Liikunta ja ravinto

Viime viikolla paino 56,7 eli jo alkaa samalla kuin lähtöpaino (56-56,5). Tänään 57,1. Kun 55 olis ja kiinteytis niin hyvä olisi. Jädet ja muut herkut vähemmälle niin hyvää tulee :rolleyes:
 
Kade teille, hienosti lähtee kilot monella! Nyt voisi itsekin jättää noi herkut. Vaikka ihan oikeesti tällä kertaa. Varsinaisen laihdutuksen meinaan aloittaa vasta kun tyttö syö kiinteitä hyvää kyytiä. Pelkään niin paljon maidon tulon kanssa. Mut herkkuja ei sitä varten tarvi mättää.
Talvella vedetään sit tytön kans molemmat kukkakaalia :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla herkkulakko toimii..pahemmin en oo mitää liikuntaa harrastanu (pari vaunulenkkiä) ja nyt parissa viikossa on n. 4 kiloo lähteny. Muuten oon siis syöny normaalisti, mut karkit ja sipsit on ehdoton ei ja yhen jätskin saa syödä viikossa ja limua juoda viikonloppusin..vielä ois ainaki 11kg pudotettavaa et olisin tyytyväinen, mut kunnon laihdutusta en uskalla vielä alottaa, et pojalle riittää maitoo, mut mennää nyt herkkulakolla :)
 
Huomenna alkaa treenaaminen kovan pt:n kanssa! Se nainen on pelkkää lihasta, joten ei kehtaa tää läski laiskotella. Josko niistä vaikka tässä kolmen kuukauden yhteistyön aikana pääsisi eroon. Motivaatio ei ainakaan oo koskaan ollut näin korkea.
 
Mä täällä luen teidän juttuja ja mässään riisimurokarkkeja..:D ihan armoton herkun himo iski ruuan jälkeen ja aattelin et kai mä voin muutaman ottaa jälkkäriksi. Kun kuitenkin nykyään tulee aika vähän syötyä tällä ruokavaliolla. Suklaa oli paheeni mut kun siinä on maitoa niin...Oisin leiponu mustikkapiirakkaa mutta ei ollu margariinia :sad001
Mä tahon lenkkarit että pääsis reippailemaan. Rakastan luonnossa liikkumista, mut en huonoilla kengillä viitti lähtee. Oisko kellään suositella kestäviä ja tukevia lenkkareita? :)

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Olen pitäny nyt kolmen päivän tauon, kun meinaa sektiohaava alkaa turpoamaan ja kipuilemaan. :sad001

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Auts! Kuulostaa tutulta..mulla esikoinen syntynyt sektiolla ja se vaikeutti mun vatsalihasten treenaamista n. puolen vuoden jälkeenkin. Meillä oli miehen kanssa sellanen liikuntasuunnitelma että käytiin eka lenkillä ja sit tietty sarja lihastreeniä. Vatsoja oli välillä yhtä tuskaa tehdä kun haavaa repi ja poltteli niin pahasti. Saas nähdä kuin nyt käy kun vieläkin (aikaa jo 1v7kk) kipeytyy/rasittuu pelkästä vatsan jännittämisestä aika helposti. Mut eiköhän se kestä reenailut.sinnillä vaan niin paljon ku kestää.

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
mä oon niin kade teille kellä paino tippuu :sad001 mulla ei tapahdu ei yhtään mitään..... huomaan et rupee ressiä olemaan jo tän asian kanssa, näin viime yönä unta et mun maha oli sellanen hoikka ja nätti........
 
Minäkään en saa painoa tippumaan. :sad001 12 kg olisi ylimääräistä mistä pitäisi hankkiutua eroon. Osittain omaa saamattomuutta kun liikkuminen on olematonta vaunulenkkejä lukuunottamatta. Ja herkutkin maistuvat turhan hyvin. :oops: Olen suunnitellut, että aloitan laihduttamisen tosissani kun kohta ruvetaan aloittelemaan kiinteitä.
 
Mulla on 20 kiloa ylimääräistä. Eikä tipu. Töihin mennessä mun on pakko olla hoikempi, enkä kyllä raskautta harkitse, ennen kuin tää kroppa on kuosissa. Jos selviäisi toisenkin kerran olemattomilla raskauskiloilla.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Nyt se paino on alkanut tippumaan taas vähäsen, vaikken mitään ole laiskana tehnyt. Jes!

