Liikunta ja ravinto

Tyhmää kun tääl ei oo mitään jumppia äidille ja vauvalle.. :/ jäädään kaikesta kivasta paitsi

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään jo käyty vaunulenkillä, ja eilenkin :) kivaa, tästä on hyvä jatkaa! Tuplia kun työntelee mäkeä ylös alas niin johan tuntuu! Vielä kun pystyis hillitsemään herkutteluaan... Noh, yks asia kerrallaan :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla näköjään paino putoaa vaikken juuri mitään tee. Toki nyt vähentyny herkuttelu jonkin verran ku ei pysty maitoa ja kaikkia viljoja käyttään, mutta imetys näköjään auttaa mulla vaikka syön kyllä aika paljon kun tuntuu et koko ajan nälkä. Mut kai tuo jäbä vetää ison osan välistä. Mut silti ootan et pääsen kunnon lenkeille YKSIN! tai kaverin kanssa, mut kunhan ilman lapsia. :) esikoisen kans ei tehdä kovin reippaita lenkkejä kun haluaa ite kävellä ja tutkia kaikki jutut matkan varrella :D

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo, kävin kerran kaverin kanssa lenkillä niin että meillä oli lapset mukana. Kaikkea muuta kuin tehokasta! Koko ajan oli jotain härdelliä. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Hiton kova nälkä, menkat ovella ja kaapit notkuu namei kun oltiin laivalla ja tuotiin vähän kaikkea :D En ole langennut, edes laivalla en mättänyt karkkia!
Kohta meinasin leivän väsätä! Ja huomenna 1,5 viikon tauon jälkeen spinniä!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ois tosi kiva käyä vaa'alla muttei meinaa uskaltaa :D Esikoisen aikana paino jumahti 5 kk:si 76 kiloon. Imetys ei vaan sallinut laihtua. Kun imetys loppui niin läks tissit ja lihakset. Olin aika luikku.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mäkään en uskalla mennä vaa'alle...Viimeks ku kävin niin oli osa pudonneista tullu takas..ja menkat niin turvottaa..ja oon syöny paljon pähkinöitä, mut ei ne oo laihdutukseen hyviä karkin korviketta kun sisältää niin paljo energiaa..

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo tuplia ku työntää meneen niin kyllä tuntuu :) Itse en vaan toviin ole lenkillä käynyt kera tenavien. Tässä syksyn tullen aletaan taas rullaileen mummolaan harvase viikko ainakin!
 
Nää loput kilot lähtee niin oudoista paikoista!!! Mulla hikoilee olkapäät kun kuntoilen, sekä polvet :D Tasaisesti on siis nestettä, todella harvoin aiemmin hikoilin tällä tavalla. Vaaka kutsuu? Uskaltaiskohan nyt?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Vauvauintiin ilmoittauduttu nyt vaan odotellaan että tulee riittävästi ilmoittautumisia et saadaan uinnit käyntiin joko syyskuussa tai lokakuussa. Odotan jo innolla näitä uintihetkiä :) ammeessa vauva polskii ihan sikana niin että vesi vaan lentelee ympäri kylppäriä :)
 
Henkinen kynnys kantorepun ja jalkakyykkyjen tekemiseen on hurjan suuri. Tadaa, rohkaistuin treenaamaan poika repussa ja voi että hänestä oli jännää. Nauraa hömisteli vaikka kuinka. Onko mulla siis mitään syytä tekemättä tätä huomenna uudelleen???? Ei. :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Toi Manduca on vienyt meidän perheessä voiton! On onni, ettei ostettu uusia vaunuja, sillä tää poika ei niissä viihdy! Haluaa vaan katsella repussa ympärilleen kunnes nukahtaa!
Ja toi 8 kg:n lisäpaino on hyvää kunnon lisäämistä, oon ihan innoissani kun vihdoin löytyi liikuntamuoto, jota voidaan tehdä porukassa päivittäin.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top