulemma ihan kaljamahaiselta mieheltä. :angry2 :grin

Repäisin ja otin ihan käsipainot sängyn alta, nythän tässä on aikaa treenata kun ei tää vauva halua ulos :D Jos ottaisi taas jokapäiväiseksi noi käsipainotkin.
Treeni, spinning yhteensä 1 h :) Treeni sentään piristää, pitää vaan pitää peukut ylhäällä että tää kroppa joutuu jaksamaan sinne käynnistykseen asti, jos sinne menee!
Mie en kestä, jos en saa joka päivä hikoilla näiden turvotuksieni kanssa!!

Voi örgh tätä päivää. Aamulla teki mieli makeaa niin keitin satsin vaniljakiisseliä, jonka söin. Kaupasta nappasin kingiksen. Jouduinkin sitten menemään uudelleen kauppaan ja mies tilasi suklaata. Otin kaksi levyä kun oli tarjouksessa - ja toisen kingiksen. Mies nyrhi suklaasta pari riviä mutta mä oon kohta syöny toisen levyn kokonaan!!! Voiko tahdonvoimaa tilata hobbyhallista?

Mä oon tosi ylpee itestäni kun kävin tossa aikasemmin päivällä mammakahvilla ja join vaan teetä enkä ottanu mitään pullaa tai kakkua! Muutenkin tää päivä on vielä toistaseks menny vähillä herkuilla kun en oo syöny kun yhen sisu horna pussin päivän mittaan! Koitan jatkaa samaa linjaa raskauden loppuun saakka ja sen jälkeenkin toivottavasti :)

Takaisin