Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua on joskus tohon samaan puutumisongelmaan neuvottu miettimään aina silloin tällöin kesken tunnin että rentouttaa varpaat. Se on jeesannut.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kokeilin just mun vaatteita, 38 nappipaita menee päälle?!? Tissien kohdalta kirras vielä 2 vk sit, mutta nyt menee kiinni kokonaan :) Koht se on good bye 12 kg! Hyvä fiilis, katselin myös muita vaatteita, mitkä odottavat syksyä, ei malttaisi <3
Aamulla odottaa spinningkengät pöydällä + viikkosiivouksen aikakin, kalorit kulumaan ja peppu pienemmäksi!
Mietin tänään, että missä se 12 kg mussa oikein on, mahassa on jonkun verran, selkäläskit on onneksi kohta poissa mutta sielläkin vielä himppu.. Pepussa ei älyttömästi. Tisseissä on paljon, käsivarret on alkaneet kauniisti kaventumaan, siitä tiedän että nyt ollaan painoa pudottamassa :)

Välipäivä pidetty eilen, hikoilua 35 min sykkeillä 156-180 + viikkosiivous :) Huomenna taas välipäivä!
Sit ku on enää 5 kg tästä 12 kg:sta pudotettavaa niin ai että, sit ollaan niin lähellä!!!!!

Missähän mun liikuntainto on tällä hetkellä? Tuntuu että mun liikuta on tätä nykyään se mitä kotosalla touhuaa :o Äh ja kiloja olis kyllä karistettavaksi, tai jossei niinkään kiloja niin olisihan tuo kiva saada vähän kroppaa timmimmäksi. No, jospa tässä ku paluu arkeen tulee maanantaina alkais liikuntakin taas maittaa

No ei oo näillä helteillä paljon jaksanu liikkua... pakko aktivoitua taas, kunhan vähän viilenee. Harmittaa kyl kun oon näin laiska :(

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

No sama täällä, pääsisi edes vaunulenkeille, mutta no eipä minulla vielä olekaan virallista "lupaa" tehdä muuta :rolleyes: hyvä syy laiskotella :grin ja helteet = :icescream, ei hyvä!

Just taannoin valitin et paino nousee ja nousikin miehen loman aikana... Mutta nyt katsoin lukemia ja oli 57,1 kg, et pienin paino tähän mennessä. Lähtöpaino 56,5 kotipuntarin mukaan ja neuvolan mukaan 56 kg. Ne kun ei saanu niitä desimaaleja sinne oikein. Että jippii! Ja ette usko millaisen jätskiannoksen eilen söin enkä oo juur vaunulenkilläkään käynyt, hiukan uimassa, mut se ei oo kunnon uintia kun pulahduksia vaan. :)

Viikonlopun kävelyt: 22km! 10 eilen ja tänään 12. Tuntuu jalkapohjissa ja punoituksena nahassa.

Mä oon aika kade, kun kaikki muut on niin reippaita. Mä vaan makaan rannalla kasvattamassa röllykkää. :(

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app. Proud member of Reilumammakerho.

Mäkin makaisin mielummin rannalla, jos tällä ruholla sinne kehtaisin mennä. Parempi vaan tyytyä siis lenkkeilyyn.

Mä vedin 4,5 km lenkin ja vastapainoksi makkaraperunat, limsan ja jäätelöä vaihteeks. Huomenna ei oo enää 57.1 :grin

Kakkua, pullaa pasteijaa, piirasta... ehtii varmaan valtimot tukkeutua ennen kuin nimiöäisherkut loppuu mutta kovaa tahtia niit on tullut tuhottua.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Eipä ole mullakaan ollut viime aikoina intoa kuntoilla! Säälittävää kahvakuulailun heiluttelemista oon koettanu parina iltana mutta ei sellasella treenaamisella kyllä pääse ainakaan kunto kohoamaan!
Jospa pistän tämän kaiken vain miehen loman piikkiin ja siihen että ilmat on mitä on. Ja siis syksymmällähän se on sitten taas mukavampaa käydä vaunuilemassa ;)

Kade olen että jotkut jaksaa painaa kelistä huolimatta :D

Aamulenkki heitetty ennen kasia! Mies on nyt 1 kk lomalla ja mie alan juosta jokatoinen päivä aamuisin tai iltaisin.
1 viikon liikunnat menneen tosi hyvin, ei oo tullut liian pitkiä välipäiviä ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi[/ATTACH]

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1407135558.187364.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1407135558.187364.jpg
    72.3 KB · Katsottu: 27
Huhhuh. Tuntuipas aamuinen manducalenkki tukalalta. Hirveen kuuma jo ysiltä ja oma olo pöhöttynyt. Mut tyttö tuhisi kyydissä taas hyvät päikkärit, se on pääasia :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Mä varasin huomiselle itselleni zumban.. Saa nähä, miltä tuntuu näin melkeen vuoden tauon jälkeen. Meen varmaan ihan sekasin omiin jalkoihini ja kuolen puoleen väliin tuntia.. Varsinkin ku on toi helle. :grin

Mulla on nyt pari spinningiä takana, yllättävän hyvin ne on menny. Huomaa ettei lihaksisto oikein vielä kanna, mutta olenkin ottanut suht kevyesti ja hakenut lähinnä oikeaa asentoa. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Nyt me päätettiin miehen kans alottaa oikeesti herkkulakko. Laskeskeltiin paljonko meillä kuluu rahaakin pelkkiin herkkuihin, niin on ihan taloudellisestikin viisasta jättää herkut pois. Eli ei enää karkkia, sipsiä, pullia yms.. sovittii et jätskiä saa kerran viikossa syödä yhden ja limua saa juoda vaan viikonloppusin. Nyt kun näitä on menny päivittäin, niin tekee hyvää pitää taukoo, vaikka mieli koko aika tekeekin herkkuja. Ja toi limu ja yks jätski viikossa on ihan siks, et kun on lupa ees vähä herkutella niin on helpompaa jättää suurin osa pois. Joskus aikasemmin olin vuoden karkki ja sipsi lakossa, niin helpotti kun sai ees limpparia välillä. Nyt kun ilmat vielä viilenis, niin pääsis taas lenkillekin..ja ottais tuol soutulaitekin käyttäjää..

Takaisin