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla jääny se 2 kiloa tiukkaan. Mutta synnytyksen jälkeen söinkin makeaa vuoden edestä. Nyt parin viikon aikana oon päässy lenkin makuun koiran kanssa. Mahtava tunne kun liikunta taas maistuu! Oon unohtanu mainita muuten et käytiin Tampereella kiipeilemässä. Aika huikea tunne kun ylitin itseni siellä. Pari kohtaa jossa taistelin itteni huipulle. Nautin siitä voiton tunteesta! Harmi ettei Kotkassa oo kunnon kiipeilypaikkaa :/

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Oon taas aktivoitunut käyttään Sports Trackeria ja kummasti motivoi koukkaamaan vielä yhden korttelin pidemmälle, silloin kun vaan vauva pysyy lauhkeana. Tänään köpötettiin jo 7 km :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
no mä kyl liikun ja mun sportti suorituksiin nähden viel tosi paljon, vähintään 6 lenkkiä viikossa ja 3 jumppaa eli yhteensä 9kertaa... ja mun lenkkeilyt on pääasiassa yksin tai koiran kans ja juoksen aika usein osan matkaa.. sillon tällöin vaunujen kans, jolloin on kyl kävely hitaampaa.. herkut on vähentyny TODELLA paljon mut ei mitään!!!!! ei siltikään!!!! vettä juon ja noin, mut aaaarrrrrggghhh!!!!!! tosin neuvola täti sano, et se voi johtua imetyksestä... et elimistö ottaa talteen nyt kaiken minkä saa, varsinki ku ekan kans imetys oli aika vaikeeta ja maito loppu ihan totaalisesti 3kk kohdalla... toivo elää, et sit ku loppuu tissittely, niin se paino romahtais, mut on tää niin jumalattoman TURHAUTTAVAA!!1!!!!!!!!!! %#¤¤&"(!#%!¤#%!&%!&
 
Mä toivon ihan samaa, että sit kun imetys loppuu, tai mielellään jo kun kiinteät aloitetaan niin paino tippuu. Odotan että uskallan aloittaa kunnon ruokavalion, nyt en uskalla kun pelkään että maito loppuu.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Oon kuullu, et joillain tippunut useampi kilo imetyksen loputtua tosta vaan. Toivottavasti mullekin kävis niin, mut luulenpa ettei. Ainakaan, kun elän toivossa saada nää loput 5 kg pois!!! Sais lähteä enemmänkin, mut jos ny edes nuo ens alkuun. Jo 2 kk paino pysynyt samassa, mut enpä oo kyllä juuri muuta tehny ku yrittänyt pitää meidät kaikki hengissä ja syönyt herkkuja. Muutamalla hassulla vaunulenkillä tullu käytyä, tänään viimeksi kaupassa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mikä liikunta?! Edelleen tulee välillä kahvakuulaa käytettyä mutta eipä oikein muuta. Niin ja ruokavalio ny on vähä mikä on. Mullahan ei raskauskiloja enää ole mutta saisihan tuo paino vielä tippua eli ylimääräistä tästä ruhosta kyllä löytyy vielä! Mutta odottelen sinne selvimmille vesille niin saa alkaa enemmän treenaamaan. Ny ei mieli anna periksi ja haluaa keskittyä imetykseen sitä vaarantamatta
 
Mä oon niin ylpee itestäni ku oon tehny sen päätöksen, että nyt pistetään kroppa kuntoon. Ja kerrankin tuntuu löytyvän motivaatiota tekemään töitä sen eteen. Toki kallis ja osaava pt tässä apuna, mutta en mä muuten onnistu. Sain tänään tarkan ruokavalion, ja saa kyllä syödä ku hevonen. Kuus kertaa päivässä! Vaatii vähän totuttelua, mutta mulla on aineenvaihdunta pysähtynyt, ku oon pitkään syönyt liian vähän ja epäsäännöllisesti ni tällä se varmasti lähtee käyntiin. Lisäksi vielä kunnon treenit ni johan alkaa kroppa muovautumaan :)
 
Mäki oon menossa ens viikolla äiti-vauva-jumppaan. Valitsin vielä sen version missä kuulemma hiki virtaa. Ans kattoo millai käy...

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top