Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No söin vähä cashew pähkinöitä. Suolattuja. Puol pussia. Oli pieni pussi.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mä luin et odottajan on hyvä syödä päivässä kourallinen pähkinöitä. Mä lappasin ison käteni täyteen saksanpähkinöitä ja mielestäni ohjeidenkin valossa pysyin hyvin kohtuuden rajoissa. Huuhdoin ne alas smoothiella ja nyt on kylläinen olo :silent

Kiitos hymykuoppa venyttelyohjeista! Täytyy ottaa käyttöön hetimiten :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulle ei maistu maito kuin pashasta ja muroista!!
Juustoa vetänyt vähän enemmän..
Ja maidon vähentyminen näkyy heti kynsissä!
Pitäis vetää joka aterialla mut kun ei tän flunssankaan takia maistu.. :/
Murrrr, haastetta taas vikoille viikoille :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ja sokrua ja hiilarimättöä täälläkin tarvitaan joka päivä, ei pitänyt lupaus että oisin herkutta viimeiseen asti :D
Mutta eipä se 1 kk lakko vähentänyt painonnousua yhtään, korkeintaan 200 g silloin yhtenä viikkona :/

Niin, ja tosiaan - tulen painamaan sen 100 kg kun lähden synnyttämään - tänään painoin yli 95 kg! Kohta on melkein 30 kg tullut kaikesta kuntoilusta ja muusta huolimatta :D
Yritän olla ajattelematta painoa, koska ei tää paino ole lopullinen.,

Mulle on pukannut painoa nyt 8,5 - 9 kiloa. Paino on nyt noin 92 kiloa, että toivottavasti ei tuohon sataan kiloon mennä. Yritän pitää radin vuoksi painonnousun alle 12 kilossa. Tää on vaan vähän kinkkistä, kun ei oikein liikkuakaan pysty. :confused:

mulla paukkuu +20kg :confused: pelkään et menee yli 90kg kun painoa nyt 86kg... saman verran ku ekan kans synnärillä.... ja sillon oli viel se myrkytys, niin paino heitteli miten sattu lopussa.....

Eiks ne niin oo et alle 100kiloset punnitaan neuvolassa? Mä oon jo aika lähellä isojen tyttöjen gameja. 93kg ja lisää tulee! :happy112

Tässä lajissa ei kannata ehkä kilpailla, että kellä on eniten. :grin

Oikeesti ootan niin kieli vyön alla jo sitä päivää, kun pääsee taas etenemään ihmisten vauhtia ja voi aloittaa kuntoilun! Ärsyttää, kun mies hyppelehtii salilla ja juoksee kahden tunnin lenkkejä samalla kun itselle ruokakaupan ympäri paarustaminen käy työstä.

...mut te muut ootte kumminki hirveen pitkiä ja kauniita hujoppeja ja mä vaan tällain paatintappi :sad001

Joo ei tässä oikeesti oo mitään hurraamista. Yritän hillitä masennustani huumorilla. Kisataan sit mielummin siitä, kenellä se paino putoaa nopeammin :grin tai oikeastaan en lähtisi siitäkään kisaamaan tällä itsekurilla.. :cool:

Täällä kirjottaa 177cm, kohta 100kg oleva sotanorsu. Oon levee joka suuntaan. Kaunista!

Pidetään sitä läskileiriä sit syksymmällä, kun persaus kestää taas liikkumista eikä tissitkään enää aiheuta tukehtumisvaaraa hyllyessään. Pudotettavaa nimittäin on, oli jo ennen raskautta runsain mitoin!

Tavoite on (toistankohan itseäni? Varmaan kirjoitin tän jo tänne) saada raskauskilot tän vuoden puolella pois ja loput liikaläskit ens vuonna veks.

Takaisin