Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun ei edelleenkään tee mieli mitään muuta ruokaa kun pullaa ja vaniljarahkaa, onneks tuli eilen sentään syötyä yks ihan kunnollinen ruoka. Ei voi olla hyvä elää pelkällä pullalla...

Hei mäkin lähden tänään testaamaan pyörää, haen lisää nokkosia. Kättärin läheltä kuljen, kuten Lälly. Vauva on tänään täysiaikainen ja mies varoitti, että sillä on puhelimesta akku lähes loppu ja joutuu lähtemään johonkin tapahtumaan kuudeksi tunniksi... Mikään ei voi mennä pieleen tässä suunnitelmassa, eihän?

Hyviä enteitä ilmassa, kieltämättä! :wink Nautinnollista pyöräretkeä. Mäkin meinasin kohta taas lähteä. Tosin tohon naapuriin vaan mummille syömään.

Mä oon syöny nyt ihan hyvällä omatunnolla noita pullia kun paino ei oo noussu pitkään aikaan ja pitäis kuulemma vielä nousta että imetyskin vois onnistua paremmin mutta alkaa vaan itteeni ällöttää ajatus siitä että mussutan jotain makeeta koko ajan! Mutta minkäs mä sille voin ettei muuta tee mieli!?

Mä oon tehnyt itelleni ruokaa pakkaseen ekoja vauvan kanssa kahdestaan vietettyjä viikkoja varten, mut nythän mä mussutan niitä pois kun ei huvita kokata. Pakko tehdä huomenna uudet kaalikääryleet.

Käytiin miehen kanssa kävellen kaupassa,matkaa edestakas noin 1,5km. Oli kyllä sellanen tuskien taival ettei tosikaan,mahaan sattu niin kuin lapsi olis yrittäny väkisin kyljestä läpi ja kohdunsuuta tuikki ja selkä meinas katketa. Vähän oli voittajafiilis kun tulin kotiin. Mun tavoite oli että jos en kävele kauppaan ja takas,en saa ostaa jäätelöä. Se siitä mun herkkulakosta. Kun tulin kotiin,söin purkillisen Ben&Jerrys-jäätelöä... Tuhma minä!! Ja päivällä syötiin pizzaa!

Mä menin Ben&jerrys lakkoon ku meni ihan yli ja vedin 3putelia kahden viikon sisään tossa alkuvuodesta :oops: Seuraavan kerran sitten ku vauvakin on kotona :)

Mä söin sellasen ison purkin päivässä (lähes joka päivä) joskus sillon kun ne tuli kauppoihin Suomessa...Pystyn siis oikeesti syömään niin paljon makeeta kun vaan annetaan!

Mä en oo ikinä ees maistanu tota ben&jerrys jätskiä..:rolleyes:
Oonks mä jääny jostaki paitsi?!

Korjataan vahinko sit huomenna, en enää jaksa hiilata pyllyäni kauppaan ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mies aina kiroo ku menee 7€ mun jädeen josta annan ehkä kaks lusikallista sille :D mut ei se tajuu, se on ihan yhtä onnellinen pirkan suklaajädestä ku mä b&j:stä :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mun lempparit on cookie dough, caramel chew chew, fairly nuts ja raspberry brownie. En oo kyllä vielä maistanu niitä greek style jogurttipohjasia, mutta eiköhän nekin alas mee :)

Oi joo pitää kokeilla niitä greek stylejä! Nyt alko kuola valumaan ku mietin noita ihania pöniköitä, darn. Pakkasessa on onneksi joku tuutti jos paniikki iskee.. vaikka eri sarjassahan noi tavatuutit ja B&J painii..

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mul on mars jädejä pakkasessa!! Kiitos kun otitte asian puheeksi. Ois saattanut jäädä muuten syömättä :angel7

Ben&Jerrys pakkasessa, jospa mäkin korkkaan sen neitsyyden kun en oo ikinä maistanut.

Taas piZzaa! Perhanan mies kun on niin perso pizzalle... Ja mähän syön jos tarjotaan ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun lemppari Ben & Jerryistä on Strawberry cheesecake tai sit coocie dought, voi nam! Nyt oon kyl kieltäny itteäni lähtemästä niille teille, koska loppua ei sit näykään ja sit pitää ostaa boxi/ilta...

Takaisin