Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me vaunuiltiin taas aamusta. Lähdettiin kympiltä ja ennen puolta päivää oltiin kotona. Hyvin toi poitsu viihtyi vaunuissa. Harson laitan suojaksi vain silloin, jos aurinko porottaa suoraan vaunuihin. Ja silloin vain niin, että harso varjostaa pojan pään.
Leikkipuistossa oltiin taas puun alla suojassa. Siihen kävi välillä mukava tuulenvire :)

Liii-saaa, ilmoittelen jos tulee laitettua se mittari vaunuihin. Tänään meillä oli + 30,5C!! Ja ollaan oltu suosiolla koko päivä sisällä. Nyt illemmalla kauppaan ja ulos istuskelemaan. Ehdoin tahdoin en tiettykään halua vauvaa helteellä kiusata. Onneksi aamulla ja illalla on ihan kohtuullista ja voi siten "pelata" kelien kanssa. Reissussa oli lämpöä arviolta +25-29C, ihmeen vähällä kitinällä selvittiin :)

Mä kävin aamulla jo manduca-kävelyllä ja nyt illan suussa miehen kanssa pikku piknikillä. Ulkona ja sisällä on sama 29 astetta, äsken kävi ulkona edes pieni tuulenvire joten poju pysyi ihan tyytyväisenä viltillä ja sylissä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Me lähettiin klo 9 Suomenlinnaan ja tultiin kyllä takas jo klo 13 ku oli niin kuuma. Poika söi varmaan 5 kertaa ton 9-13 sisällä ja makas vaipassa ja t-paidassa vaunuissa. Se kyllä oli harvinaisen tyytyväinen. :) Must tuntuu et enemmän itsellä teki toi kuumuus pahaa.

Oispa joku viilennin! Makkarissa toi 29 astetta.

Muuten aattelin tänne ilmoittaa, että huomenna jälkitarkastus, ja jos siellä kaikki ok, annan itselleni luvan oottaa nää helteet ohi ja sitten alan lenkkeillä kunnolla :) nyt en jaksa vaivata päätä ja ahdistua liikunnasta, kun en halua vauvaa viedä tonne sulamaan vaunuihin. Lisäksi jo viikon aikana kokeillut monta kertaa vatsalihasten paikkaa, ja uskottava se on, ne ovat palautuneet keskelle :) esikoisesta ei palautunut edes vuodessa, nyt reilu 2 kk synnytyksestä!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Eilen illalla käytiin vaunuilemassa pikkulenkki, oli ihan hyvä lenkki kun aurinko oli jo laskenut sen verran että varjoa oli paljon.
Sopivasti oltiin jo meidän mutkassa ennen kotia kun tyttö aloitti valittamisen.
Pakko ottaa tänään uusiksi!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

meil on kans ilmalämpöpumppu... aaaahhh!!!! ulkoiltu ollaan joka päivä ja seuraan mittarilla vaunujen lämpötilaa... on pysynyt alle 30 asteen varjossa, mut täytyy vaan olla kärppänä jos vauva rupee itkee, sillon kans nousee lämmöt kopassa.... pitkäänhän tuol ei kukaan jaksa olla ja lenkit hoidetaan koirankin kans yleensä mahd aikasin ja illalla myöhään.....

lenkkeilly oon monta kertaa viikossa, mut paino ei edelleenkään laske :sad001 ja eilen astuin viel ruuvin päälle, joten nyt en senkään vertaa pääse kävelee :smiley-angry017

Ite en oo uskaltanut nyt tyttösen kanssa vaunuilla kun tuo ilma on vaan niin mahdoton ja oon arka!
Kahvakuulalla oon sitten itteeni rääkännyt että edes jotain tulee tehtyä.
Ja helteet sen ku jatkuu...

Uhhhhh, lähdettiin ysiltä käveleen manducan kanssa ja puol kymmeneen mennessä oli jo niin kuuma että hirvitti miten selvitään takas himaan. Tuli sit heitettyä vähän pidempi lenkki kun piti koukata metsäpolkujen kautta :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Tulipahan taas heitettyä parin tunnin lenkki. Piti syöttää poika pariin otteeseen, mutta hyvin onneksi viihtyy kuumuudesta huolimatta. Mä yritän epätoivoisesti saada hieman väriä pintaan, kerrankin kun Suomessa se tuntuu olevan jopa mahdollista.

Mäkin oon onnistunu saamaan hailut rusketusrajat vaikka oon pakoillut aurinkoa parhaani mukaan. Ihan kiva ettei oo enää ihan olmi.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Me tultiin kävellen eilen kyläilemästä illalla,niin tyttö jo alkumatkasta alkoi huutaa vaunuissa,ei oikeen vissiin siellä enää viihdy. niin me miehen kanssa vuorotellen kannettiin tyttö sylissä loppumatkan kotiin. Toivottavasti tää kuumuus vaan on syynä tytön vaunuviihtyvyyteen ja ilmojen viilennyttyä vaunuilu taas onnistuu. Ahistaa kun ei pääse mihkään.

Toivon samaa, sekä vaunut että autoilu on ollut vähän hankalaa viime aikoina..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mun vatsalihakset on levinnyt uudestaan :o :o :o miten se on mahdollista? Nyt mahtuu taas sormi väliin... :( tein silti Zumban abs-treenin :)

Tässä kuva kun ollaan vaunuilemassa :) Kaik röörit o auki. Yhdentoista maissa oli 25 astetta. Iltapäivästä ei tällaista uskalla tehdä näillä helteillä. Harso on päällä suojaamassa auringolta ja toi takaikkuna auki, Teutoniat vaunuina.

Liitteet

• Vaunuilemassa.jpg
    Vaunuilemassa.jpg
    609.4 KB · Katsottu: 42
Mä olin tänään kyllä vaunuilemassa päivällä, ja lämpöä tosiaan 30 astetta, onkohan se pahaksi että ulkoilee näin kuumalla... :O
Yritin kyllä pysyä varjosissa paikoissa, mutta kuumahan se oli kuitenki.
Ei vaan jaksais istua kaikkia näitä hellepäiviä kotona!

Me oltiin kans tytön kanssa 30 min ulkona. Oltiin liikkeellä 19 jälkeen ja kuljettiin varjossa mutta kotiin päästessä tyttö oli ihan kuuma ja märkä. Huomenna ei taideta ulkoilla senkään vertaa jos on samanlainen keli :/

Mä kävelin tänään reilu 10km lenkin 10-12 välillä poika mukana vaunuissa. Sen lisäks, että kopassa kävi läpiveto ni pidin oman juomapullon vauvan selkää vasten viilentämässä. Matkan aikana joi 120ml maitoa ja vettä vielä päälle, mutta ei kitissyt kuumuutta vaan heräsi vain tankkaamaan. Ite nautin kans niin paljon näistä säistä ja onni on, että voidaan käydä edelleen ulkoilemassa.

Takaisin