Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitäis harrastaa nyt loppumetreillä sitä kävelyä - tai ainakin seisomista.
En tiedä onko yhteys tän päivän ulkoilussa, että mun maha tipahti vai missä..
Myös seisominen saa suppareita aikaan, spinnaus ei :D
Mietin miten sais kotona sisällä nyt jotain seisomapuuhaa - ja eihän täällä oo ku ne perhanan ikkunat ja esikoisen vaatekaappi!! :S Kaik muu tehty jo..
Kävelylenkille en mene mielelläni kun ei ole kunnon takkia noille säille, pihalla kyllä olen lasten kanssa..

Ps. Kyykyt ei hotsita yhtään ja kyykyissä syke nousee 160, jos niitä tosissaan haluaa tehdä!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Tosiaan, voikohan mahan tipahdus johtua liikunnasta? Mä nimittäin uin eilen ihan liian pitkään, en tajunnut lopettaa ajoissa. Sen jälkeen on ollut megasupistukset ja lapsi on laskeutunut selvästi.

Mulle toi seisominen auttoi synnytyksen käynnistymisessäkin..
Kun seisoin, niin suppareita tuli enemmän kuin silloin kuin istuin..
Ei siinä kyllä pystynyt enää istumaankaan kun kovenivat :D
Mutta eiköhän pieni löydä parhaiten asennon kun äiti seisoo tai on vähän kumarassa eteen, esim. Jumppapallon kanssa, näitä ainakin mulle selvis yks päivä kun kuin netistä miten yrittää ehkäistä avotarjontaa..

Mä yritin optimistisesti aina lähteä kävelylle kun alkoi supistaa ja aina ne loppui... En siis supistanut missään vaiheessa säännöllisesti eikä mikään liikunta auttanut suppareiden tiheämpään tuloon :mad:

Huoh, flunssa ja kipeä suonikohju = tänään sohva, virkkuukoukku ja ompelukset!
Poju pitäis heittää hoitoon ja mun syke tuntuu olevan levossa joku 116-120! Yäk....

Muutenkin jää nyt kyykyt ja raskas liikunta pois, kun en halua tota suonta tuhota :/

En jaksais edes tehdä ruokaa kun toi mun sykekin on flunssan takia ihan ihmeellinen :/
Mutta kyllä se on kohta makaroniloota tehtävä..

Tajuttiin tuossa, että kaivovesihän pitää tutkia ennen Tontun syntymää. Oottelen nyt puhelua paikkalliselta labralta paljonko koko lysti kustantaa ja miten se pitää hoitaa. Toivottavasti ei oo iso projekti

Mä kävin uimassa itteni ihan uuvuksiin. Näköjään uiminenkin nostaa sykettä ihan sikana. Mulla on nenä vähän tukossa ja kai töi pötsi painaa keuhkoja kun välillä iski melkein paniikki että nyt en saa henkeä ja oli pakko välillä vetää pää pinnalla jokunen altaanmitta. Uin ihan normitahtia (kilsa puoleen tuntiin) ja sykemittariin kertyi huipuiksi peräti 180. Toisen puoli tuntia vedinkin sitten vesijuoksua kun en olisi jaksanut enää yhtään. Siinäkin sykkeet pysyi korkeella kummemmin pyristelemättä, mutta sentään enimmäkseen alle 150 näytti mittari.

Nyt on ihan törkee väsy, jano ja nälkä vaikka olen syönyt kaksi käsin ja juonut ison pullon vissyä. Taidan vetästä tirsat.

muruska: me tutkitettuttiin (onpa vaikee sana) meidän kaivovesi viime kesänä ja se suppea tutkimus maksoi 380€......

Eilen kävin neukussa ja siel vaa'alla näytti tulleen 1,7kg (88,3kg) vkossa paino, mutta mie olin edellisen päivänä herkutellu palmusunnuntain kunniaks munkkeja ja kunnon lihaisan aterian ja maha ei toiminut tietenkää ennen neukkua, kun vasta jälkee josta läks 700g painosta pois. Ja eilen söin 250g ananasta ni yöl juoksutti putouksilla viitisen kertaa ja paino oli tänään (86,5kg) -100g pienempi, kuin viime viikon neukun punnitus (86,6) ja silti varpaat ym on iha nestettä täys! Kamala mie oon varmaa koko täti nestettä täys niinku mulle on sanottukin, mut kuvittelin ettei ny niin paljoo voi olla, mutta voipi..

Olen vetänyt puolukkaa ja punaviinimarjaa joka päivä törkeät annokset, lähinnä vaan toivon niiden vievän tän flunssapirulaisen poissa..
Nestettä ei enää tule poistamaan mikään muu kuin synnytys, mullakin sitä turvotusta sen verran :/
Tissejäkin tuikkii siihen malliin että sinnekin alkaa tavaraa kertymään..

Tän flunssan takia en ole sitten kohta 2. Päivään tehnyt muuta kuin kotihommia, kauppakävelyä..
Silti ihan veto pois, voi kun tää pöpö lähtis ennen h-hetkeä!!'

Kävelin labraan mäen yli ja pois ja sit kävelin kellarikerroksesta kuudenteen kerrokseen siis kotiin kävelin en menny hissillä. Ni pylly, siihen jäi miu menkkakivut.. :(

Mä en nyt enää muista että missä ketjussa oli niitä loppuraskauden venytyksiä mutta mä oon nyt jokatapauksessa yrittäny tehä niitä. Ei kyllä oikeen tunnu missään miltään. Mutta jospa niistä vois silti olla hyötyä? Oon valmis kokeileen mitä vaan...

Hymis, mieki niitä aloin tekeen kun linkin näin :D Voiko noista haittaakaan olla? Ja jospa avittais kun oikein oikein uskoo :P

Iltapalaksi nautin rahkaa, päärynä-mango pilttiä ja banaania. Kuppi tyhjeni, nälkä jäi! :confused:

Munki keho huutaa hiilaria, muuten ei lähe nälkä. Tosi raivostuttavaa :mad:

Takaisin