Liikunta ja ravinto

Me oltiin tänään kylillä ihan asioilla. Poitsulle tuli nälkä ni lähin istumapaikka oli sellanen kivimuuri. No siinäpä sit imetin harso vauvan ja tissin peittona :)
 
Joo, kivet ja kannot toimii myös, ja olen ollut vähällä istahtaa autotien varteen (tosi hiljainen tie). Kyllä aina paikkoja löytyy, jossa syöttää. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Huh, kävinpä purulla heittämässä 45 min hölkän, loppumatkan kävelin kotiin.. Vähän yli tunnin setti ja taas kävi lonkkiin?? Piti oikein venytellä setin päätteeksi, läks verikin kiertämään.
Paino oli tänä aamuna 81 kg ---> 11 kg to go!
Ajattelin tässä parin viikon sisällä heittää joka toinen päivä tollasen lenkin! Pirun tehokasta!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Vinkkinä juoksun avulla laihduttaville: pitkät hitaat lenkit on hyviä, mutta kannattaa silloin tällöin vetää myös lenkkejä joilla spurttailee lyhyitä pätkiä, esim 4x15 sek lenkin aikana. spurtin jälkeen voi kävellä 1-2 min ja tasaa hengitystä. Sen jälkeen voi taas hölkätä, spurtata ja kävellä. Näin kroppa ei totu liikaa jolloin kalorin kulutus vähenee. Lisäksi spurtit kehittää vauhtikestävyyttä jolloin pidemmätkin lenkit alkaa pikku hiljaa rivakoitua.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
ali, itsekin aikoinaan saanut moista vinkkiä :) Mutta enimmäkseen mä kyllä juoksen aika hidasta tahtia menemään ellei sitten ole jokin suuri syy alkaa spurttaileen :D
 
mä taas tykkään spurttailusta enempi :)

olin pienenäkin parempi 100m matkalla kuin pitkänmatkanjuoksussa..
 
Luin äskettäin jostain lehdestä odotustilassa, ja siinä puhuttiin 10-20-30- tekniikasta. Kuulosti helpolta spurttailulta. Eka 30 s hölkätään, 20 s juostaan ja 10 s täysiä. Tämä tehdään viiden kerran sarjoissa. Aattelin kokeilla kun joskus pääsen lenkille :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mun ongelma "hölkätessä" on mennä liian kovaa. Pitäski opetella eri nopeuksia, mut en tajua tuota sekkarin kans lenkkeilyä. Mä haluan lenkkeillä ilman elektroniikkaa.
 
Tulipahan käytyä salilla. Tilasin pt:ltä ohjelman ja tänään se testattiin. En kuulemma oo ihan rapakunnossa. Jos pystyis käymään 3 kertaa viikossa salilla, ni alkais kroppa hiukan kiinteytymään ja sais lisää voimaa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mullekin kiintetytymistä kiitos!! :) Jee, tänään meni kympin lenkki ihan iisisti. Nyt uskaltaa lähteä kavereiden messiin Midnight runiin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Aamujumppa vedetty :) vähän aerobiciä ja lihaskuntoa. Nyt puuroa ja kahvia naamariin niin päivä lähtee käyntiin!
 
Eilen oli ihan pikkusen lihakset jumissa, varsinkin sisäreidet huus hoosiannaa. Ja tänä aamuna vaaka näytti taas pikkuisen vähemmän kuin toissa päivänä. Painan nyt kilon vähemmän kuin vuosi sitten raskauden alussa. JEE!! :smiley-bounce012
 
Olen pitäny nyt kolmen päivän tauon, kun meinaa sektiohaava alkaa turpoamaan ja kipuilemaan. :sad001

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
NYT mulle on tullu se, etten muista syyä! Nyt havahduin että hitto, aamulla oon viimeks syöny kaks hapankorppuu! Helvetti, pakko skarpata...

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Mun ruokahalu on taas kateissa ja voi hitto ko pitäs muka syyvä...ja juoda vettä!!

Sent from my SM-T805 using Vau Foorumi mobile app
 
Eilen oli järjetön päänsärky, joka helpotti vähän kun tajusin juoda vettä. Sitä menikin tunnin aikana 1,5 L ja vielä vajaa litra myöhemmin. Enkä silti oo tänään juonu kun yhden 0,75 verran :sad001 pitää tsempata!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Sama juttu ton veden kanssa. Mikähän siinä on niin vaikeeta kun ei muista juoda?

Kävin tänään vaa´alla. Ei muutosta. Oon kyllä tyytyväinen, koska liikkuminen on ollut aika nollassa ja syön herkkuja all the time. Nooooh, pikkuhiljaa.
 
Takaisin
Top